Прочистване на cooler

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Vertriebler
Мнения: 81
Регистриран на: Вто 14 мар 2006 19:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ботевград

Прочистване на cooler

Мнениеот Vertriebler » Вто 24 юли 2007 12:19


Някой от по-разбиращите може ли да каже дали има смисъл от чистене на кулера, защото знам, че се пълни с малко масло от турбото и си нямам представа какво става с това масло после. Най-вероятно пълни кулера и се запича по стените вътре. Ако някой е вършил такаова нещо да каже как става и кое се сваля, за да се стигне до кулера, щото като гледам много кофти е заврян при калника и трудно ще се свали.




Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Вто 24 юли 2007 12:38


За каква кола и какъв точно двигател става въпрос ?
Според мен ако ще се чисти кулера (ако изобщо има смисъл), трябва да си спрял и притока на масло, те.е да си сменил (ремонтирал) турбината.


Потребителски аватар
Passat_bs
Мнения: 595
Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Passat_bs » Вто 24 юли 2007 12:45


Аз моя кулер го чистих преди 2 седмици. Ама при мене беше лесно свалянето, защото един цървул с една Астра ме блъсна и предния ляв калник беше крив, а бронята направо падна и свалянето му беше много лесно. Като го свалих го закарах на водоструйка и го измиха перфектно. След като го сложихме на колата и тръгнах, се усети, че набира по-добре в ниските обороти от преди. Така че има смисъл да се изчисти кулера, само че ако турбото е почнало да сдава багажа, няма да има, защото още след първите 100-200 км кулера ще е омаслен по същия начин.


Vertriebler
Мнения: 81
Регистриран на: Вто 14 мар 2006 19:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ботевград

Мнениеот Vertriebler » Вто 24 юли 2007 14:09


То на всеки му пуска по малко турбината - тогава излиза, че няма смисъл от чистене


Потребителски аватар
Passat_bs
Мнения: 595
Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Passat_bs » Вто 24 юли 2007 15:45


Vertriebler написа:То на всеки му пуска по малко турбината - тогава излиза, че няма смисъл от чистене
Ако ти е голям мерак, и си нямаш работа, направи го. :lol:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 24 юли 2007 19:25


В общи линий смисъла е минимален.При повечето коли ако погледнеш отдолу има откъде да го развиеш да изтече :wink:


Потребителски аватар
Passat_bs
Мнения: 595
Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Passat_bs » Сря 25 юли 2007 4:15


Rabbit_TDI написа:В общи линий смисъла е минимален.При повечето коли ако погледнеш отдолу има откъде да го развиеш да изтече :wink:
Въпроса е не да изтече, то ако тръгне да тече, работата отива на нова турбина, но ако е омаслен, да се почисти външно и вътрешно на водоструйка с обезмаслител.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 25 юли 2007 10:53


Дори и да ти е в ред турбината няма как да не омаслява-така че тва с обезмасляването няма смисъл-ще е маслено точно след 200 км-най-малко заради картерните-пък да не говорим като ти прелеят маслото кво се случва.Там обаче трудно може се задържи масло да запушва.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 134 госта