Трудно палене, голф 4 AHF.
- maiz
- Мнения: 1558
- Регистриран на: Нед 01 юли 2007 7:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Трудно палене, голф 4 AHF.
Голф 4 AHF 1.9 TDI, като загрее колата пали трудно, студена на четвърт пали.Ходих на ВАГ няма грешки всичко е 6.Някакви идеи?Топлинен датчик... нещо друго тук в Добрич никой не се наема да каже.Един майстор каза помпа друг датчик.Без значение дали температурата е 90,80 или 70 градуса просто като загрее пали трудно 2-3 секудни върти и тогава пали.
- kombito-tdi
- Мнения: 889
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
- Контакти:
исках да ти намеря точно определено мнение но не успях .намерих друго пак на niks76 письл е за помпа дюза но важи и за теб извлечи наи-главното
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=53072&postdays=0&postorder=asc&highlight=%F2%F0%F3%E4%ED%EE+%EF%E0%EB%E8&start=15
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=53072&postdays=0&postorder=asc&highlight=%F2%F0%F3%E4%ED%EE+%EF%E0%EB%E8&start=15
- Stivi
- Мнения: 8368
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Ако прочетеш и други теми с такова запитване /има доста/ ще разбереш че първото което се прави и е най-лесно е да пробваш с доказано добър акумулатор с добър стартов ток и ако не се оправи положението минаваш към по-сложни варианти! Само не почвай с това че студен си пали от четвърт а топъл не иска значи не е от акумулатора понеже доста са хората останали очудени как почва да пали много по-добре с нов подходящ акумулатор 

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Stivi написа:Ако прочетеш и други теми с такова запитване /има доста/ ще разбереш че първото което се прави и е най-лесно е да пробваш с доказано добър акумулатор с добър стартов ток и ако не се оправи положението минаваш към по-сложни варианти! Само не почвай с това че студен си пали от четвърт а топъл не иска значи не е от акумулатора понеже доста са хората останали очудени как почва да пали много по-добре с нов подходящ акумулатор
И обяснението е точно във спомената разлика в горивото

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Miki и 133 госта