1.9 TDI прекъсва :(

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Passat_bs
Мнения: 595
Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

1.9 TDI прекъсва :(

Мнениеот Passat_bs » Съб 07 юли 2007 1:53


Колеги, някой има ли идея във високите обороти от какво може да ми прекъсва колата. На място като и смачкам газта, стига до 4000 оборота и забива и започва яко да пуши отзад и да прекъсва. От какво може да стане това нещо?




Потребителски аватар
Madj0
Мнения: 1104
Регистриран на: Пон 10 апр 2006 13:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 1.9 TDI прекъсва :(

Мнениеот Madj0 » Съб 07 юли 2007 8:33


Passat_bs написа:Колеги, някой има ли идея във високите обороти от какво може да ми прекъсва колата. На място като и смачкам газта, стига до 4000 оборота и забива и започва яко да пуши отзад и да прекъсва. От какво може да стане това нещо?


Даже не бих си и помислил на място да натискам педала . А при 5000 оборота как е пробвал ли си ?


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Съб 07 юли 2007 9:18


дребна работа . слагаи масата режи мезето и готово вече не пуши
а от кога пуши
аз 1.5 година не пуша голям зор качих 20кг


Потребителски аватар
Passat_bs
Мнения: 595
Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Passat_bs » Съб 07 юли 2007 12:06


При 4000 оборота забива, започва да прекъсва и яко да пуши. След няколко изрязвания стига 5200. Проблема е, че не винаги го прави. Колата е с чип, дюзи от AFN мотор без катализатор и с премахнат EGR.


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Съб 07 юли 2007 21:43


мисля за чипа но след като забие какви грешки натрупва .ако новия епром е скапан сложи стария и покараи някои ден .турбото какво е


Потребителски аватар
Passat_bs
Мнения: 595
Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Passat_bs » Пон 09 юли 2007 0:59


Турбото е Garett GT15 стандартното на 1 бар бууст.


Потребителски аватар
meltin
Мнения: 167
Регистриран на: Вто 05 окт 2004 19:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот meltin » Вто 10 юли 2007 11:48


Аз имах подобно прекъсване след като зареждах на Шел 1 път.
Голяма грешка нали? Повече не съм повтарял.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 10 юли 2007 12:25


За да пуши нещо спира притока на въздух/турбината вероятно/ и/или сместа се преобогатява и задавя.Като за начало качи на ВАГ-Ком да видиш как бачка турбото.Дрлугото е чипа да е взел да прееееобогатява :?


Потребителски аватар
rusty
Мнения: 437
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 22:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Oldenburg

Мнениеот rusty » Вто 10 юли 2007 14:16


Настрой си количеството нафта:

На ВАГ-КОМ, топъл мотор:
01-Engine
Login 12233
Adaption -> Block 1
Стойността трябва да е 32768 по подразбиране. Поменяй адапт. стойност с около 100 и тествай да видиш как се променя впръсканото количество. За да го намалиш се увеличава стойността на адапт. Тестваш докато горе долу стане и сейваш :) Успех!


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 10 юли 2007 14:22


Това е количество при празен ход или постоянно.Щото на блок1 ми се върти в главата цифрата 128 по дифолт :?


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Вто 10 юли 2007 21:51


качи го на тестер имал сьм два подобни случая с голф и венто но помисли за чиповете проблема не е механичен


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Мнениеот Brezel » Сря 11 юли 2007 2:15


Passat_bs написа:....Колата е с чип, дюзи от AFN мотор без катализатор и с премахнат EGR.


Сега само кажи че чипа е слаган когато дюзите си бяха оригинални и ти след това реши да прайш още тунинг и смени и дюзите без да се пипа чипа и налягането на турбината.
Винаги съм казвал а го казвам и сега. Други дюзи само ако слагаш по големо турбо иначе само пуши повечко :lol: .


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Мнениеот Brezel » Сря 11 юли 2007 2:22


са се замислих че може и да му идва много резко мног налягане и при 4000 оборота турбината да изключва за да не се претовари . Ти си с големи дюзи и чип което нзачи много гориво и изведнъж ако при тия обороти и това количество нафта спира въздуха (турбината се разтоварва или направо авариен режим) не е нищо чудно че почва са пуши и прекъсва.


Потребителски аватар
Passat_bs
Мнения: 595
Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Passat_bs » Сря 11 юли 2007 2:59


Тия дни сменихме чиповете. Сега турбото работи на 1.1- 1.15 бара надув дебитомера си дава отлични стойности -850. Понякога забива още на 3000 оборота. Но този номер си го правеше още преди да сложа чипа, което ме навежда на мисълта, че проблема отдавна си го е имало, но е станал все по-отчетлив, тъй като и дюзите и чипа изискват повече гориво. Отделно от това отзад мирише на неизгоряла нафта и колата в момента харчи между 10 и 12 градско. :shock


Потребителски аватар
Passat_bs
Мнения: 595
Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Passat_bs » Сря 11 юли 2007 3:06


Brezel написа:
Passat_bs написа:....Колата е с чип, дюзи от AFN мотор без катализатор и с премахнат EGR.


Сега само кажи че чипа е слаган когато дюзите си бяха оригинални и ти след това реши да прайш още тунинг и смени и дюзите без да се пипа чипа и налягането на турбината.
Винаги съм казвал а го казвам и сега. Други дюзи само ако слагаш по големо турбо иначе само пуши повечко :lol: .
Да, така направих, но веднага след това сменихме чиповете, но работата не се оправи. Сменихме разпръсквачите с такива от AFN мотор с диаметър 0.205 мм, работят на 200 бара, но самата помпа не е пипана.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 52 госта