Ето какво намерих в нета
http://images.google.bg/imgres?imgurl=http://www.boostvalve.com/images/0-10psi.jpg&imgrefurl=http://www.boostvalve.com/1.8info.html&h=309&w=257&sz=8&hl=bg&start=6&um=1&tbnid=P2E6Sf8xCBHxCM:&tbnh=117&tbnw=97&prev=/images%3Fq%3DN75%2Bsolenoid%2Bvalve%26svnum%3D10%26um%3D1%26hl%3Dbg%26sa%3DN
Някой сблъсквал ли се е с подобно нещо.Пише че регулира пиковете на налягането без да излиза от максимално допустимото на компа.По това което разбрах в общи линий леко лагва и изкривява сигнала на Н75 за да оспокой графиката на турбото като усили лико boost-a в същото време.
Механичен overboost контролер
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- kombito-tdi
- Мнения: 889
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
- Контакти:
http://www.topspeed.bg/product.php?iid=253
турбо-мурбо джаджа
не другаде а тук в бг
ако някои знае за кво се използва да обясни
турбо-мурбо джаджа

ако някои знае за кво се използва да обясни

- веселин
- Мнения: 8226
- Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
- Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
- Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
- Местоположение: София
- Контакти:
kombito-tdi написа:http://www.topspeed.bg/product.php?iid=253
турбо-мурбо джаджане другаде а тук в бг
ако някои знае за кво се използва да обясни
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 698e03d7d0
http://www.prospeed.bg/galery.php?g=8
- kombito-tdi
- Мнения: 889
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
- Контакти:
- kombito-tdi
- Мнения: 889
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
- Контакти:
извиняваи просто мислех че ги разбираш нещата а не си само драскач . все пак сьм положил труд за линка . от твоя втория става ясно че;
'на автомобила и е монтиран бууст-контролер на Greddy за да се извлече максимумът от вече "отпушения" двигател.''
и нищо друго ;как се използва ,сьщия ли е като на колегата .как се контролира
а в пьрвия линк темата е ала-бала маи само пако знае за кво става на вьпрос.
не ми обрьщаи внимание верно сьм изкукьл "верваите ми"

'на автомобила и е монтиран бууст-контролер на Greddy за да се извлече максимумът от вече "отпушения" двигател.''
и нищо друго ;как се използва ,сьщия ли е като на колегата .как се контролира
а в пьрвия линк темата е ала-бала маи само пако знае за кво става на вьпрос.
не ми обрьщаи внимание верно сьм изкукьл "верваите ми"



- веселин
- Мнения: 8226
- Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
- Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
- Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
- Местоположение: София
- Контакти:
kombito-tdi написа:извиняваи просто мислех че ги разбираш нещата а не си само драскач . все пак сьм положил труд за линка . от твоя втория става ясно че;
'на автомобила и е монтиран бууст-контролер на Greddy за да се извлече максимумът от вече "отпушения" двигател.''
и нищо друго ;как се използва ,сьщия ли е като на колегата .как се контролира
а в пьрвия линк темата е ала-бала маи само пако знае за кво става на вьпрос.
не ми обрьщаи внимание верно сьм изкукьл "верваите ми"![]()
![]()
Верваме ти
