Здравейте, добре че ви има , че иначе по сервизите могат да те направят луд.
А сега по темата. ( ще бъда по подробен, но дано това помогне да се изясни проблема )
1. Колата я взех 10. 2004 г - всичко беше наред , но след 2-3 месеца взе да губи мощност след 90 -100 ( авариен режим) . Отидох в
Super Diesel - казаха, че ел. инсталацията е преправяна и да отида в Unitrade , понеже там имат ел .схемите. Отидох там - ит казаха , че е преправяна , вдиганаха ръце и казаха, че най вероятно турбото е заминало, освен това дебитомера не бил за този мотор , но това не било проблем - била като тунингована с него.. Върнах се в Super Diesel , и им казах какво са казали от Uni.. - > те , обаче казаха, че не моге да е турбото, и едното момче нещо се присети - пипна нещо по
кабелите и колата след това се оправи. Вървеше като пушка.
2. 08. 2006 г - пак същия проблем - пак в Super D - този път се оказа че е от турбото - смених го в Real Turbo с рециклирано и всичко пак беше ОК.
3. 3 месеца след смяна на турбото - пак същия проблем - пак в Super D - казаха че е клапана , който управлява турбото. Отидох в Unitrade да го взема, намерих връзки там и ме посъветваха да го сменят те - оказа се че не бил свързан както трябва - оправиха го без да се сменя. М/у другото , казаха че вакуумните маркучета са за смяна и ми ги смениха след 2- 3 дена. Сменихме и маркуч към турбото , зашото беше от него свистеше. ( Голям маркуч - към 200 лв бнеше май).
4. Един месец след това( 12. 2006 ) - колата изведнъж загуби мощност - и адски много да пуши - отидох в Uni .. - оказа се някакво спукано маркуче - това се оправи - но казаха че турбото е замърсено и колата почна да влиза пак в авариен режим след 90 -100. Понеже ми писна да се занимавам тогава оставих нещата така до май тази година.
5. и така - 5.2007 - махнах катализатора - в резултат колата спря да влиза вавариен режим , но се появи прекъсването.
6. Свързах се с Ventoman от форума - качи я на VAG - и каза че деботомера е за смяна.
7. Миналата седмица отидох в Uni.. ,
Смениха дебитомера , тестваха я с новия деботомер и установиха следното :
- Компютъра дава стойности, които не би трябвало да дава - съмняват се в него - посъветваха ме да се изпробва с друг компютър - да не би моя да не е наред.
- Турбото, най вероятно е замърсено-0 ставало често от каране само градско, какъвто е случая при мене.
- Съмняват се и в помпата , отделно казаха че трябва да се регулира
- няма смисъл засега да се сменя дебитомера - проблема не бил в него или поне не е само в него.
8 . Последно днес реших да я пробвам на магистралата.
- като чели прекъсва когато набира , като закрепи една скорост е добре. Прекъсваше и при скорост над 140 - прекъсването се изразяваше в подрусване , като че ли има малки неравности по пътя.
- като я форсирам на 2- ра дигам до 3000 - 3500 оборота , но колата набира като спъната , после като чели се оправя.
Това е засега - ще бъда изключително благодарен за всякаква помощ или съвет.
AFN - Прекъсване - различни менения след диагностика ???
- kombito-tdi
- Мнения: 889
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
- Контакти:
- kombito-tdi
- Мнения: 889
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
- Контакти:
сьс сметало +интеграл от Х/Х и функция на вечно променящата се величина кьм синус от косинус на шестата производна на острия ьгьл на трьпеца +други константи в триизмерни величини .ФОРМУЛАТА Е МНОГО ПРОСТА
може да се смята не само в лабораторни условия но и в домашни .
п.п в предишния ми отговор сумите да не се вземат в предвид БЛАГОДАРЯ ВИ [/u]

п.п в предишния ми отговор сумите да не се вземат в предвид БЛАГОДАРЯ ВИ [/u]
-
- Мнения: 740
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
- Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
От много работи може да се получава това.
Може и помпа да е, може и Н75 и замърсени колектори, може и маркучки да са.
Виж от карането в града и жалене на колата , може да се получат такива прекъсвания.
Когато колата влиза в авариен режим, т.е. усещаш как те спъва и вече трудно набира си се оказва често турбина, дебитомер, изскочила маркучка към еку-то примерно.
Но когато се получават тези резки прекъсвания, по-скоро си мисля, че са първоначалните изброени причини.
Качвате се с VAG-COM и записвате в движение стойностите количество гориво, работа на Н75 и т.н. и гледате като се получи прекъсване дали няма нещо необичайно да излезне в стойностите.
Такова прекъсване се получава и от лоши колектори също!!!
И повечко газ ще и даваш
)
Говоря от опит, а не от "прочетено"
Най-важен съвет, който трябва да се забоде в темите е - Повечко обороти на ТДИ-та , щото стават бели
Жалкото е, че в БГ всеки гледа да излъже и затова се налага човек сам да си помогне, да прочете и т.н.
Всеки подочу думите Н75, дебитомер и на всяка втора диагноза ги казват.Или пък турбото заминало.Почти винаги проблема се оказва доста по-малък и евтин за решаване.
Преди време имахме с брат такъв случай в Унитрейд:
-Унитрейд към брат ми(Пасат Б5 АФН): Господине помпата е за смяна!!!!Не дава стойностите който трябва да дава!!!!Проблем голям!!!!
-Брат ми към мен по телефона: Абе, брат тука казват че помпата е за смяна, нещо под 2.2мг давало(даваше точно 1.8 на ваг-кома)
-Аз към брат ми:Кажи им да се еб.т, и че ако искам на 3 ще го направя.Да не се правят на интересни!
Пичовете като чуват разговора на брат ми си затрайват и отиват да пробват колата, връщат се и казват - колата е много добро състояние!!!
Та каква е поуката - помпа - 2000лв или може би нещо от сорта и ако човека си държи на колата и си вади ПАРИТЕ (щото брат ми не слиза от колата - 45000км за 9 месеца, на колко ли идват ТДИ-та от чужбина
) с нея, плаща като поп, а пичовете от унитрейд са напред
Има я и другата страна обаче - на тях им е казано - под 2.2мг - replace pump(сменяй помпата
изрично си го пише.
На запад може би е така - най-вероятно и турбини не чистят, а директно сменят, с такива тънки "ремонти" никой не се занимава или може би ентусиасти само.
Но там е друг стандарт и т.н. и т.н, а ние сме си в БГ и трябва да се съобразяваме с тукашната реалност.
Айде, че се отплеснах
Успех приятел
Може и помпа да е, може и Н75 и замърсени колектори, може и маркучки да са.
Виж от карането в града и жалене на колата , може да се получат такива прекъсвания.
Когато колата влиза в авариен режим, т.е. усещаш как те спъва и вече трудно набира си се оказва често турбина, дебитомер, изскочила маркучка към еку-то примерно.
Но когато се получават тези резки прекъсвания, по-скоро си мисля, че са първоначалните изброени причини.
Качвате се с VAG-COM и записвате в движение стойностите количество гориво, работа на Н75 и т.н. и гледате като се получи прекъсване дали няма нещо необичайно да излезне в стойностите.
Такова прекъсване се получава и от лоши колектори също!!!
И повечко газ ще и даваш

Говоря от опит, а не от "прочетено"

Най-важен съвет, който трябва да се забоде в темите е - Повечко обороти на ТДИ-та , щото стават бели

Жалкото е, че в БГ всеки гледа да излъже и затова се налага човек сам да си помогне, да прочете и т.н.
Всеки подочу думите Н75, дебитомер и на всяка втора диагноза ги казват.Или пък турбото заминало.Почти винаги проблема се оказва доста по-малък и евтин за решаване.
Преди време имахме с брат такъв случай в Унитрейд:
-Унитрейд към брат ми(Пасат Б5 АФН): Господине помпата е за смяна!!!!Не дава стойностите който трябва да дава!!!!Проблем голям!!!!

-Брат ми към мен по телефона: Абе, брат тука казват че помпата е за смяна, нещо под 2.2мг давало(даваше точно 1.8 на ваг-кома)
-Аз към брат ми:Кажи им да се еб.т, и че ако искам на 3 ще го направя.Да не се правят на интересни!
Пичовете като чуват разговора на брат ми си затрайват и отиват да пробват колата, връщат се и казват - колата е много добро състояние!!!
Та каква е поуката - помпа - 2000лв или може би нещо от сорта и ако човека си държи на колата и си вади ПАРИТЕ (щото брат ми не слиза от колата - 45000км за 9 месеца, на колко ли идват ТДИ-та от чужбина


Има я и другата страна обаче - на тях им е казано - под 2.2мг - replace pump(сменяй помпата

На запад може би е така - най-вероятно и турбини не чистят, а директно сменят, с такива тънки "ремонти" никой не се занимава или може би ентусиасти само.
Но там е друг стандарт и т.н. и т.н, а ние сме си в БГ и трябва да се съобразяваме с тукашната реалност.
Айде, че се отплеснах

Успех приятел
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
WastelandTD ти го е казал много точно-първо хвани и прегледай дребните неща.Освен това вече толкова неща си сменил за съжаление по наще сервизи като чета-хвърлил си бая пари и не се знае кво са ти сложили
Другото нещо е че доста хора като карат икономично и то градско се престарават с ниските оборти-редовно като пиша ,че карам ТДИ-то от 2000-2700 оборта и сички почват аууу ма то може ина 1500 се кара и е ено икономично
Най-доброто което можеш да направиш/и всеки който има сериозен проблем/ е да почерпиш някой колега от форума и да го токъснеш за няколко часа от задълженията му и да закачите ВАГ-Ком с който да напрвите записи на стойностите ,ама на някоя по сериозна отсечка ,а не на от светофар до светофар във кварталите/както междо другото правят и сервизите и н нищон не става/.Мога да ти препоръчам някой извънградски път или пътя от Младост към Летището.Отделно ако не ти се оправи проблема ми пиши ЛС да ти дам телефона на един майстор в Карлово/на много хора го препоръчвам ама никой не се осмелява да иде като чуе карлово-един колега отиде с пасат май точно АФН и доколкото разбрах колата му е оправена/.


- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Провери отново маркучите на интеркулера или самият кулер за някакви проблеми. При мен беше "гръмнало" едно съединение и ефекта беше същият. Ако дупката е по-голяма си минава в сервизен режим и си върви скопена, ама при малка...се ошашва и става мазало.Предполагам защото дебитомера дава високи стоиности за разход на въздух а в действителност част от него изсвирясва и като резултат пуши все едно върви с кюмур и предърпва.
- georgeo
- Мнения: 36
- Регистриран на: Вто 28 ное 2006 10:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Така като чета мисля и аз имам подобен проблем. От 3-4 месеца в ляво от двигателя някакъв клапан ли е..незнам издаваше звук като съскане на импулси... но колата си вървеше перфектно.
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?p=438010&highlight=#438010
Но.. преди 2 дни започна да ми прекъсва турбото т.е като натисна педала на газта ту се включи..ту изчезне.. и колата е направо като спъната. А от вчера въобще не се включва турбото.
Най-интересното е че след като загася двигателя изключа от контакт и после отново запаля имам турбо за около 2-3 минути..после пак спира.
Познати ми казаха че може да е от някакъв клапан на турбото. Може ли да ме посъветвате къде да отида да го погледнат ако се налага да го сменят и евентуалната му цена?
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?p=438010&highlight=#438010
Но.. преди 2 дни започна да ми прекъсва турбото т.е като натисна педала на газта ту се включи..ту изчезне.. и колата е направо като спъната. А от вчера въобще не се включва турбото.
Най-интересното е че след като загася двигателя изключа от контакт и после отново запаля имам турбо за около 2-3 минути..после пак спира.
Познати ми казаха че може да е от някакъв клапан на турбото. Може ли да ме посъветвате къде да отида да го погледнат ако се налага да го сменят и евентуалната му цена?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 122 госта