ИЗТРИТО
Ако колата ти е 90 коня, то 145 е малко множко. Ако е 110 - иди дойди. По въпроса за разхода - хубавият чип намалява с ~ 0.5 литра разхода ако си я караш нормално. Но никой не слага чип за да кара след това с 90 км/час. Реално се вдига с около литър. Пак ти повтарям, ако е 90 к.с. ще дойде доста нанагорно на двигателя и в частност на турбината.
Re: ами
Triph4z3 написа:Двигателя е добър запазен е доста личи си 95 г е колата
но действително ако ти трябва бърза кола бензиа е решението
Нали каза че двигателя е запазен! Защото ако е така едва ли ще ти е такова мнението за TDI, TDCI, CDi и др. Рядко на тези които успяват да ме задминат отсъства буквичката "D" в означението на модела.
- flash
- Мнения: 751
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:29
- Автомобил: Golf III GT TDI
- Двигател: 1z 1994
- Местоположение: София/Плевен
Re: ами
mi_ho написа:Triph4z3 написа:Двигателя е добър запазен е доста личи си 95 г е колата
но действително ако ти трябва бърза кола бензиа е решението
Нали каза че двигателя е запазен! Защото ако е така едва ли ще ти е такова мнението за TDI, TDCI, CDi и др. Рядко на тези които успяват да ме задминат отсъства буквичката "D" в означението на модела.



- Brezel
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Годеч / Берлин
- Контакти:
Re: ами
Triph4z3 написа:пауьрбоксове .добавя от 15-25кс и като сметна със чипта мисля че добавя 30 коня
aз ли не разбирам или искаш да сложиш пауърбокс и чип едновременно.

Кажи какъв е мотора пък ше се азбере колко може да се направи електронно.

Колега, моето мнение е че са ти казали " дай ми една торба пари, аз ще ти направя колата 145 к.с.". Ти даваш въпросната торба, оставяш колата за 1-2 часа, после се качваш на нея натискаш педала и изненада. Колата литва / лепи за седалката
/ и ти си казваш "леле тоя сбърка, не е 145, а направо 200 коня". До първата пряка, където сериозно те дръпва GOLF GTI. И започват размислите - ако е малкият мотор /115/, как така???; ако е големият /150/, аз нали съм 145 разликата трябваше да е малка /ако въобще трябва да има разлика
/. Вкарваш се в някакъв филм, прежалваш още половин торба с пари и отиваш на дино тест. И ако приемеме, че по мотора всичко е като ново, хората там най-спокойно ти съобщават, че това двигателче от 90 коня се е преобразувало на 110-113 коньово.
Другият вариант е - твоят двигател е 110 кончета, някой му слага чипче и наистина го прави 150, колата литва и всичко е о.к. И много скоро в този раздел се появява тема, в която с прискърбие съобщаваш, че от TDIi вече си само DIi, и спешно питаш за нова турбина 1500 лева много ли са или не.
Във форума има доста хора, които разбират от тези неща и те може би ще обяснят по-точно и подробно, но според мен най-безопасно и напълно достатъчно е от 90 на 110 и от 110 на 130 кончета.



Другият вариант е - твоят двигател е 110 кончета, някой му слага чипче и наистина го прави 150, колата литва и всичко е о.к. И много скоро в този раздел се появява тема, в която с прискърбие съобщаваш, че от TDIi вече си само DIi, и спешно питаш за нова турбина 1500 лева много ли са или не.
Във форума има доста хора, които разбират от тези неща и те може би ще обяснят по-точно и подробно, но според мен най-безопасно и напълно достатъчно е от 90 на 110 и от 110 на 130 кончета.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Дам само диното може да ти каже мощноста.Верно от чиповете файдата е голяма ,ама тия коне по тунинг-фирмите за нищо ги нямат
Тя ако стане от 90 на 150 коня за две седмици стабилно каране ще сменяш съединител и скоростна минимум
На 1З къвто и чип да сложиш в един момент просто дюзите са по-малки та ако ще и турбината да ти надува 2 бара 



- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- TDI-RS
- Мнения: 679
- Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 18:21
- Автомобил: RS TDI
- Двигател: V6 TDI
- Местоположение: Ловеч
малко разводнихте нещата
значи т.нар. чип тунинг си е чисто препрограмиране на софта.
ако се прави от човек, който реално ти познава ТВОЯ мотор, характеристики, карантии и т.н. и се модва ИНДИВИДУАЛНО със определен софтуеър за точно твоят мотор, а не някакъв неопределен чип за 1.9 тди, то тогава реално колата ти може да достигне разумният оптимум.
и тогава вече тези коне не са толкова бленуван мит.
въпросът е, че този "истински чип" струва хилядарка
ама си струва...
значи т.нар. чип тунинг си е чисто препрограмиране на софта.
ако се прави от човек, който реално ти познава ТВОЯ мотор, характеристики, карантии и т.н. и се модва ИНДИВИДУАЛНО със определен софтуеър за точно твоят мотор, а не някакъв неопределен чип за 1.9 тди, то тогава реално колата ти може да достигне разумният оптимум.
и тогава вече тези коне не са толкова бленуван мит.
въпросът е, че този "истински чип" струва хилядарка

ама си струва...
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 127 госта