ПАСАТ 1.9ТДИ-ЗАГРЯВАНЕ

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
kimi F1
Мнения: 13
Регистриран на: Сря 08 сеп 2004 15:51
Автомобил:
Двигател:

ПАСАТ 1.9ТДИ-ЗАГРЯВАНЕ

Мнениеот kimi F1 » Съб 15 сеп 2007 11:23


ЗДРАВЕЙТЕ НА ВСИЧКИ
МОЛЯ,ДАИТЕ МАЛКО ИНФОРМАЦИЯ ЗА 1Z МОТОРА 1.9TDI
ПРИ ПЪРВОНАЧАЛНО СТАРТИРАНЕ НА ДВИГАТЕЛЯ МИ ТРАБВАТ 8-10КМ.
ЗА ДА ЗАГРЕЕ ДО 70 ГРАДУСА .ТЕРМОСТАТА Е ДОБРЕ ,НЕ ИЗПУСКА.
ПИТАМ ДАЛИ Е НОРМАЛНО ЗА 15КМ. СЕ ДОСТИГА 90 ГРАДУСА.
8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)




Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Съб 15 сеп 2007 12:03


Здравей !
1. Не пиши с големи букви - означава че викаш.
2. Откъде си сигурен че термостата е добре ?
3. Нормалната работна температура на двигателя е 90 градуса.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Съб 15 сеп 2007 16:53


Използвай търсачката.Тая тема е коментирана доста.Просто ТДИ е с много високо КПД и не отдава паразитна топлина затова загрява бавно.Отделно и големия въртящ момент който в града спокойно караш на 2000 оборота и затова загрява трудно :wink: За да си сигурен обаче просто при 70-80 градуса долния маркуч не изпуска по малко топло :!:


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Съб 15 сеп 2007 22:07


Отделно от това има 3 подгряващи свещи, "боднати" в антифриза - да подпомагат загряването. При нужда компютъра ги включва. Ама ако превишиш 2500 об/мин, независимо че има нужда още от тях, ги изключва. Така че докато не достигнеш 90 градуса, не превишавай тези обороти ! А може и тези свещи да са за смяна вече (поизгорели).


Потребителски аватар
trunner
Мнения: 1624
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 12:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра
Контакти:

Мнениеот trunner » Нед 16 сеп 2007 16:43


gr_kanev написа:Отделно от това има 3 подгряващи свещи, "боднати" в антифриза - да подпомагат загряването. При нужда компютъра ги включва. Ама ако превишиш 2500 об/мин, независимо че има нужда още от тях, ги изключва. Така че докато не достигнеш 90 градуса, не превишавай тези обороти ! А може и тези свещи да са за смяна вече (поизгорели).

Съгласен! Карай си полека колата докато загрее, а най-добре си купи една печка за зимата да ти грее ДВГ-то предварително и щракай с пръсти!!!


Потребителски аватар
flash
Мнения: 751
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:29
Автомобил: Golf III GT TDI
Двигател: 1z 1994
Местоположение: София/Плевен

Мнениеот flash » Пон 17 сеп 2007 17:50


gr_kanev написа:Отделно от това има 3 подгряващи свещи, "боднати" в антифриза - да подпомагат загряването. При нужда компютъра ги включва. Ама ако превишиш 2500 об/мин, независимо че има нужда още от тях, ги изключва. Така че докато не достигнеш 90 градуса, не превишавай тези обороти ! А може и тези свещи да са за смяна вече (поизгорели).


я колега разкажи за тези три свещи , защото аз имам тоя проблем от три години и немога да се оправя!!

ПС:Загрява много трудно и при студено време не преминава 80-82 градуса
Засега съм сменил 3 термостатат(оригинални 100%) държи на 90гр няколко месеца и пак се прецаква :!:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 17 сеп 2007 19:06


Тия свещи са на пътя на охладителната течност ,като застанеш пред колата някаде вдясно-отзад на мотора бяха.Ама е доста трудно да изгорят щото просто си стоят в водата/която ги охлажда/ ,а не като подгревните в "ада" на цилиндъра.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 129 госта