Мерси , и чакам отговори че е зор работата...

Vasseto написа:Jerom написа:Как мъркуч бре?!?! про това налягане там...сещаш ли се колко ще изкара
И аз се изказвам чат пак като колегата без да мисля.
При климатика налягането достига до 20Бар и няма проблем с маркучите. При маслото е поне на половина и по малко и то ако са нови някои работи в мотора.
колега значи ако искаш да поставиш маркуч ще си направиш накраиници.ще отидеш във фирма и ще ти го капсуловат към маркуча и си готов.а иначе такива маркучи неможеш да си ги стегнеш със скобички доста са твърдички и си имат сериозна армировка.Rabbit_TDI написа:И как ще напрайш свързката.Щото ако намериш тръба ще е на стандратна резбичка ,ако е с маркуч освен скоба друго не се сещам -ама тя не е мноо надеждна пък ако ще маркуча 200 атмосфери да издържа.
tatenceto написа:колега значи ако искаш да поставиш маркуч ще си направиш накраиници.ще отидеш във фирма и ще ти го капсуловат към маркуча и си готов.а иначе такива маркучи неможеш да си ги стегнеш със скобички доста са твърдички и си имат сериозна армировка.Rabbit_TDI написа:И как ще напрайш свързката.Щото ако намериш тръба ще е на стандратна резбичка ,ако е с маркуч освен скоба друго не се сещам -ама тя не е мноо надеждна пък ако ще маркуча 200 атмосфери да издържа.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 69 госта