SDI двигател
- connor cane
- Мнения: 1281
- Регистриран на: Чет 05 апр 2007 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Колега, от скоро карам Шкода Фабия с такъв двигател. Това на практика си е атмосферен дизел - няма турбина. Дюзи би трябвало да има - нищо обаче не мога да видя от тъпия черен капак, който са сложили отгоре - всичко е тотално покрито.
За поддръжка - зависи на какви километри е - по принцип този двигател държи много. Икономичен е - 5,7/100 в София, но тромавее - не става да се дърпаш с него.
За поддръжка - зависи на какви километри е - по принцип този двигател държи много. Икономичен е - 5,7/100 в София, но тромавее - не става да се дърпаш с него.

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- chefito
- Мнения: 9527
- Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Rabbit_TDI написа:Нищо повече - да не кажа и по-малко щото няма свещи,кабели и т.н.Единствено един хубав ден след 300-400 к километра основния ремонт няма да ти е 500-600 ,а ще е 1000 лева.На комън-рейл и Помпа-дюза бачкат на доста по-високо налягане и са с по-финни дюзи-от там са по-чуствителни към нафтата.
само да добавя, че налягането на помпа-дюзата е 2000 бара и попадането на дори мини частичка ще повреди нещо...затова честа смяна на филтрите...при комън рейл налягането е по-ниско но и там си трябва тази прилежност при смяна на горивни филтри! SDi е идеалния работен добитък...логично и 90% от фирмите залагат на него...възниква въпроса къде отиде при новите модели коли....явно не е рентабилен за фирмата производител, защото поддръжката е много евтина

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
chefito написа:възниква въпроса къде отиде при новите модели коли....явно не е рентабилен за фирмата производител, защото поддръжката е много евтина

Ама мноооого си прав

Колега, перкай си с чистия дизел и да не ти пука. Сменяй консумативите навреме, ползвай качествени масла и не давай много газ

Ресурсът на този мотор е огромен!!!
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
greda написа:chefito написа:възниква въпроса къде отиде при новите модели коли....явно не е рентабилен за фирмата производител, защото поддръжката е много евтина
![]()
Ама мноооого си прав![]()
Ресурсът на този мотор е огромен!!!
Абе що пак почвате темата за световните конспираций.Колите са такива щото никой не го бърка за българския пазар на 10-20 годишни коли втора злоупотреба.По "белия" свят хората карат колите по 5 години - 3 от който са в гаранция.Кво мислиш че ще изкара автопройзводителя като му се чупат колите в гаранция-разноски и лошо име.Отделно като си копуваш резервни части те не идват от ФВ ,а от фирми за части.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Miki и 136 госта