Разлика между AFN и 1Z

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Passat_bs
Мнения: 595
Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Разлика между AFN и 1Z

Мнениеот Passat_bs » Пон 05 фев 2007 13:31


Някой може ли да ми каже каква е разликата между двата двигателя. До колкото знам само турбината и компютъра са различни. И дали е възможно турбо от AFN, заедно с компютър да се сложи на 1Z мотор.




Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 05 фев 2007 14:13


Съмнявам се в помпата и дюзите да няма никва разлика.Иначе за слагане на турбо от АФН ще си ъпгрейднеш твоя.


Потребителски аватар
Spunky
Мнения: 478
Регистриран на: Вто 17 яну 2006 22:21
Автомобил: CC
Двигател:
Местоположение: NY

Мнениеот Spunky » Пон 05 фев 2007 20:07


Дюзите са различни, помпата май е същата...


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Пон 05 фев 2007 20:52


1.Дюзи
2.Турбо
3.ЕКУ(софтуер)


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Пон 05 фев 2007 20:54


Пластмасовата кора в/у мотора също е различна :lol:


Потребителски аватар
niki7878
Мнения: 474
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niki7878 » Пон 05 фев 2007 21:25


niikoo_1 написа:Пластмасовата кора в/у мотора също е различна :lol:


И буквите на мотора!!!!


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Вто 06 фев 2007 0:57


смукателни тръби имаш разлика и един дат4ик за налягането в тръбите в пове4е при afn;а за въпроса ти дали можеш да ги сложиш-можеш


Потребителски аватар
Passat_bs
Мнения: 595
Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Passat_bs » Вто 06 фев 2007 15:15


А има ли вариант да сложа само турбо от AFN без да сменям ECU или няма как да стане тази работа. :roll:


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Вто 06 фев 2007 22:45


нямаш проблеми със слагането


Потребителски аватар
Passat_bs
Мнения: 595
Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Passat_bs » Чет 08 фев 2007 2:48


Днеска свалихме турбото и се оказа, че има изтървал маслен сегмент. :( И най-странното беше, че waste gate-а беше целия пълен с масло. :shock Утре турбото отива за ремонт. Та за това се чудих преди да съм го направил, да сложа с променлива геометрия, но ме съмнява да намеря, а и не се знае в какво състояние.


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Мнениеот Brezel » Чет 08 фев 2007 3:35


съмнявам се дали електрониката ще може да управлява турбо с променлива геометрия. При 1З нема такива екстри и мисля че за да стане както трябва трее да смениш и електрониката че тия лопатки трее да знаят кога как да се мандахерцат иначе няма да ти е ефективно турбото (или ще е прекалено ефективно :lol: )

Поздрави


Потребителски аватар
rusty
Мнения: 437
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 22:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Oldenburg

Мнениеот rusty » Чет 08 фев 2007 8:57


И аз съм се замислял дали няма да стане, вакуума който оправлява 1з турбото може да оправлява и лопатките, но колко и дали ще е правилно трябва да се сравнят стойностите на вакуумите на вентилите за турбото на АФН и 1з.
Brezel: случайно да имаш някакви стойности или таблици от ОБД-то?
Чувал съм че слагат на 1з АФН турбо, разпръсквачи и софтуер и става около 130 к.с. но само съм чувал :)


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 08 фев 2007 9:50


Според мен клапана на гейта може да ти управлява геометрията,ама трябва да се пренапише чипа за да знае по колко да го "отпуска".


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Пет 09 фев 2007 1:58


маи ще е прекалено ефективно


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Мнениеот Brezel » Пет 09 фев 2007 2:07


ами таблици нямам от ОБДто ама мисля че иаше някъде в Dieselschrauber форума. Що се отнася до чипа мисля че няма да е чак толкова лесно да се пренапише....най малкото ще си трабват доста тестова докато е оптимално. Аз се чудя що пък да е точно VNT турбо. Що не сложи некое норамлно ама по голямо. След това едни 216 дюзи (или 232) и тогава да се пипа по софта на помпата да пръска повечко нафтица. Мисля че резултати ще са горе долу същите а риска по малък. Незнам обаче как стоят нещата с турбо дупката но едва ли щее много голяма.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 115 госта