Трудно палене, голф 4 AHF.

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
maiz
Мнения: 1558
Регистриран на: Нед 01 юли 2007 7:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Трудно палене, голф 4 AHF.

Мнениеот maiz » Съб 15 сеп 2007 14:05


Голф 4 AHF 1.9 TDI, като загрее колата пали трудно, студена на четвърт пали.Ходих на ВАГ няма грешки всичко е 6.Някакви идеи?Топлинен датчик... нещо друго тук в Добрич никой не се наема да каже.Един майстор каза помпа друг датчик.Без значение дали температурата е 90,80 или 70 градуса просто като загрее пали трудно 2-3 секудни върти и тогава пали.




Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vladko » Съб 15 сеп 2007 14:13


И моя е така но не всеки път прави го веднъж на 20пъти


Потребителски аватар
maiz
Мнения: 1558
Регистриран на: Нед 01 юли 2007 7:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот maiz » Съб 15 сеп 2007 14:17


При мен е всеки път , от как съм я купил и почна да ме дразни ... топла трудно пали винаги.


Потребителски аватар
GodLike
Мнения: 2133
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 9:27
Автомобил: VW Touran
Двигател: CRKB 7DSG Highline
Контакти:

Мнениеот GodLike » Съб 15 сеп 2007 15:06


Някой тук беше обяснил, че при загрял мотор компа пускал по-малко гориво и затова пали по-трудно.


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Съб 15 сеп 2007 15:18


Писано е, прочети ...


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Съб 15 сеп 2007 16:09


исках да ти намеря точно определено мнение но не успях .намерих друго пак на niks76 письл е за помпа дюза но важи и за теб извлечи наи-главното
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=53072&postdays=0&postorder=asc&highlight=%F2%F0%F3%E4%ED%EE+%EF%E0%EB%E8&start=15


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8368
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Съб 15 сеп 2007 17:53


Ако прочетеш и други теми с такова запитване /има доста/ ще разбереш че първото което се прави и е най-лесно е да пробваш с доказано добър акумулатор с добър стартов ток и ако не се оправи положението минаваш към по-сложни варианти! Само не почвай с това че студен си пали от четвърт а топъл не иска значи не е от акумулатора понеже доста са хората останали очудени как почва да пали много по-добре с нов подходящ акумулатор :wink:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Съб 15 сеп 2007 19:08


Stivi написа:Ако прочетеш и други теми с такова запитване /има доста/ ще разбереш че първото което се прави и е най-лесно е да пробваш с доказано добър акумулатор с добър стартов ток и ако не се оправи положението минаваш към по-сложни варианти! Само не почвай с това че студен си пали от четвърт а топъл не иска значи не е от акумулатора понеже доста са хората останали очудени как почва да пали много по-добре с нов подходящ акумулатор :wink:

И обяснението е точно във спомената разлика в горивото :wink:


bobidi
Мнения: 525
Регистриран на: Пет 24 юни 2005 11:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bobidi » Съб 15 сеп 2007 22:55


Моята кола палеше трудно на загрял мотор, като казвам трудно значи много трудно(Ваското1 може да обясни степента на трудност ако помни) , проблемът се оказа бензин в нафтата и след смяна на филтъра(просто си беше за смяна) и източване на резеорвара нещата заспаха, сега всичко си е на 6.


Потребителски аватар
Malok
Мнения: 186
Регистриран на: Нед 17 сеп 2006 22:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Malok » Сря 19 сеп 2007 12:27


да знаеш като смених акумолатора сичко се оправи при мен ,а моя мотор е същия.Проблема беше същия .


Потребителски аватар
Golf_Bora
Мнения: 168
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bg

Мнениеот Golf_Bora » Сря 19 сеп 2007 19:22


На 1 приятел Аудито правеше така смени акумолатора ; пак го правеше и след няма и седмица отказа стартера , оказа се стартера ротора спукан и от там потришил четките сега е 6 с нов акумолатор и друг стартер няма проблеми.


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Сря 19 сеп 2007 22:11


на колко градуса е центровката???


Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vladko » Сря 19 сеп 2007 22:47


Оправих се :wink: Ако колегата има път към София да мине че му го оправя да пали като му покажеш ключа само :D


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Сря 19 сеп 2007 23:38


Vladko написа:Оправих се

Ако напишеш и как, няма да е никак зле :wink:


Потребителски аватар
maiz
Мнения: 1558
Регистриран на: Нед 01 юли 2007 7:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот maiz » Чет 20 сеп 2007 7:54


Vladko написа:Оправих се :wink: Ако колегата има път към София да мине че му го оправя да пали като му покажеш ключа само :D
Да кажи как и дай на ЛС инфо как да се свържа с теб.Че при мен проблема остава , сложих чисто нов акумулатор и пак същото (от колега).



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Miki и 133 госта