Доста мнения четох във форума и с търсачка и какво ли не, но не попаднах на подобен проблем, за това пускам нова тема като се надявам някой да помогне.
Проблема на колата е че когато я запаля има турбо и ускорение както си трябва в продължение на 5-10 мин. След това компютъра явно изключва турбото и колата няма никаква мощност. Това явление не се влияе от оборотите на двигателя, чува се непрекъснато турбината ( както си е нормално)...
Закачихме я на VAG-COM но човека явно не можа да разчете показанията на компютъра. Грешки няма. Показанията на дебитомера са ОК (зададените заводски стойности съвпадат с моментните при промяна на оборотите). Но до колкото видях има по-високо налягане на турбината, явно за това ЕБУ- то я изключва. Смених вакуумните маркучета, но ефект няма.
Другия проблем ми е че нямам свободно време през деня, когато мога да отида примерно в Супер Дизел. В Юнитрейд пробвах в събота..казаха ми час след 2седмици!?
Чудя се къде да отида да я погледнат..а ми предстои пътуване...
Имате ли някакви идеи.. и дали някой се е сблъсквал със същия проблем?
Изключване турбо на 1.9TDI/AVF/96kW/2002г.? Решено!
- georgeo
- Мнения: 36
- Регистриран на: Вто 28 ное 2006 10:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Изключване турбо на 1.9TDI/AVF/96kW/2002г.? Решено!
Последна промяна от georgeo на Сря 01 авг 2007 14:00, променено общо 1 път.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
В Супер дизел и Юнитрейд за такъв "тънък" проблем най-вероятни нищо няма да ти кажат освен ,че тя колата вече на километри и то........Сигурен ли си че това не е осещането от студен старт/при студен старт компа пуска повече гориво и колата върви повече/.Много ли е осезаема разликата.Ако можеш пробвай и на друг такъв пасат как се държи.
- georgeo
- Мнения: 36
- Регистриран на: Вто 28 ное 2006 10:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Не сме пробвали да анулираме EGR-a..
Колата е купена от Юнитрейд и е на 120х.км. Преди да се появи този проблем колата си беше изтребител ..а сега имам чувството че е не 131коня а 31:) Това изключване не е свързано със студен или топъл двигател, оборотите му и т.н. Просто се остава изгасена за около 15 мин... палиш и изхвърча..турбо всичко е ОК и в един момент..спира...никаква мощност.
А относно сервизите...честно да си кажа страх ме е. Преди време така си бях изпатил с една LANCIA от майстори, че.....
Колата е купена от Юнитрейд и е на 120х.км. Преди да се появи този проблем колата си беше изтребител ..а сега имам чувството че е не 131коня а 31:) Това изключване не е свързано със студен или топъл двигател, оборотите му и т.н. Просто се остава изгасена за около 15 мин... палиш и изхвърча..турбо всичко е ОК и в един момент..спира...никаква мощност.
А относно сервизите...честно да си кажа страх ме е. Преди време така си бях изпатил с една LANCIA от майстори, че.....
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Колега тва дето ми го казваш мирише на дебитомер/той като загрее прави така/,но за целта трябва да се закачи на ВАГ-Ком да се видятт стойностите.
P.S. За ВАГ-Ком и ТДИ пиши на Ventoman ,или направо на klenbuterol/той продава дебитомери и има ВАГ-Ком
/
P.S.После да не забравиш да пишеш къв е бил проблема
P.S. За ВАГ-Ком и ТДИ пиши на Ventoman ,или направо на klenbuterol/той продава дебитомери и има ВАГ-Ком

P.S.После да не забравиш да пишеш къв е бил проблема
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- georgeo
- Мнения: 36
- Регистриран на: Вто 28 ное 2006 10:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Съмнявам се да работи на 3 цилиндъра, защото не се променя звука от двигателя.. Чудя се дали да не взема да сменя този клапан N75... доста изчетох и по руските форуми.. Обявиха ми цена от 170 лева...малко скъпо ще ми излезе пробата..
.................
Колата я гледахме на специално разработен софтуер за една фирма, дори си беше всичко на български. Избираш кои показатели да следиш и ти се появяват заводски зададените и моментните на колата. Показанията на дебитомера си бяха ОК.. и в движение. Но ми се видя доста по-високо налягане на турбината от заводската зададена стойност. Проблема е, че на човека не му е това работата и общо взето гадаехме... Ако има някой, който има компютър и има възможност вечер след 20:00 да погледне колата... да пише ЛС.

.................
Колата я гледахме на специално разработен софтуер за една фирма, дори си беше всичко на български. Избираш кои показатели да следиш и ти се появяват заводски зададените и моментните на колата. Показанията на дебитомера си бяха ОК.. и в движение. Но ми се видя доста по-високо налягане на турбината от заводската зададена стойност. Проблема е, че на човека не му е това работата и общо взето гадаехме... Ако има някой, който има компютър и има възможност вечер след 20:00 да погледне колата... да пише ЛС.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
shenko написа:нещо много е гнило работата, ако дебитиомер или ще върви, или няма да върви и при него няма средно положение деа, да не е дюза, като загрее да се запушва и колата да рабоати на 3 цилиндъра
Баш така прави като позагрее и жичката ако е изтаняла/говоря не за цяло разебан дебитомер/ почва да показва повече градуси и съответно по-малко въздух.Говоря от личен опит-моя го правеше точно тоя номер.Другото което е има един температурен датчик/мери температурата на горивото/ в помпата

- shenko
- Мнения: 1115
- Регистриран на: Сря 04 май 2005 13:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Rabbit_TDI написа:shenko написа:нещо много е гнило работата, ако дебитиомер или ще върви, или няма да върви и при него няма средно положение деа, да не е дюза, като загрее да се запушва и колата да рабоати на 3 цилиндъра
Баш така прави като позагрее и жичката ако е изтаняла/говоря не за цяло разебан дебитомер/ почва да показва повече градуси и съответно по-малко въздух.Говоря от личен опит-моя го правеше точно тоя номер.Другото което е има един температурен датчик/мери температурата на горивото/ в помпата
мистерия деа, човека каза, че проверявал стойности на дебитомер, било е в норма, ама все си мисля, че свързано с управление на турбина или вакум


- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 115 госта