Странен проблем от 3 години

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
KOKO ГЕОРГИЕВ

Странен проблем от 3 години

Мнениеот KOKO ГЕОРГИЕВ » Пет 10 авг 2007 10:45


Търсих и мога да кажа, че не е клеморед. Моя приятел ваското1 го смени преди 4 месеца с оригинален.
Мотора е 2.4 AAS но електросистемата към горивната помпа и подгряващите свещи е аналогична на повечето VW агрегати с механични нагнетателни помпи.
Проблема е следния:
1. Сутрин при палене не се включва подгряването. След неколкократни опити се включва и всичко е ОК. Обаче когато мотора е топъл понякога не пали, което значи, че не се отваря клапана за горивото (алармата не е закачена към този клапан). Това нещо се появява за 1-2 дни(на няколко пъти) и после изчезва. Вече 3 години. Единствената закономрност е, че става при влажно и променливо време.
2. Ако това досега се случваше 1-2 пъти годишно това лято покрай дъждовете нещо зачести.
Споделяйте опит. Защо хем не се включва подгряването и едновременно въпросния клапан. :roll: :roll:




Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Пет 10 авг 2007 11:21


Другия майстор - niksi - той се специализира по нафтови печки - :070:


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Пет 10 авг 2007 13:06


при подобен слу4аи само 4е със транспортер се оказа 4е е бушонния блок :idea:


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Пет 10 авг 2007 21:40


това се открива само като направи номерчето веднага и на място по обратния ред


Потребителски аватар
levonik
Мнения: 697
Регистриран на: Пон 15 авг 2005 19:58
Автомобил: T3 Caravele D
Двигател: CS 1985
Местоположение: Балчик

Мнениеот levonik » Съб 11 авг 2007 5:20


При мен се оказа термодатчика на охладителната течност, който предпазва от подгрев при загрят двигател. Той подава информация към електронния блок. Пипах също самия блок, почистване на клеми, обувки и всичко които може да стане причина за задържане на влага.
За съжаление kombito-tdi е прав - пробването при поява му е майката!
Успех!


Потребителски аватар
tatenceto
Мнения: 781
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот tatenceto » Пон 13 авг 2007 20:23


на мен ми се оказа от алармата .имах подобни на твоите проблеми но на мен ми гасеше двигателя на най-кофтите места по софия.изхвърлих един блок от алармата и нещата се оправиха.и което е по интересно всички функции на алармата си работят :o



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: icko_stanev, milench0, tdi fen и 42 госта