Здравейте колеги,
Днес ми се случи един проблем ако някой може нека каже нещо по въпроса: Ситуацията е следната купих си масло горивен и маслен филтър. С тези неща и колата (Голф 4 ТДИ ALH) отивам в един близко до нас сервиз. Хората почват да смеят всичко ок и виката айда пали колата завърташе но не иска да пали така няколко пъти откриха че са сменили посоката на горивото оправиха я и колата запали работи точно 1-2 минути и изгасна (сама). След което никаква реакция стрелката като се завърти седи на 200 оборота и това е, смениха пак стария горивен филтър същото! Моля помогнете!
Не пали след смяна на масло и филтри
- urbanwax
- Мнения: 28
- Регистриран на: Пет 07 юли 2006 10:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Напълниха го филтъра. Относно кои маркучи сега ще обясня лесно е: Върху фултура има място за едно кръгло пластмасово (извинявам се за глупавия израз) в двата му края има маркучи които те не са паипали а само вадеха пластмасовото и го слагаха! Дръгите два маркуча имат съответно по една тръбичка от филтъра ето тези два им бяха разменили местата в начало т.е. бяха завъртяли филтъра!
-
- Мнения: 1320
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG
Мисля си, че тези гумени уплътнения трябва да се сменят, те са на пластмасовата тетка. Също така, след като сложиш филтъра на мястото му, и сложиш маркучите за и от резервоара (не тези с тетката) е добре да напълниш филтъра с нафта, или с добавка за почистване на дюзите, ако имаш. Слагаш и другите два маркуча, завърташ, и би трябвало да запали почти веднага.
Ето снимка на тетката, виждаш ли гумичките отдолу, синя и черна?

Ето снимка на тетката, виждаш ли гумичките отдолу, синя и черна?

- Scarchu
- Мнения: 687
- Регистриран на: Пон 29 май 2006 10:21
- Автомобил: Black
- Двигател: with internal combustion
- Местоположение: София
- Контакти:
Имай предвид, че и най-малкото всмукване на въздух вследствие от нестегнати маркучи или кофти О пръстен, ще доведе до свършване на акумулатора без запалване на колата.
Аз го ядох по същият начин със един AKN двигател. Оказа се че филтъра пропуска съвсееееем маааалко възух от реборда си (кофти капселован).
Взех си напълно оригинален (странното че беше китайски), напълних го с нафта, изсмуках въздуха от маркуча откъм резервоара (нафтата е сладка;) ) и след 3 секундно въртене - колата запали
Аз го ядох по същият начин със един AKN двигател. Оказа се че филтъра пропуска съвсееееем маааалко възух от реборда си (кофти капселован).
Взех си напълно оригинален (странното че беше китайски), напълних го с нафта, изсмуках въздуха от маркуча откъм резервоара (нафтата е сладка;) ) и след 3 секундно въртене - колата запали

- Stivi
- Мнения: 8368
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Със сигурност проблема е че смуче въздух отнякъде-или гумичките са за смяна или лош монтаж или филтъра е кофти както каза колегата преди мен. А че оригиналния филтър е бил китайски не ме учудва понеже вчера взех за смяна маслен и въздушен на MANN от магазина от който си пазарувам винаги и масления е Made in Germany а въздушния ...in China а си е същия като предишните по качество на изработка 

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 120 госта