Въпрос за маслената тръба към турбото...

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
td_dls
Мнения: 24
Регистриран на: Съб 12 авг 2006 12:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Въпрос за маслената тръба към турбото...

Мнениеот td_dls » Пон 17 сеп 2007 21:18


Здравейте! Искам да ви попитм дали е проблем ако вместо тръбата по която достига масло до турбото сложа мъркуч ? Има ли проблеми с охлаждането или нещо друго ???

Мерси , и чакам отговори че е зор работата... :wink:




Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 17 сеп 2007 21:24


Незнам за проблеми/съществени де -то иначе е ясно че ще охлажда една идея по-малко/ ,ама направо си играеш на хазарт с мотора :cry:


td_dls
Мнения: 24
Регистриран на: Съб 12 авг 2006 12:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот td_dls » Пон 17 сеп 2007 21:25


Rabbit_TDI написа:Незнам за проблеми/съществени де -то иначе е ясно че ще охлажда една идея по-малко/ ,ама направо си играеш на хазарт с мотора :cry:


Защо хазарт?


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 17 сеп 2007 21:33


Ми ако трабата се напука от температура или се скъса от вибрациий :shock - не случайно няма маслопороводи с мека връзка.Ако стане тва и потече заминава турбото че и мотора ако я покараш още.


Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот don hose » Вто 18 сеп 2007 11:04


Слагащ си бинтове на здравата глава момче с тоя мъркуч.Ще патиш.


Потребителски аватар
Jerom
Мнения: 2711
Регистриран на: Пон 29 ное 2004 10:45
Автомобил: Golf II
Двигател: RF
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Jerom » Вто 18 сеп 2007 12:43


Как мъркуч бре?!?! про това налягане там...сещаш ли се колко ще изкара :idea:


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2704
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Вто 18 сеп 2007 14:56


Jerom написа:Как мъркуч бре?!?! про това налягане там...сещаш ли се колко ще изкара :idea:


И аз се изказвам чат пак като колегата без да мисля.

При климатика налягането достига до 20Бар и няма проблем с маркучите. При маслото е поне на половина и по малко и то ако са нови някои работи в мотора.


Потребителски аватар
Jerom
Мнения: 2711
Регистриран на: Пон 29 ное 2004 10:45
Автомобил: Golf II
Двигател: RF
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Jerom » Вто 18 сеп 2007 15:51


Vasseto написа:
Jerom написа:Как мъркуч бре?!?! про това налягане там...сещаш ли се колко ще изкара :idea:


И аз се изказвам чат пак като колегата без да мисля.

При климатика налягането достига до 20Бар и няма проблем с маркучите. При маслото е поне на половина и по малко и то ако са нови някои работи в мотора.


Е,сега...то верно,че не е уточнено за какъв "мъркуч" става въпрос...Аз като го писах това си представих обикновен масло устойчив мъркуч хванат със скоби :lol:


Потребителски аватар
naka_76
Мнения: 107
Регистриран на: Чет 08 дек 2005 20:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот naka_76 » Вто 18 сеп 2007 16:00


В интерес на истината , на 1,6 ТД маслото отива до турбото по метална тръбичка , а се излива в картера по армиран маркуч, завършващ с тръба.

Ако маркуча е армиран , тип мека връзка за бойлер , няма проблем. Налягането на маслото не би трябвало да е повече от 4 атм.
Но и аз съм на мнение , че точно с маслото експерименти не бива да се правят.


Потребителски аватар
tatenceto
Мнения: 781
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот tatenceto » Вто 18 сеп 2007 19:55


значи на много машини гумените маркучи издържат на огромни атмосвери.работил съм на авто кран и там маркучите издържаха на 300атм.та много е важно точно какво ще си сложиш.като качество.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 18 сеп 2007 21:18


И как ще напрайш свързката.Щото ако намериш тръба ще е на стандратна резбичка ,ако е с маркуч освен скоба друго не се сещам -ама тя не е мноо надеждна пък ако ще маркуча 200 атмосфери да издържа.


Потребителски аватар
tatenceto
Мнения: 781
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот tatenceto » Вто 18 сеп 2007 21:38


Rabbit_TDI написа:И как ще напрайш свързката.Щото ако намериш тръба ще е на стандратна резбичка ,ако е с маркуч освен скоба друго не се сещам -ама тя не е мноо надеждна пък ако ще маркуча 200 атмосфери да издържа.
колега значи ако искаш да поставиш маркуч ще си направиш накраиници.ще отидеш във фирма и ще ти го капсуловат към маркуча и си готов.а иначе такива маркучи неможеш да си ги стегнеш със скобички доста са твърдички и си имат сериозна армировка.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 18 сеп 2007 22:27


tatenceto написа:
Rabbit_TDI написа:И как ще напрайш свързката.Щото ако намериш тръба ще е на стандратна резбичка ,ако е с маркуч освен скоба друго не се сещам -ама тя не е мноо надеждна пък ако ще маркуча 200 атмосфери да издържа.
колега значи ако искаш да поставиш маркуч ще си направиш накраиници.ще отидеш във фирма и ще ти го капсуловат към маркуча и си готов.а иначе такива маркучи неможеш да си ги стегнеш със скобички доста са твърдички и си имат сериозна армировка.

Тва го знам ама то се обезмисля идеята на колегата за нещо бързо в стил "направи си сам" то по-лесно е да купиш ново или от морга.


td_dls
Мнения: 24
Регистриран на: Съб 12 авг 2006 12:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот td_dls » Сря 19 сеп 2007 0:10


Не, не , идеята е да не се дават 100лв, иначе с маркучи за високо налягане съм си имал работа :lol: и 2-та накрайника ще са захванати подобаващо, но май това ще е в краен слущай.. По лесно е същата операция да се извърши с тръба, 2 накрайника и добър заварчик.

П.с. Слагам турбо Гарет а мойто бе ККК , все за ААЗ , но има някой разлики :?


Потребителски аватар
jony.quattro91
Мнения: 26
Регистриран на: Пет 10 юли 2009 11:00
Автомобил: VW Polo GTI
Двигател: 9n 2005
Местоположение: София

Re: Въпрос за маслената тръба към турбото...

Мнениеот jony.quattro91 » Нед 25 апр 2010 9:12


това си е голиам риск да му слагаш обикновен маркуч,защото налягането според мен никак не е малко.Аз го имам същия проблем обаче с тръбопровода от турбото към картера. Имах я накъде таз тръбичка ама така и не можах да я намеря. И толкова ми беше омръзнало да я търся че бях стигнал до това глупаво решение да сложа там какъвто и да е маркуч само да се стича в картера,но за съжаление не става по този начин! Трябва си такова съединение за високо налягане,поне аз така мисля. :| успех там с намирането на оригиналния тръбопровод :beer



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 69 госта