Мотора е 2.4 AAS но електросистемата към горивната помпа и подгряващите свещи е аналогична на повечето VW агрегати с механични нагнетателни помпи.
Проблема е следния:
1. Сутрин при палене не се включва подгряването. След неколкократни опити се включва и всичко е ОК. Обаче когато мотора е топъл понякога не пали, което значи, че не се отваря клапана за горивото (алармата не е закачена към този клапан). Това нещо се появява за 1-2 дни(на няколко пъти) и после изчезва. Вече 3 години. Единствената закономрност е, че става при влажно и променливо време.
2. Ако това досега се случваше 1-2 пъти годишно това лято покрай дъждовете нещо зачести.
Споделяйте опит. Защо хем не се включва подгряването и едновременно въпросния клапан.

