Passat 5.5 AVF - няма мощност!

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
jungleboy
Мнения: 86
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 21:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Passat 5.5 AVF - няма мощност!

Мнениеот jungleboy » Нед 23 сеп 2007 13:16


Здравейте!

Вчера ми се случи мого странно с пасатчето... На излизане от София сипвам нафта от OMV premium diesel както обикновено. Тръгвам от бензиностанцията и какво да видя! Натискам газта до 3.5 - 4000 оборота и колата едва вдига 100 км/ч. Динамиката беше като на жигула ! Всъщност едва успях да изпреваря една по магистралата. Карал съм максимум със 100 в продължение на 200 км. Странното е , че колата си развива оборотите нормално, не прекъсва а мощност - никаква! Ускорението 0-100 продължаваше сигурно 40 секунди или повече независимо, че натискам газта до ламарината.
След като стигнах, гася колата и обяснявам на баща ми, че на тая кола и трябва сервиз и че може би съм сипал лошо гориво. Той се качва да види как "не върви", пали и познайте? :) Ще скъса гумите! Върви си перфектно! Получи се ефекта от рестарта , както при компютрите ... :shock
Та въпроса ми е: На някой да му се е лучвало подобно нещо?? Само да уточня, че на колата преди да запаля излиза индикация че трябва да ходи на сервиз за редовно обслужване. Да не би да влиза в някакъв "сервизен режим" и да намалява мощността ? Може да е глупаво но съм чувал и такива неща за някои марки ...




Потребителски аватар
MobilLife
Мнения: 551
Регистриран на: Пет 31 мар 2006 16:39
Автомобил: Wv golf 5 +
Двигател:
Местоположение: Мездра-Марс
Контакти:

Мнениеот MobilLife » Нед 23 сеп 2007 15:32


Колега неразбирам от дизели ама нещо да не си е тръгнал съединитела - дизел при 4000 оборота трябва да хвърчи.....А иначе рестарт става с вадене на клема от акумулатора - с гасене от ключа май не.


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Нед 23 сеп 2007 17:06


jingleboy, твоят проблем е разглеждан многократно (погледни и в дизеловия раздел). Ключови думи - дебитомер, VAG-COM, свръхналягане, сервизен (авариен) режим (но не е точно това дето си писал). А за надписа дето ти излиза, е за да ти напомни, че трябва да се смени маслото (или да се посети сервиза с тази цел) - едва ли има връзка със случилото се.
MobilLife, нищо от това дето си писал няма общо със случая.


Потребителски аватар
longora
Мнения: 2153
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот longora » Нед 23 сеп 2007 21:07


Колега jungleboy извинявай че ти спамя темата, но понеже колегата gr_kanev каза за твоето съобщение на борда преди да запалиш че е за маслото... та gr_kanev дали знаеш след колко хиляди километра след смяна на маслото и рестартване на компютъра ( или там как се казва .. ) се появява това предупреждение за смяната на маслото, защото аз изминах около 8000км и още не се е появило ... Благодаря ти !


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Нед 23 сеп 2007 21:34


longora, по "default" е на 15 000 км. Но с VAG-COM може да се промени на колкото искаш (е, почти - мисля кратно на 1000 км трябва да е). Лично аз не дочаквам появяването на надписа, тъй като при всяка смяна на масло си го "нулирам", а го сменям доста по-често от 15 000 км.


Потребителски аватар
longora
Мнения: 2153
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот longora » Нед 23 сеп 2007 21:37


Аз като го взех и ми пишеше че остават 2700км до смяна на масло... и си мислих че е на 10 000 и нещо майстора не е направил ... Аз като го вкарам на 1ви 2ри за турбото ... като го оправят него направо тогава ще сложа и новото масло ... Благодаря ти !!!


Потребителски аватар
jungleboy
Мнения: 86
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 21:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот jungleboy » Вто 25 сеп 2007 20:45


Благодаря колеги, ще погледна в дизеловия раздел. Надявам се, че не е сериозен проблем. Аз засега го свързвам с някакво "объркване" на компютъра, натрупване на грешки или нещо подобно, но трябва да се види от специалист. Тука няколко дни проблема го няма :bishop


Потребителски аватар
jungleboy
Мнения: 86
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 21:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот jungleboy » Вто 25 сеп 2007 21:12


След като се зачетох .... :? Нещата явно са по-сериозни дебитомер, нещо наречено Н75 или клапан на турбото олеле :shock Гледам всички препоръчват някой колега дето има VAG COM да го погледне ... Има ли някой навитак да погледне моята?


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Вто 25 сеп 2007 22:38


Колегата Rumen, Vaskoto1... има и други.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Danny boy, miro slav и 119 госта