1.9 TDI прекъсва :(
- Passat_bs
- Мнения: 595
- Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
1.9 TDI прекъсва :(
Колеги, някой има ли идея във високите обороти от какво може да ми прекъсва колата. На място като и смачкам газта, стига до 4000 оборота и забива и започва яко да пуши отзад и да прекъсва. От какво може да стане това нещо?
- Madj0
- Мнения: 1104
- Регистриран на: Пон 10 апр 2006 13:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 1.9 TDI прекъсва :(
Passat_bs написа:Колеги, някой има ли идея във високите обороти от какво може да ми прекъсва колата. На място като и смачкам газта, стига до 4000 оборота и забива и започва яко да пуши отзад и да прекъсва. От какво може да стане това нещо?
Даже не бих си и помислил на място да натискам педала . А при 5000 оборота как е пробвал ли си ?
- kombito-tdi
- Мнения: 889
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
- Контакти:
- kombito-tdi
- Мнения: 889
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
- Контакти:
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- rusty
- Мнения: 437
- Регистриран на: Чет 23 дек 2004 22:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Oldenburg
Настрой си количеството нафта:
На ВАГ-КОМ, топъл мотор:
01-Engine
Login 12233
Adaption -> Block 1
Стойността трябва да е 32768 по подразбиране. Поменяй адапт. стойност с около 100 и тествай да видиш как се променя впръсканото количество. За да го намалиш се увеличава стойността на адапт. Тестваш докато горе долу стане и сейваш
Успех!
На ВАГ-КОМ, топъл мотор:
01-Engine
Login 12233
Adaption -> Block 1
Стойността трябва да е 32768 по подразбиране. Поменяй адапт. стойност с около 100 и тествай да видиш как се променя впръсканото количество. За да го намалиш се увеличава стойността на адапт. Тестваш докато горе долу стане и сейваш

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- kombito-tdi
- Мнения: 889
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
- Контакти:
- Brezel
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Годеч / Берлин
- Контакти:
Passat_bs написа:....Колата е с чип, дюзи от AFN мотор без катализатор и с премахнат EGR.
Сега само кажи че чипа е слаган когато дюзите си бяха оригинални и ти след това реши да прайш още тунинг и смени и дюзите без да се пипа чипа и налягането на турбината.
Винаги съм казвал а го казвам и сега. Други дюзи само ако слагаш по големо турбо иначе само пуши повечко

- Brezel
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Годеч / Берлин
- Контакти:
са се замислих че може и да му идва много резко мног налягане и при 4000 оборота турбината да изключва за да не се претовари . Ти си с големи дюзи и чип което нзачи много гориво и изведнъж ако при тия обороти и това количество нафта спира въздуха (турбината се разтоварва или направо авариен режим) не е нищо чудно че почва са пуши и прекъсва.
- Passat_bs
- Мнения: 595
- Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Тия дни сменихме чиповете. Сега турбото работи на 1.1- 1.15 бара надув дебитомера си дава отлични стойности -850. Понякога забива още на 3000 оборота. Но този номер си го правеше още преди да сложа чипа, което ме навежда на мисълта, че проблема отдавна си го е имало, но е станал все по-отчетлив, тъй като и дюзите и чипа изискват повече гориво. Отделно от това отзад мирише на неизгоряла нафта и колата в момента харчи между 10 и 12 градско. 

- Passat_bs
- Мнения: 595
- Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Да, така направих, но веднага след това сменихме чиповете, но работата не се оправи. Сменихме разпръсквачите с такива от AFN мотор с диаметър 0.205 мм, работят на 200 бара, но самата помпа не е пипана.Brezel написа:Passat_bs написа:....Колата е с чип, дюзи от AFN мотор без катализатор и с премахнат EGR.
Сега само кажи че чипа е слаган когато дюзите си бяха оригинални и ти след това реши да прайш още тунинг и смени и дюзите без да се пипа чипа и налягането на турбината.
Винаги съм казвал а го казвам и сега. Други дюзи само ако слагаш по големо турбо иначе само пуши повечко.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 52 госта