Здравейте карам Б-3 ААЗ , след около 5 000 км след като взех се сцепи главата нищо ново за този мотор.
Сега искам да си купя Б-4 1.9 TDI - 90 или 110 коня но ме притеснява да не се случи същото с главата.
Знам че клапаните са усилени и 8мм а на ТД - то са 7мм.
Въпроса ми е дали главата е същата или и тя е подсилена по някакъв начин? и също така чувам че 110 коня мотора по често създавал проблеми с турбината която е с променлива геометрия.
Кой двигател е по-здрав според вас?
Благодаря.
Има ли разлика в главите на ААZ 1.9 td и ......
- kombito-tdi
- Мнения: 889
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
- Контакти:
виждал сьм толкова прегрят 1z че пьрвото бутало половината беше в колектура имаше и в турбото другата половина се е разтекла по мотовилката и залепена на главата . второто бутал замазано блока син като патладжан . занесах я при чарлито (пловдив) нищо и няма здрава като чук . за глава да издьржа на тва зверство не сьм и чувал камо ли виждал 

- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
оффтопик:
Тази зловеща история , достойна за филм на ужасите за автомобили ми напомни разказа на един познат за мотопед Балкан(че): " и подгонвам аз едни типове по баира газ, газ....по едно време изгасвам...... ток да те убие ..бензин да те удави ... няма палене ...свалям главата и какво да видя : сегментите ги няма ! Единият го намерих в ауспуха " на две" , а другия беше стигнал чак до кранчето на ресервоара на много парчета и той !!! "
пьрвото бутало половината беше в колектура имаше и в турбото другата половина се е разтекла по мотовилката и залепена на главата . второто бутал замазано блока син като патладжан .
Тази зловеща история , достойна за филм на ужасите за автомобили ми напомни разказа на един познат за мотопед Балкан(че): " и подгонвам аз едни типове по баира газ, газ....по едно време изгасвам...... ток да те убие ..бензин да те удави ... няма палене ...свалям главата и какво да видя : сегментите ги няма ! Единият го намерих в ауспуха " на две" , а другия беше стигнал чак до кранчето на ресервоара на много парчета и той !!! "


- kombito-tdi
- Мнения: 889
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
- Контакти:
- pasajero
- Мнения: 42
- Регистриран на: Чет 28 сеп 2006 11:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Определено мога да кажа че съм успокоен за главата.
А това с буталото верно страшно звучи.
Принципно слабото място на остава само предницата на тази кола.
В крайна сметка всичко е на късмет.
Остава въпроса кой двигател е за предпочитане и защо, 90 срещу 110коня? и къде е разликата между двигателите, в смисъл от къде идват тези 20 коня разлика?
А това с буталото верно страшно звучи.
Принципно слабото място на остава само предницата на тази кола.
В крайна сметка всичко е на късмет.
Остава въпроса кой двигател е за предпочитане и защо, 90 срещу 110коня? и къде е разликата между двигателите, в смисъл от къде идват тези 20 коня разлика?
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
Червеното DI означава, че двигателя е "помпа-дюза". Започват да се поставят на Б5. Първо 115 к.с., а после (на Б5.5) и 131 к.с., както и 101 к.с. Различното в този мотор е много (дето се вика, няма нищо общо с дизела - шегичка). Дали е сполучлив - трудно е да се даде еднозначно мнение. Има си плюсовете и минусите.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 124 госта