Има ли разлика в главите на ААZ 1.9 td и ......

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
pasajero
Мнения: 42
Регистриран на: Чет 28 сеп 2006 11:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Има ли разлика в главите на ААZ 1.9 td и ......

Мнениеот pasajero » Пет 24 авг 2007 14:05


Здравейте карам Б-3 ААЗ , след около 5 000 км след като взех се сцепи главата нищо ново за този мотор.
Сега искам да си купя Б-4 1.9 TDI - 90 или 110 коня но ме притеснява да не се случи същото с главата.
Знам че клапаните са усилени и 8мм а на ТД - то са 7мм.
Въпроса ми е дали главата е същата или и тя е подсилена по някакъв начин? и също така чувам че 110 коня мотора по често създавал проблеми с турбината която е с променлива геометрия.
Кой двигател е по-здрав според вас?
Благодаря.




Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Пет 24 авг 2007 14:07


Спокойно главата е различна горивото се впръсква директно в камерата , няма го този проблем като AAZ, който пределено има склонност към проблеми с главата.


Потребителски аватар
pasajero
Мнения: 42
Регистриран на: Чет 28 сеп 2006 11:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот pasajero » Пет 24 авг 2007 15:38


L&R написа:Спокойно главата е различна горивото се впръсква директно в камерата , няма го този проблем като AAZ, който пределено има склонност към проблеми с главата.


Имаш предвид и двата вида двигатели или само 110коня който е?


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Пет 24 авг 2007 15:42


И при двата. И двата са Turbodiesel Direct Injection (съжалявам, ама не го знам на немски - оригинално както е), за разлика от AAZ. В главите на 90 и 110 к.с. ако има разлика, не е принципна (каквато има в сравнение с AAZ). Двигателят с 90 к.с. е по-здрав.


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Пет 24 авг 2007 18:43


аз съм виждал доста с4упени глави на ТДИ ,но не и спукани


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Пет 24 авг 2007 21:07


виждал сьм толкова прегрят 1z че пьрвото бутало половината беше в колектура имаше и в турбото другата половина се е разтекла по мотовилката и залепена на главата . второто бутал замазано блока син като патладжан . занесах я при чарлито (пловдив) нищо и няма здрава като чук . за глава да издьржа на тва зверство не сьм и чувал камо ли виждал :lol:


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Съб 25 авг 2007 16:33


оффтопик:
пьрвото бутало половината беше в колектура имаше и в турбото другата половина се е разтекла по мотовилката и залепена на главата . второто бутал замазано блока син като патладжан .

Тази зловеща история , достойна за филм на ужасите за автомобили ми напомни разказа на един познат за мотопед Балкан(че): " и подгонвам аз едни типове по баира газ, газ....по едно време изгасвам...... ток да те убие ..бензин да те удави ... няма палене ...свалям главата и какво да видя : сегментите ги няма ! Единият го намерих в ауспуха " на две" , а другия беше стигнал чак до кранчето на ресервоара на много парчета и той !!! " :D :D


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Съб 25 авг 2007 17:28


всички присьствали на ''чудото'' сьщо бяха изумени :018:

п.п при слагането на коляновия вал втория основен лагер претьрпя интервенция :024:


Потребителски аватар
pasajero
Мнения: 42
Регистриран на: Чет 28 сеп 2006 11:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот pasajero » Пон 27 авг 2007 10:26


Определено мога да кажа че съм успокоен за главата.
А това с буталото верно страшно звучи.
Принципно слабото място на остава само предницата на тази кола.
В крайна сметка всичко е на късмет.
Остава въпроса кой двигател е за предпочитане и защо, 90 срещу 110коня? и къде е разликата между двигателите, в смисъл от къде идват тези 20 коня разлика?


Потребителски аватар
pasajero
Мнения: 42
Регистриран на: Чет 28 сеп 2006 11:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот pasajero » Вто 04 сеп 2007 10:16


А до колкото разбрах с червените DI били 130коня, какво по-различно има този мотор и сполучлив ли е?


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Вто 04 сеп 2007 10:22


Червеното DI означава, че двигателя е "помпа-дюза". Започват да се поставят на Б5. Първо 115 к.с., а после (на Б5.5) и 131 к.с., както и 101 к.с. Различното в този мотор е много (дето се вика, няма нищо общо с дизела - шегичка). Дали е сполучлив - трудно е да се даде еднозначно мнение. Има си плюсовете и минусите.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 124 госта