Пасат В4 ; 1Z - прекъсване на дълъг път

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Krasi
Мнения: 673
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ПЛЕВЕН

Пасат В4 ; 1Z - прекъсване на дълъг път

Мнениеот Krasi » Пет 21 сеп 2007 17:48


Колеги,
От няколко месеца се заимах с Пасат B4 с 1Z мотор. Колата върви добре, гори нормално /около 5/, но има нещо което ме мъчи. При движение извън града, когато има поне 30-40-50 минути непрекъснато каране, и когато е по топло като че ли , оборотите са около 2000-3000, и като подам газ нормално, се получава серия от 3-4 кратки прекъсвания в работата на мотора.В купето чувам как чукат релета както когато давам контакт. Много е неприятно особено при изпреварване. Закачвах я на ВАГ КОМ - всичко е перфектно.

Не мога дори грубо да се ориентирам в този проблем, така че помагайте ако можете :(




Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 21 сеп 2007 20:18


Тва с темепературата ми намирисва на дебитомер или датчик за температурата на въздуха или помпата :? -ама има още доста причини.Сигурен ли си че на ВАГ-Ком-а няма нищо.Само грешки ли гледахте или параметрите-щото неналичието на грешки не е меродавно.


Потребителски аватар
Geleto
Мнения: 2394
Регистриран на: Сря 25 яну 2006 10:12
Автомобил: Passat B4
Двигател: 1.8 MI 1994
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Geleto » Пет 21 сеп 2007 20:26


Виж центровката! Моя Пасат започна да прави така след като му смениха ремъка на ангренажа! Това беше и причината да се запозная с Ваското :D


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Съб 22 сеп 2007 0:10


след като смениш реле109 ще спре да ти прави магарии


Потребителски аватар
Krasi
Мнения: 673
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ПЛЕВЕН

Мнениеот Krasi » Съб 22 сеп 2007 18:33


На ВАг Кома не разбирам, но майстора каза, че освен че липсват грешки, параметрите на помпата били такива каквито трябва да са. Показа някаква графика която беше наполовин екран и каза че така трябва да е - по средата - това било дебит някакъв на помпата.

след като смениш реле109 ще спре да ти прави магарии

А би ли обяснил за какво е това реле, и каква е логиката?
А как бих могъл сам да проверя състоянието на дебитомера - гледам че е на удобно място и може би е лесен за сваляне, има ли нещо по което мога да се ориентирам доколко е читав?


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Съб 22 сеп 2007 18:47


за дебитомера на око нищо не се разбира,а това е релето за захранване на компа


Потребителски аватар
PESHERLAN
Мнения: 1112
Регистриран на: Нед 05 фев 2006 1:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот PESHERLAN » Съб 22 сеп 2007 19:14


niks76 написа:,а това е релето за захранване на компа


Запознат съм със проблема на колегата(градския),,аа искам да попитам,нормално ли е това реле да заграява по време на работа на колата?


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Съб 22 сеп 2007 21:35


не


Потребителски аватар
ortiz
Мнения: 250
Регистриран на: Вто 02 май 2006 15:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот ortiz » Нед 23 сеп 2007 11:03


И аз имам подобен прблем.Понякога двигателя ми на място си мени леко оборотите,а в движение(най-често при студен ДВГ) се получава едно дразнещо придърпване.Закачал съм я на тестер и там ми показа че впръскваното гориво се колебае между 3-5 единици.От сервиза ми казаха че проблема е в управлението на помпата(много често се срещал този проблем).Искам да попитам дали може моят проблем да е в нещо друго,а не в управлението на помпата?Колегата Ventoman и той твърди че там ми е проблема.


Потребителски аватар
Krasi
Мнения: 673
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ПЛЕВЕН

Мнениеот Krasi » Пон 24 сеп 2007 11:13


Засега ще сменя релето 109 като най лесен и евтин вариант. Струва ми се че това реле грее повече от нормално. Може би в близките 7-8 дни ще имам дълъг път и ще напиша как се държи двигателя. Лошо обаче, че нещо не го намирам това реле по моргите.


Потребителски аватар
Krasi
Мнения: 673
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ПЛЕВЕН

Мнениеот Krasi » Пон 01 окт 2007 13:03


Лошо - смених релето с чисто ново и ефект няма. Дори съм много озадачен - новото реле грее страшно много, направо пари. Старото реле също грееше много - като го разглобих видях че по медната котва има промени в цвета на метала от нагряване.По пъпките имаше малко кратерче на едната и издатина на другата.
Помагайте...


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Пон 01 окт 2007 23:53


не трябва да пари-някъде имаш окъсяване по снопа кабели
хващаи жи4каджия и мерете кабелите;другия вариант е релето да е менте


Потребителски аватар
PESHERLAN
Мнения: 1112
Регистриран на: Нед 05 фев 2006 1:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот PESHERLAN » Сря 03 окт 2007 7:30


niks76 написа:другия вариант е релето да е менте


По принцип всичко е възможно,ама до колкото знам колегата го закупи от Ауто плюса!!! :dontknow:


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Сря 03 окт 2007 23:09


е и? кажи ми колко ОРИГИНАЛНИ авто4асти се продават извън официалните вносители?????


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 04 окт 2007 1:08


почти николко



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 116 госта