Изключване турбо на 1.9TDI/AVF/96kW/2002г.? Решено!

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
georgeo
Мнения: 36
Регистриран на: Вто 28 ное 2006 10:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Изключване турбо на 1.9TDI/AVF/96kW/2002г.? Решено!

Мнениеот georgeo » Пон 30 юли 2007 9:31


Доста мнения четох във форума и с търсачка и какво ли не, но не попаднах на подобен проблем, за това пускам нова тема като се надявам някой да помогне.
Проблема на колата е че когато я запаля има турбо и ускорение както си трябва в продължение на 5-10 мин. След това компютъра явно изключва турбото и колата няма никаква мощност. Това явление не се влияе от оборотите на двигателя, чува се непрекъснато турбината ( както си е нормално)...
Закачихме я на VAG-COM но човека явно не можа да разчете показанията на компютъра. Грешки няма. Показанията на дебитомера са ОК (зададените заводски стойности съвпадат с моментните при промяна на оборотите). Но до колкото видях има по-високо налягане на турбината, явно за това ЕБУ- то я изключва. Смених вакуумните маркучета, но ефект няма.
Другия проблем ми е че нямам свободно време през деня, когато мога да отида примерно в Супер Дизел. В Юнитрейд пробвах в събота..казаха ми час след 2седмици!?
Чудя се къде да отида да я погледнат..а ми предстои пътуване...
Имате ли някакви идеи.. и дали някой се е сблъсквал със същия проблем?

Последна промяна от georgeo на Сря 01 авг 2007 14:00, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
shenko
Мнения: 1115
Регистриран на: Сря 04 май 2005 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот shenko » Пон 30 юли 2007 10:08


нещо го кара да влиза в авариен режим, но не отчита грешка :roll: мистерия.... пробвахте ли да анулирате EGR'а :?:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 30 юли 2007 10:19


В Супер дизел и Юнитрейд за такъв "тънък" проблем най-вероятни нищо няма да ти кажат освен ,че тя колата вече на километри и то........Сигурен ли си че това не е осещането от студен старт/при студен старт компа пуска повече гориво и колата върви повече/.Много ли е осезаема разликата.Ако можеш пробвай и на друг такъв пасат как се държи.


Потребителски аватар
georgeo
Мнения: 36
Регистриран на: Вто 28 ное 2006 10:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот georgeo » Пон 30 юли 2007 10:39


Не сме пробвали да анулираме EGR-a..
Колата е купена от Юнитрейд и е на 120х.км. Преди да се появи този проблем колата си беше изтребител ..а сега имам чувството че е не 131коня а 31:) Това изключване не е свързано със студен или топъл двигател, оборотите му и т.н. Просто се остава изгасена за около 15 мин... палиш и изхвърча..турбо всичко е ОК и в един момент..спира...никаква мощност.


А относно сервизите...честно да си кажа страх ме е. Преди време така си бях изпатил с една LANCIA от майстори, че.....


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 30 юли 2007 11:51


Колега тва дето ми го казваш мирише на дебитомер/той като загрее прави така/,но за целта трябва да се закачи на ВАГ-Ком да се видятт стойностите.
P.S. За ВАГ-Ком и ТДИ пиши на Ventoman ,или направо на klenbuterol/той продава дебитомери и има ВАГ-Ком :wink: /
P.S.После да не забравиш да пишеш къв е бил проблема


Потребителски аватар
shenko
Мнения: 1115
Регистриран на: Сря 04 май 2005 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот shenko » Пон 30 юли 2007 13:54


има една джаджа(незнам как се казва точно) къде управлява турбината, да не е от нея, как се казваше мамка му :x , преставлява едно малко черно пластмасово, с един вход и един изход за вакум и еднa букса стърчи от него, намирсе от лявата страна на кутията на анг.ремък и мязя на "F"


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 30 юли 2007 14:54


Клапан Н75 :lol: -ама той като е проблемен си е проблемен отначалото ,а не като загрее колата.


Потребителски аватар
shenko
Мнения: 1115
Регистриран на: Сря 04 май 2005 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот shenko » Пон 30 юли 2007 15:11


нещо много е гнило работата, ако дебитиомер или ще върви, или няма да върви и при него няма средно положение деа, да не е дюза, като загрее да се запушва и колата да рабоати на 3 цилиндъра :roll:


Потребителски аватар
georgeo
Мнения: 36
Регистриран на: Вто 28 ное 2006 10:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот georgeo » Пон 30 юли 2007 15:22


Съмнявам се да работи на 3 цилиндъра, защото не се променя звука от двигателя.. Чудя се дали да не взема да сменя този клапан N75... доста изчетох и по руските форуми.. Обявиха ми цена от 170 лева...малко скъпо ще ми излезе пробата.. :)
.................

Колата я гледахме на специално разработен софтуер за една фирма, дори си беше всичко на български. Избираш кои показатели да следиш и ти се появяват заводски зададените и моментните на колата. Показанията на дебитомера си бяха ОК.. и в движение. Но ми се видя доста по-високо налягане на турбината от заводската зададена стойност. Проблема е, че на човека не му е това работата и общо взето гадаехме... Ако има някой, който има компютър и има възможност вечер след 20:00 да погледне колата... да пише ЛС.


Потребителски аватар
shenko
Мнения: 1115
Регистриран на: Сря 04 май 2005 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот shenko » Пон 30 юли 2007 15:35


да не си го показвал в дружба някъде на майстор


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 30 юли 2007 18:02


shenko написа:нещо много е гнило работата, ако дебитиомер или ще върви, или няма да върви и при него няма средно положение деа, да не е дюза, като загрее да се запушва и колата да рабоати на 3 цилиндъра :roll:

Баш така прави като позагрее и жичката ако е изтаняла/говоря не за цяло разебан дебитомер/ почва да показва повече градуси и съответно по-малко въздух.Говоря от личен опит-моя го правеше точно тоя номер.Другото което е има един температурен датчик/мери температурата на горивото/ в помпата :?


Потребителски аватар
shenko
Мнения: 1115
Регистриран на: Сря 04 май 2005 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот shenko » Пон 30 юли 2007 18:52


Rabbit_TDI написа:
shenko написа:нещо много е гнило работата, ако дебитиомер или ще върви, или няма да върви и при него няма средно положение деа, да не е дюза, като загрее да се запушва и колата да рабоати на 3 цилиндъра :roll:

Баш така прави като позагрее и жичката ако е изтаняла/говоря не за цяло разебан дебитомер/ почва да показва повече градуси и съответно по-малко въздух.Говоря от личен опит-моя го правеше точно тоя номер.Другото което е има един температурен датчик/мери температурата на горивото/ в помпата :?


мистерия деа, човека каза, че проверявал стойности на дебитомер, било е в норма, ама все си мисля, че свързано с управление на турбина или вакум :? а виш какво се сетих турбината ако помпа повече въздух неможе ли компа да го бута в авариен режим :?:


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Пон 30 юли 2007 18:59


ако турбината има позитивна или негативна девиация компа влиза в авариен режим ,но и набива грешка;а и вагком на български няма


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Пон 30 юли 2007 19:00


потърси колегата Rumen ,тои знае какво да гледа


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 30 юли 2007 20:17


niks76 написа:потърси колегата Rumen ,тои знае какво да гледа

:да: - най-доброто което може да стори



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 115 госта