ААZ-гори масло!

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
kidgo
Мнения: 52
Регистриран на: Нед 12 фев 2006 22:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

ААZ-гори масло!

Мнениеот kidgo » Сря 13 дек 2006 8:04


Здравейте,скоро си вземах Г3,ААZ мотора!Минал съм 1000км. и гледам че маслото намаля,беше посредара а сега е на минимума!Пали от зъб,не духа през щеката,при въздушния филтър няма грам масло!Доста добре върви,маслото е минерално "ленфьордер"!Гумички на клапани ли е :? !?Или въпреки всичко двигателя е издухан!!?
:lol: 12.06.2007
Проблема е решен-смених сегментите и се оправи работата!И един съвет от мен-като гледате дали духа от щеката за маслото извадете маркуча на картерните испарения дето отива към турбото,тогава вече като не го засмуква турбото се вижда дали духа двигателя или не!А двигателя като духа,турбото засмуква маслените пари и затова омаслява всмукарелните тръби!

Последна промяна от kidgo на Вто 12 юни 2007 15:57, променено общо 2 пъти.




Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 13 дек 2006 9:16


А погледнали дали не тече от някое уплътнение или семеринг?


L-M
Мнения: 53
Регистриран на: Пет 24 ное 2006 15:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот L-M » Сря 13 дек 2006 9:35


Гумички на клапани?
Теч от гарнитури или семеринги?
Начин на каране?


Потребителски аватар
tatenceto
Мнения: 781
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот tatenceto » Сря 13 дек 2006 9:52


аз карам дизел и си мисля че от лемфьордера си пре...х мотора та се наложи ремонт сипи друго масло и ще си покаже от маслото ли е или друго .стига да нямаш теч разбирасе


Потребителски аватар
buller
Мнения: 2192
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
Двигател: 1_8T AWT
Местоположение: София

Мнениеот buller » Сря 13 дек 2006 10:59


Ако не си сменял маслото, по-добре го направи. На мен след 7 500км почна да ми харчи+теч оттук-оттам :lol:


Потребителски аватар
kidgo
Мнения: 52
Регистриран на: Нед 12 фев 2006 22:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот kidgo » Сря 13 дек 2006 14:38


едвам сълзи от капака на клапаните,маслото е сменено и е на първите си 1000км.


Ivani4
Мнения: 76
Регистриран на: Сря 31 май 2006 7:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот Ivani4 » Сря 13 дек 2006 19:11


Колко е изгорил?

Първо мотора е турбиниран - нормално е да изгаря (най-точно казано изхвърля) част от маслото все пак турбината се маже от маслото на мотора - зависи от това как го караш - яко ръчка - яко хвърля масло

нормално е от смяна до смяна (10 000 км) да изгори до 700~900 грама.

ако е повече тогава трябва да се притесняваш.


Потребителски аватар
tatenceto
Мнения: 781
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот tatenceto » Сря 13 дек 2006 22:04


kidgo написа:едвам сълзи от капака на клапаните,маслото е сменено и е на първите си 1000км.
пробвай с друго масло защото може и да е от него аз така си смених маслото на моята и се почна до основен ремонт стигнах


Потребителски аватар
kidgo
Мнения: 52
Регистриран на: Нед 12 фев 2006 22:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот kidgo » Чет 21 дек 2006 17:13


и днес го мерих,половин литър на 1000км-това е равносметката!трака ми нещо и си мисля че е хидравличен повдигач!решил съм да ги сменям и ще сменя и гумичките на клапаните-дано е от тях и се оправи! :(и гарнитурата на капака на клапаните ще сменя и квото сабя покаже!


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8368
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Чет 21 дек 2006 18:06


Ivani4 написа:Колко е изгорил?

Първо мотора е турбиниран - нормално е да изгаря (най-точно казано изхвърля) част от маслото все пак турбината се маже от маслото на мотора - зависи от това как го караш - яко ръчка - яко хвърля масло

нормално е от смяна до смяна (10 000 км) да изгори до 700~900 грама.

ако е повече тогава трябва да се притесняваш.


Ако сменяш маслото на такъв двигател на 10 000км при всяко положение ще стигнеш до основен ремнот ! При нашите условия максимум 8000км :!:


Потребителски аватар
kidgo
Мнения: 52
Регистриран на: Нед 12 фев 2006 22:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот kidgo » Чет 21 дек 2006 18:25


преди тая имах 2-ка дизел и маслото го сменях на 5-6 хил.,но на тая един господ знае през колко е сменяно!факт е че няма признаци за издухан двигател или турбо(поне според мен),не тече кой знае колко от капака на клапаните,няма друг видим теч,а маслото се губи! :(


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Чет 21 дек 2006 19:48


А бе колега мисля, че опростено нещата могат да се разделят на 2 или го хвърля или го изгаря..... ако го хвърля - ще се вижда, ако го изгаря повече редно е да пуши....повечко.... при тебе що за момент е този.... :?: освен турбината да се черпи за твоя сметка..... :wink:


Потребителски аватар
kidgo
Мнения: 52
Регистриран на: Нед 12 фев 2006 22:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот kidgo » Чет 21 дек 2006 20:37


:roll:,как да разбера от де е !щом казваш и от турбото може да е,ама върви го разбери!


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 21 дек 2006 23:05


Ми огледай много хубаво за течове по мотора и ако няма си наблядавай ауспуха и виж какво излиза.Това като за начало иначе по нататака отвори въздуховодите към турбото и виж какво има-нормално е да са мазни ама не и да се стича масло на потоци.Замери си компресията.


mladeja
Мнения: 395
Регистриран на: Пет 11 авг 2006 21:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот mladeja » Чет 21 дек 2006 23:32


След покупката на моя засякох усърдно движение надолу по щеката на маслото и си викам айде изгорях .Колата нов внос.След 2-3 000 км. пробег се застопориха нещата и сега нямам намаляване на нивото на маслото в двигателя.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 121 госта