Разлика между AFN и 1Z
- Passat_bs
- Мнения: 595
- Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Разлика между AFN и 1Z
Някой може ли да ми каже каква е разликата между двата двигателя. До колкото знам само турбината и компютъра са различни. И дали е възможно турбо от AFN, заедно с компютър да се сложи на 1Z мотор.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Brezel
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Годеч / Берлин
- Контакти:
съмнявам се дали електрониката ще може да управлява турбо с променлива геометрия. При 1З нема такива екстри и мисля че за да стане както трябва трее да смениш и електрониката че тия лопатки трее да знаят кога как да се мандахерцат иначе няма да ти е ефективно турбото (или ще е прекалено ефективно
)
Поздрави

Поздрави
- rusty
- Мнения: 437
- Регистриран на: Чет 23 дек 2004 22:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Oldenburg
И аз съм се замислял дали няма да стане, вакуума който оправлява 1з турбото може да оправлява и лопатките, но колко и дали ще е правилно трябва да се сравнят стойностите на вакуумите на вентилите за турбото на АФН и 1з.
Brezel: случайно да имаш някакви стойности или таблици от ОБД-то?
Чувал съм че слагат на 1з АФН турбо, разпръсквачи и софтуер и става около 130 к.с. но само съм чувал
Brezel: случайно да имаш някакви стойности или таблици от ОБД-то?
Чувал съм че слагат на 1з АФН турбо, разпръсквачи и софтуер и става около 130 к.с. но само съм чувал

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Brezel
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Годеч / Берлин
- Контакти:
ами таблици нямам от ОБДто ама мисля че иаше някъде в Dieselschrauber форума. Що се отнася до чипа мисля че няма да е чак толкова лесно да се пренапише....най малкото ще си трабват доста тестова докато е оптимално. Аз се чудя що пък да е точно VNT турбо. Що не сложи некое норамлно ама по голямо. След това едни 216 дюзи (или 232) и тогава да се пипа по софта на помпата да пръска повечко нафтица. Мисля че резултати ще са горе долу същите а риска по малък. Незнам обаче как стоят нещата с турбо дупката но едва ли щее много голяма.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 115 госта