SDI двигател

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
stoil2
Мнения: 5
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 9:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

SDI двигател

Мнениеот stoil2 » Сря 03 окт 2007 9:51


SDI двигателя има ли дюзи, които трябва да се сменят? Как е като подръжка годишно?




Потребителски аватар
connor cane
Мнения: 1281
Регистриран на: Чет 05 апр 2007 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот connor cane » Сря 03 окт 2007 10:09


Колега, от скоро карам Шкода Фабия с такъв двигател. Това на практика си е атмосферен дизел - няма турбина. Дюзи би трябвало да има - нищо обаче не мога да видя от тъпия черен капак, който са сложили отгоре - всичко е тотално покрито.
За поддръжка - зависи на какви километри е - по принцип този двигател държи много. Икономичен е - 5,7/100 в София, но тромавее - не става да се дърпаш с него. :wink:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 03 окт 2007 10:14


Всички дизели имат дюзи ,а и от 1995 насам и всички бензини :lol: .Иначе по евтина поддръжка от на СДИ може да има само някой от старите предкамерни дизели-Г2 Мерцедес W124 ......Проблема му е че е тромав и за по-голяма кола е мъка.Обаче ако караш Поло,Фабия.... основно в града е супер моторче.


stoil2
Мнения: 5
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 9:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот stoil2 » Чет 04 окт 2007 9:12


Питам защото примерно CDI (common rail) двигателите на мерцедес много често трябва да им се сменят дюзите. Ама явно в случая по-евиното е и по-доброто.
На SDI какво повече трябва да се сменя в сравнение с бензинов двигател?


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 04 окт 2007 9:57


Нищо повече - да не кажа и по-малко щото няма свещи,кабели и т.н.Единствено един хубав ден след 300-400 к километра основния ремонт няма да ти е 500-600 ,а ще е 1000 лева.На комън-рейл и Помпа-дюза бачкат на доста по-високо налягане и са с по-финни дюзи-от там са по-чуствителни към нафтата.


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Чет 04 окт 2007 11:21


Rabbit_TDI написа:Нищо повече - да не кажа и по-малко щото няма свещи,кабели и т.н.Единствено един хубав ден след 300-400 к километра основния ремонт няма да ти е 500-600 ,а ще е 1000 лева.На комън-рейл и Помпа-дюза бачкат на доста по-високо налягане и са с по-финни дюзи-от там са по-чуствителни към нафтата.


само да добавя, че налягането на помпа-дюзата е 2000 бара и попадането на дори мини частичка ще повреди нещо...затова честа смяна на филтрите...при комън рейл налягането е по-ниско но и там си трябва тази прилежност при смяна на горивни филтри! SDi е идеалния работен добитък...логично и 90% от фирмите залагат на него...възниква въпроса къде отиде при новите модели коли....явно не е рентабилен за фирмата производител, защото поддръжката е много евтина :)


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 04 окт 2007 12:06


Няма го щото 1.9 60-70 коня през 2007 е смешно.Отделно и разхода му по каталог е с половин литър отгоре.Отделно в ЕС комън-рейл и ПД нямат проблеми при зареждането от която и да е бензиностанция.


Потребителски аватар
greda
Мнения: 727
Регистриран на: Вто 04 сеп 2007 14:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот greda » Чет 04 окт 2007 12:14


chefito написа:възниква въпроса къде отиде при новите модели коли....явно не е рентабилен за фирмата производител, защото поддръжката е много евтина :)


:да:
Ама мноооого си прав :evil:

Колега, перкай си с чистия дизел и да не ти пука. Сменяй консумативите навреме, ползвай качествени масла и не давай много газ :wink:
Ресурсът на този мотор е огромен!!!


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 04 окт 2007 12:47


greda написа:
chefito написа:възниква въпроса къде отиде при новите модели коли....явно не е рентабилен за фирмата производител, защото поддръжката е много евтина :)


:да:
Ама мноооого си прав :evil:
Ресурсът на този мотор е огромен!!!

Абе що пак почвате темата за световните конспираций.Колите са такива щото никой не го бърка за българския пазар на 10-20 годишни коли втора злоупотреба.По "белия" свят хората карат колите по 5 години - 3 от който са в гаранция.Кво мислиш че ще изкара автопройзводителя като му се чупат колите в гаранция-разноски и лошо име.Отделно като си копуваш резервни части те не идват от ФВ ,а от фирми за части.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Miki и 136 госта