Проблем при палене?! Защо така бе? - 1.9 TDI 1994 .. 1Z

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
stanpantel
Мнения: 30
Регистриран на: Пон 19 мар 2007 10:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Проблем при палене?! Защо така бе? - 1.9 TDI 1994 .. 1Z

Мнениеот stanpantel » Сря 04 юли 2007 14:25


Ох колеги колеги.. От известно време имам един такъв проблем... Колата пали с клизма като че ли!? Значи пали си по принцип винаги, НО със задържане на старта. Въртя ключа (започва да мъчи), мъчи 2-3 секунди и после пали.. БЕЗ ЗНАчЕНИЕ ДАЛИЕ Е ЗАГРЯТА ИЛИ НЕ! ВИНАГИ! Не иска да пали от раз и това е.. казаха ми, че стартера ми е ОК, скоро сменях шалтер (чисто нов е сега), нагревателните свещи също са в добро състояние(въпреки, че те лятото не играят някаква роля), лампичката дето светва на таблото я изчаквам (в особено редките моменти когато светва).. абе неиска и тва си е..
Това много започва да ме дразни вече и ви моля за съвет и помощ!
Искам колатам и да пали от раз! :evil: Как да го оправвя?
Благодаря ви предварително мили колеги




Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 04 юли 2007 14:33


Провери горивния филтър за маркучи.Сигурен ли си в стартера.Пробвай с друг акомулатор-ама не ходи да го мерят/има една тема за доста по-добър тест/,а сложи читав от приятел.Провери центровка на помпата на ВАГ-Ком.Проверил ли си замасяването на стартера?


Потребителски аватар
stanpantel
Мнения: 30
Регистриран на: Пон 19 мар 2007 10:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот stanpantel » Сря 04 юли 2007 14:40


стартера ми е читав! в това поне съм сигурен. Аз се съмнявах да не е нещо от компресията..


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 04 юли 2007 14:43


Тоя мотор пали при мнооого малка компресия така че едва ли.Ако обаче не спиш от компресия иди при Ventoman да ти я мерне/Niksi и Vaskoto1 също вероятно имат компресомер ама не мога да ти кажа със сигурност/.Провери филтъра за маркучета и дали масата на акомулатора е хубаво вързана или не прогнила като за начало щото е по-лесно.


Потребителски аватар
stanpantel
Мнения: 30
Регистриран на: Пон 19 мар 2007 10:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот stanpantel » Сря 04 юли 2007 14:46


масата на акумолатора също е ОК.. скоро я проверявах. Остава да погледна тоя филтър.. само, че :oops: познанията ми по отношение на двигателя са мноооооого много оскъдни.. та къде е тоя филтър?!?! :oops: :oops: :oops: (извиняван се за недъгавия въпрос)


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 04 юли 2007 14:49


Като застанеш срещу предницата отляво в горе над калника.Малко зад въздушния филтър.Едно тумбесто с 2 или 4 маркуча към него.Единия от маркучите трябва да е прозрачен.Накарай някой да я форсира и гледай ,или най-добре като палиш след престой.Изпушва ли като палиш?


Потребителски аватар
stanpantel
Мнения: 30
Регистриран на: Пон 19 мар 2007 10:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот stanpantel » Сря 04 юли 2007 14:52


изпушва ДА - от ауспуха нали?!. А какво точно се очаква да видя?


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 04 юли 2007 14:55


Преди изпушваше ли?Дима къкв цвят е?Колко време и при кви температури пуши? Ако е бял дим за малко най-вероятно е центровка на предварението на помпата.Ако видиш мехурчета в прозрачния маркуч значи не подава достатъчно нафта/филтъра се е преебал или клапанечот му за обратна нафта/ и затова не палиш добре.Пробвай и теста с акомулатора.


Потребителски аватар
stanpantel
Мнения: 30
Регистриран на: Пон 19 мар 2007 10:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот stanpantel » Сря 04 юли 2007 14:58


Благодаря ти Rabbit! Днес ще тествам и довечера или утре ще впиша резултата!


Потребителски аватар
stanpantel
Мнения: 30
Регистриран на: Пон 19 мар 2007 10:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот stanpantel » Сря 04 юли 2007 15:00


Не споменах, че по пронцип имам проблем с електронния блок на помпата - за смяна е. Може ли и от това да е проблема?

А какво означава ако дима е черен?


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 04 юли 2007 15:02


stanpantel написа:А какво означава ако дима е черен?

Че сместа е преобогатена-пуска повече гориво-не е страшно но иска колигиране на подаването на гориво ,ако ли не ще гори повече/колко повече е обаче въпроса/ и вероятно ще върви по бързо/ако обаче е прекалено обогатено ще се скопи колата/.Ако дима е сиво-син значи гори масло-тогава лошо :cry: Тука обаче въпроса отново е колко точно гори :lol:


Потребителски аватар
PESHERLAN
Мнения: 1112
Регистриран на: Нед 05 фев 2006 1:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот PESHERLAN » Сря 04 юли 2007 19:30


stanpantel написа:Не споменах, че по пронцип имам проблем с електронния блок на помпата - за смяна е.

А от къде разбра че имаш проблем с блока,и че е за смяна!!!
Може всичко да е от него!!!!


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Сря 04 юли 2007 19:55


PESHERLAN написа:
stanpantel написа:Не споменах, че по пронцип имам проблем с електронния блок на помпата - за смяна е.

А от къде разбра че имаш проблем с блока,и че е за смяна!!!
Може всичко да е от него!!!!
не ,може ами ако ел.блок е тръгнал да си ходи е само от него.потърси колегата Ventoman,може би ще може да ти помогне-специализирал се е в лекуването на помпите на тди :wink:


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Чет 05 юли 2007 0:34


niks76 написа:
PESHERLAN написа:
stanpantel написа:Не споменах, че по пронцип имам проблем с електронния блок на помпата - за смяна е.

А от къде разбра че имаш проблем с блока,и че е за смяна!!!
Може всичко да е от него!!!!
не ,може ами ако ел.блок е тръгнал да си ходи е само от него.потърси колегата Ventoman,може би ще може да ти помогне-специализирал се е в лекуването на помпите на тди :wink:


Ма да , пиши ми и после ще пали от четвърт и ще е отремонтиран електронния блок :wink:


Потребителски аватар
stanpantel
Мнения: 30
Регистриран на: Пон 19 мар 2007 10:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот stanpantel » Чет 05 юли 2007 9:05


Ами аз колата я купих с този проблем (с блока). ходил съм на диагностики разни .. (последно в Супер Дизел) и от там ми потвърдиха, че блока на ел.помтата е за смяна.. поискаха ми 600 лв. за да го сменет с друг (2ра употреба) и аз пасувах щото 600 кинта са си пара.. немам толкоз джобни :roll: ... и така...
А с Мистър ВентоМан вече си контактувахме веднъж :) .. и скоро пак ше контактуваме :) (сега ми е малко сложно с времето, че ме очаква сватба)...



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: lubomir911, w_smith и 169 госта