CHRA или рециклирана турбина /Кое е по доброто

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

CHRA или рециклирана турбина /Кое е по доброто

Мнениеот niks76 » Сря 22 май 2013 23:03


нямам много време за форума ,но отвреме на време чувам за рециклираните турбини по нашенско с цени около 1000лв и гаранция година време и малко се дразня на паричните изцепки в условия на криза;от няколко години пробвам най различните производители на CHRA(нова средна част на турбината) като ги вземам на цени около 250евро с доставката :mhihi
имам поглед над 50 автомобила последните две години и среден пробег 40000км на година(включително известните 2.0д на бмв)и все още ми е чудно че пазарната икономика закъснява с цените в бг..............
има ли това нещо почва у нас или не?
линкове не слагам,за да не се тълкува като реклама-аз лично съм доволен от литовска и англииска фирма като качество на изпълнение
п.п Корпусите на турбината като цяло им няма нищо-почистването им струва ли половината цена на ремонтирана турбина :question
п.п2 цената на НОВО CHRA gt2260 /gt 1749VA ili VB и много други е около 250евро




Потребителски аватар
mccoy
Мнения: 993
Регистриран на: Нед 11 ное 2007 23:16
Автомобил: HONDA CRV III 2.2 I-CTDI
Двигател: N22A2
Местоположение: Стара Загора

Re: CHRA или рециклирана турбина /Кое е по доброто

Мнениеот mccoy » Сря 22 май 2013 23:56


Току що гледах в http://www.ebay.co.uk/ нова средна част за около 350лв клапан N75 за 90лв. и цяла турбина за под 600лв.
а миналата година си поръчах нова полуоска от Германия за 150лв с доставката а в Булгаристан ми искат над 600
Пазарната икономика хич я няма у нас

Последна промяна от mccoy на Чет 23 май 2013 12:00, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8988
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: CHRA или рециклирана турбина /Кое е по доброто

Мнениеот samo_pechka » Чет 23 май 2013 7:18


И мен ме дразнят пренадутите цени на всичко.Не само на турбините ,и на маховиците е така ,и на валовете ( ангренажните), и т.н. , абе .. :censored2 :censored2


IRRITATING
Мнения: 2102
Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
Автомобил: VW Passat
Двигател: AVF
Местоположение: София

Re: CHRA или рециклирана турбина /Кое е по доброто

Мнениеот IRRITATING » Чет 23 май 2013 10:23


След като цените са такива явно има кой да купува :mhihi Аз 500лв за разни чаркове няма да дам при положение че ново турбо Гарет е 980лв не в България естествено


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Re: CHRA или рециклирана турбина /Кое е по доброто

Мнениеот juve » Пет 24 май 2013 0:28


А бе вие викате " това няма да дам..онова няма да дам" обаче не забравяйте следното; Всеки се движи в различни среди и има наблюдения върху различни неща... един гледа турбини и знае каква е играта, друг гледа компютри и знае "другата" игра, трети климатици... навсякъде играта хем е една и съща, хем напълно различна ... никой не могат да го изработят в неговата игра но... в тази неразбория, при липса на нормална среда и конкуренция всеки, който може прави "врътки" на тези , на които може, а най-отгоре по гнусотиите седят политиците... :screwy
Сори за лирическото отклонение.. :redface


Потребителски аватар
avanto
Мнения: 232
Регистриран на: Пон 07 яну 2008 22:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Re: CHRA или рециклирана турбина /Кое е по доброто

Мнениеот avanto » Нед 26 май 2013 9:30


CHRA от латвийците. От тях всичко е точно.


didopoli
Мнения: 168
Регистриран на: Съб 01 ное 2008 17:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: CHRA или рециклирана турбина /Кое е по доброто

Мнениеот didopoli » Нед 26 май 2013 12:13


Откъде могат да се поръчат освен от и-бей?Вчера на приятел ахф-а му замина турбото и сега търсим упорито.


Потребителски аватар
Aprilia
Мнения: 1300
Регистриран на: Съб 15 мар 2008 0:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Торино, Италия

Re: CHRA или рециклирана турбина /Кое е по доброто

Мнениеот Aprilia » Нед 26 май 2013 13:37


2-ра злоупотреба читава или нова това е варианта според мен. Тия chra-та отдавна съм ги гледал, има и доста поляци които ги правят, но като ги гледам нещо не ми вдъхват доверие :rolleyes Казваш че до сега няма нито 1 проблем ли ? Според мен ако пуснеш линк към търговеца от който ги взимаш не е реклама, още повече че е ибей не е бг търговц :rolleyes


Потребителски аватар
mccoy
Мнения: 993
Регистриран на: Нед 11 ное 2007 23:16
Автомобил: HONDA CRV III 2.2 I-CTDI
Двигател: N22A2
Местоположение: Стара Загора

Re: CHRA или рециклирана турбина /Кое е по доброто

Мнениеот mccoy » Нед 26 май 2013 21:51


didopoli написа:Откъде могат да се поръчат освен от и-бей?Вчера на приятел ахф-а му замина турбото и сега търсим упорито.

че какво те претиснява и-бей
В продавалника има обява на едно момче от Хасково, продава НОВИ вътрешни части за около 600лв.
занесете му вшата турбина и може евентуално да получите смяната на вътрешността като бонус.


red.devilll
Мнения: 1385
Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
Автомобил:
Двигател:

Re: CHRA или рециклирана турбина /Кое е по доброто

Мнениеот red.devilll » Нед 26 май 2013 22:12


:scare3 То и България има нови за 450 лв-само вътрешната част с една година гаранция.Сваляш и слагаш.Не ти трябва нито баланс нито нищо.За какво да дадеш 750-950 лв колкото ми искаха на мен лично да ми рециклират моята и да ми кажат че"ГАРАТЦИЯ НЯМА А САМО ИЗДАВАТ СЕРТИФИКАТ,ЧЕ БИЛА КАЧЕНА НА СТЕНД" сори ама този сертификат за нищо не ти върши работа.Това са цени при Митко турбото в Орландовци-950 за смяна на цялата средна част и на всичкото отгоре без гаранция :icon_lol .Ако има бодали да си ги рециклират.Аз съм по-навит на нова средна част с 1 година гаранция ако ще и китайска да е отколкото рециклирана за 950 лв и то без гаранция.Средната част се сменява за няма и 1ч заедно с почистването на геометрията.Сами си решавате дали да им давате пари или не.Колкото по-малко работа имат толкова по-бързо ще се осъзнаят да свалят цените


Потребителски аватар
Aprilia
Мнения: 1300
Регистриран на: Съб 15 мар 2008 0:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Торино, Италия

Re: CHRA или рециклирана турбина /Кое е по доброто

Мнениеот Aprilia » Нед 26 май 2013 22:17


Аз като рециклирах преди време турбо с 6 месеца гаранция, а турбото се счупи на първата седмица да не би да ми признаха гаранцията :mhihi 'Влязло твърдо тяло' гаранцията отпада и да се разправяш и да не те си знаят тяхното. Т.е при турботата гаранция-франция :wink


Потребителски аватар
w_smith
Мнения: 2303
Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
Автомобил: Golf 3_Volvo XC70
Двигател: AHU 1997_D5244T10_2010
Местоположение: София
Контакти:

Re: CHRA или рециклирана турбина /Кое е по доброто

Мнениеот w_smith » Вто 28 май 2013 5:37


С момчето от Хасково май трябва да се внимава. В ауди форума един колега след две сваляния и качвания се готвеше да му завира ремонтираното турбо отзад.


liolioto
Мнения: 102
Регистриран на: Съб 11 апр 2009 17:49
Автомобил:
Двигател:

Re: CHRA или рециклирана турбина /Кое е по доброто

Мнениеот liolioto » Вто 28 май 2013 9:01


Сега се е появил и друг - от Монтана,който също предлага CHRA. http://prodavalnik.com/prodavam-novo-turbo-za-foltsvagen-audi-90-105-110-115-130-140-i23349927


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Re: CHRA или рециклирана турбина /Кое е по доброто

Мнениеот Brezel » Вто 28 май 2013 9:54


Аз бих заложил на рециклирана ако е с хубави части. Тия ефтинджосите съм ги виждал колко карат.

И стига ревали че рециклираните се трошат. Примерно от въпросния митко са ми идвали клиенти и мога да кажа че турбините държат дори на извръщения с налягането .

Проблема на всички турбосервизи е друг. Всеки иска да му занесеш само турбото, свалено, в торбичка, да му е удобно. Прави турбото и е готов. Е да де ама колко неща могат да строшат една турбина.

Да помислим:

1.Неграмотен чиптунинг - мнооого често срещано явление , срещу което турбосервизите нямат никакъв шанс. Той колата не е виждал (нали му носите турбото в пликче) камо ли да знае дали колата е чипосвана неграмотно.

2. Монтаж - Колко пъти сте виждали турбо на 1z със свалено маркуче на гейта? Аз доста пъти. В комбинация с късо градско шофиране колата не влиза в сервизен режим (щото караш само на 1ва 2ра 3та) а турбината се цепи да надува.

3. Проблем с Н75 клапан - Кой турбосервиз ви е проверил дали ви работи клапан Н75? Тия неща ги проверява гаражния майстор който ви сваля и качва турбото и при когото виси колата. И как го проверяват ? Гледа се дали с VAGCOM има грешки :mhihi

4.Запушен катализатор. Някой видял ли е светеща турбина на турбобензинов мотор (предполагам доста са виждали)? Един прецакан катализатор може много бели да направи.

5. Задръстен ДПФ филтър - При регенерация на такъв филтър мотора умишлено вдига темп.на изгорелите газове до почти 900 градуса. При зачестили регенерации турбината бива систематично прегрявана и се троши лесно след това. СМешното е че това става при доста нови коли. При някои модели даже маслото се пресича (пълни се с нафта) от тия регенерации

6. Лоши свещи , кофти бензинова помпа (нисък дебит), детонации, прегряване ?

7. Наливно масло от градския транспорт ?

8. Неграмотни монтиори - е тука направо може да се изпишат фермани. Най-често срещаното явление е манипулация на актуатора (вакумния клапан на турбото) . "Баце сега нали турбото е ново и аз ше ти врътна една гайка на турбото да върви повече колата" в следствие на което се получават огромни пикови налягания и турбото се троши (ако ще чисто ново от германия да е).
"Майсторите" предприемат манипулации по вакумната система на колата или пък (както скоро се изумих) слагат някви пружинки за да компенсират работата на актуатора или грешна настройка. Въобще фактора "Майстор" може да ви съсипе не само турбината но и цялата кола. И все пак като ви предложи малко по евтина цена за работа всички при него идат вместо при доказали се сервизи.

"Влязло твърдо тяло" се причислява към неграмотната майстория. При счупването на турбо, частите от старото се разпиляват навсякъде. Мноого често съм срещал части от старата турбина да минат през новата и да я строшат. Просто е нужно да се почистят много добре турбопътищата. Това обаче е много работа = много пари и затова не се прави винаги. Бях свидетел (без да посочвам имена) как "влязло твърдо тяло" строши 5 турбини за седем дена (точно за седмица).

И за вискчки тези магарии трябва турбо сервиза да ви поеме гаранция ? Айде стига. Имайте уважение към такива фирми инвестирали в стендове за баланс и техника. Това не е просто някакъв си стенд а сложна и скъпа машина.


За съжаление има добри фирми за рециклаж и други които нищо не правят. Не е редно да ги поставяте под общ знаменател. Като човек който систематично изнасилва турбини в силовия тунинг мога да кажа че рециклираните хич не са лоши стига да е направено както трябва.


Потребителски аватар
Aprilia
Мнения: 1300
Регистриран на: Съб 15 мар 2008 0:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Торино, Италия

Re: CHRA или рециклирана турбина /Кое е по доброто

Мнениеот Aprilia » Вто 28 май 2013 11:54


Умишлено сложих кавички на 'влязло твърдо тяло' когато стане нещо това е най-удобния отговор на въпроса и ситуацията. Само че 'турбо сервиза' реал турбо в Пловдив не можаха да обяснят как аджеба твърдото тяло влиза, перката в средата е перфектна а я остъргана само в крайщата, сигурно то тялото влиза и си избира къде да удари перката, като пропуска центъра и се отправя към периферията и всичко това се случва докато перката се върти с 200к оборота и засмуква :mhihi :mhihi

Не поставям всички турбосервизи под общ знаменател поставям тия дето ми счупиха мойто турбо а именно Реал Турбо сервиз в Пловдив, най-големите некадърници които съм срещал, после от други хора разбрах че дъртаците в тоя 'сервиз' работели с турски и китайски части при рециклажа. Да не говорим колко хора чух да се оплакват че след събирането на турбината в самата нея имало песачинки от пясъкоструйката с която ги почистват. Изобщо си вършат работата през пръсти.
За митко турбото съм чувал и аз добри неща :wink



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта