Смяна на гарнитура на главата - Мотор AAZ KAK?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
maveric
Мнения: 34
Регистриран на: Пет 11 ное 2005 22:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Смяна на гарнитура на главата - Мотор AAZ KAK?

Мнениеот maveric » Сря 08 авг 2007 22:54


Здравейте, предстои ми да сменя гарнитурата на главата на Голф 3 ТД с двигател AAZ, тъй като за този двигател фирмата не позволява шлайфане на главата, някой знае ли къде могат и дали могат да се намерят по дебели гарнитури от ремонтните за да се направи някакво малко шлайфане? Ако има някой който е правил такъв ремонт нека сподели процедурата? Благодаря Ви предварително !




Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Чет 09 авг 2007 6:38


кои ти каза че неможе :lol:


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Чет 09 авг 2007 8:00


кои ти каза че неможе Laughing

Ами човека просто чете книгите бе ..... там пише наистина , че не може :idea:


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Чет 09 авг 2007 12:14


това дет го пишат по книгите не расте по нивите :shock


maveric
Мнения: 34
Регистриран на: Пет 11 ное 2005 22:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот maveric » Чет 09 авг 2007 14:27


:) Да това го прочетох в книгата за Голф 3 / Венто. Там така пише..... Но както виждаш все пак питам и тук където някой може да ми каже как той е постъпил в тази ситуация и да взема идея. Ако знаеш нещо по въпроса може да споделиш...Мисля че във форума има доста разбиращи хора и по-скоро ще повярвам на човек който е преодолял този проблем отколкото на книгата на някакъв си дето я е превел от руското издание в съкратен вариант. :)


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Чет 09 авг 2007 16:11


отколкото на книгата на някакъв си

момци , ценете книгите..... те са полезни.. :!: Понякога е възможно да се направи това или онова , обаче когато данните са взаимствани евентуално от създателя - производител , е все едно кой от къде ги е изровил..... хората са направили нужното... За илюстрация ще дам следния пример : може да може да те спуснат от 10 етаж с въже от връзки за обувки, даже почти е сигурно, че ще стигнете здрави до долу, но това не значи, че официално е правилно и може да се ползва такова въже винаги
п.с не визирам случая просто не бива с лека ръка да се пренебрегва писаното... :lol:
сории за оффтопика :oops:


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Чет 09 авг 2007 19:24


по добре вместо да шлаифаш главата ,да я подравниш ръ4но- купуваш си нов диск за шмиргел(ситен с по голям диаметър) и по4ваш плавно и равномерно да го плъзгаш по дължината на главата;прави се без да натискаш диска и се търка равномерно .....само да не се улееш :wink:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Pet_rov и 152 госта