хора даите ми саветче
турбото ми се скапа
взех си втора ръка
много хора ми казват щом един път се е скапала по-добре да се отарвам
дайте си мнението какво да правя
проблем с турбото на голф 3
- kamenov
- Мнения: 1372
- Регистриран на: Съб 02 сеп 2006 16:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Смолян
Re: проблем с турбото на голф 3
baianto написа:дайте си мнението какво да правя
Пиши за какъв двигател става въпрос
- slavi ivanov slavov
- Мнения: 563
- Регистриран на: Вто 28 авг 2007 12:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: варна
- Контакти:
Сега, колега предполагам че става вапрос за 1,9ТДИ. Не слушаи разни лаици, ако колата е на двеста и кусур хил. км е сьвсем нормално. ЕДНА ТУРБИНА НА ФВ и АУДИ ИЗДЬРЖА СРЕДНО ОКОЛО 200 000км .А на много други автомобили и по помалко.Само за ориентир ти казвам една нова турбина за голфа вьв Варна струва около 1100лв(сьс фактура),сьответно сьс 1 година гаранция.Сьщо така може да се вземе нова без фактура и без гаранция за около 700лв. И сьответно втора употреба за 350лв която сьм убеден че ще е на около 198 500км.Просто нияма смисьл според мене тука от втора употреба. А иначе сьм чувал че по принцип може да се изолира сьс някаква траба, мисля че се слага и може и без турбина маи.Но укоцява доста автомобила.Това е от мене по вьпроса за ТУРБИНИТЕ! Между другото сьм се парил и от опит знам. А относно тези които ти казват че щом е издухала турбината значи е пьтник то сьщото се отнася и за сьединителя щом издухаш амбриаж значи колата си заминава. Звучи ми смешно.ТУРБИНАТА Е АКСЕСОАР И ТЯ СЕ СМЕНЯ СЛЕД ОПРЕДЕЛЕН БРОИ КИЛОМЕТРИ НЯКОЯ С НЯКОЛКО ХИЛЯДИ ПОВЕЧЕ ДРУГА ПО МАЛКО И ТАКА. ЗАВИСИ ОТ ЕКСПЛОАТАЦИЯТА.АРЕ ЧАУ.
- kombito-tdi
- Мнения: 889
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
- Контакти:
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
slavi ivanov slavov написа:Сега, колега предполагам че става вапрос за 1,9ТДИ. Не слушаи разни лаици, ако колата е на двеста и кусур хил. км е сьвсем нормално. ЕДНА ТУРБИНА НА ФВ и АУДИ ИЗДЬРЖА СРЕДНО ОКОЛО 200 000км .А на много други автомобили и по помалко.Само за ориентир ти казвам една нова турбина за голфа вьв Варна струва около 1100лв(сьс фактура),сьответно сьс 1 година гаранция.Сьщо така може да се вземе нова без фактура и без гаранция за около 700лв. И сьответно втора употреба за 350лв която сьм убеден че ще е на около 198 500км.Просто нияма смисьл според мене тука от втора употреба. А иначе сьм чувал че по принцип може да се изолира сьс някаква траба, мисля че се слага и може и без турбина маи.Но укоцява доста автомобила.Това е от мене по вьпроса за ТУРБИНИТЕ! Между другото сьм се парил и от опит знам. А относно тези които ти казват че щом е издухала турбината значи е пьтник то сьщото се отнася и за сьединителя щом издухаш амбриаж значи колата си заминава. Звучи ми смешно.ТУРБИНАТА Е АКСЕСОАР И ТЯ СЕ СМЕНЯ СЛЕД ОПРЕДЕЛЕН БРОИ КИЛОМЕТРИ НЯКОЯ С НЯКОЛКО ХИЛЯДИ ПОВЕЧЕ ДРУГА ПО МАЛКО И ТАКА. ЗАВИСИ ОТ ЕКСПЛОАТАЦИЯТА.АРЕ ЧАУ.
Баси още един според който до сега да съм сменил 2-3 пъти турбина





- Passat_bs
- Мнения: 595
- Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Много хора ако става въпрос въобще не знаят, че турбо автомобил не се гаси веднага след като е бил настъпван или дори каран известно време на високи обороти. Самата турбина при ръчкане загрява до много големи температури. И точно в този момент когато изгасиш двигателя, маслото останало в турбината се коксува и по този начин скъсява живота и. Други срещани проблеми са пукнатини в топлия охлюв- пак от много даване на резби. 

- RS-Racing
- Мнения: 60
- Регистриран на: Пет 11 май 2007 17:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бяла (Русенска област)
мм
Като почне да гори една кофа масло к`во правим сигурно пак е спукан геита,просто минели 200 000 километра си е за смяна неможеш да искаш повече от колата.
- kombito-tdi
- Мнения: 889
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
- Контакти:
- веселин
- Мнения: 8226
- Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
- Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
- Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
- Местоположение: София
- Контакти:
kombito-tdi написа:dobrinb написа:Горе-долу е така, само че основната причина да не се гаси веднага е да свали налягането ...
колега би ли обяснил кое налягане все пак ....
да не е в гумите
Ето за това мисля,че има предвид колегата:
За повишаване на литровата мощност на ДВГ(без да се изменя обема му) се използва метод с вкарване на въздух под налягане в цилиндрите по време на такта всмукване . За целта се употребява газотурбинен компресор - "турбокомпресор", който се задвижва от налягането, с което излизат отработените газове през изпускателаната тръба. Турбокомпресорът е с малко тегло и обем. В един корпус от една страна се намира турбината, задвижвана от газовете, а от другата е монтирана турбината на компресора - помпено колело. При въртенето си помпеното колело засмуква въздух през филтъра и под невисоко налягане го нагнетява в смукателния колектор. С това мощността на двигателя се увеличава с 20 - 40%. Турбокомпресорът не работи постоянно, а само когато се изисква повишена мощност на двигателя. За целта изпускателната тръба е снабдена с клапа, даваща възможност на изгорелите газове или направо да излизат в атмосферата, или да минават през турбината. Тази клапа се отваря при по-силно натискане педала на газта.Турбокомпресорите намират по-голямо приложение при дизеловите двигатели-TD (турбо дизел).
Прегряване - Нагар се наслагва върху оста и корпуса на турбината.
Като резултат от прекалено високи температури или изгасване на двигателя без да се предвиди време за охлаждане, на турбокомпресора се наслагва нагар. Препорачително е двигателя да работи 2-3 мин. на празен ход преди да се изгаси, за да охлади турбокомпресора. Турбината абсорбира топлина в чугуна и това става причина за маслено коксуване на системата. Главните повреди се появяват на пръстена на оста и прорезите. Изтича масло и запушва кухината, след което се получава изкривяване и деформация на отвора. Причини:
а) запушен въздушен филтър
б) двигателят се гаси в натоварен режим
в) лошо качество на маслото
г) нередовна смяна на маслото
д) пропускане на чист въздух и отработени газове
е) дефектна маслена помпа
ж) неправилен монтаж на турбината
з) недостатъчно снабдяване с масло
- kombito-tdi
- Мнения: 889
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
- Контакти:
G3 написа:и аз имам няколко въпроса
това че перчицата (не знам как се казва) се върти 100 ли турбот работи
без въздушен филтер и без кутията 100% ли турбото спира
AAZ
колега пусни нова тема от това нищо не разбирам
колега веселин това го разбрах но и ти не пишеш нищо за сваляне на налягането нали за гумите става вьпрос

а ако ги спадна с отверката мога ли да гася

не се заяждам а ми е интересно да науча нещо ново

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти: