Издухана гарнитура 1.9 TDI 116кс AJM 2000г. - оправена

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
troika
Мнения: 5
Регистриран на: Чет 23 авг 2007 17:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Издухана гарнитура 1.9 TDI 116кс AJM 2000г. - оправена

Мнениеот troika » Пет 21 сеп 2007 19:14


Здравейте,
да си кажа какви дертове си имах аз с пасата - B5, 2000г. 1.9 TDI 116кс AJM.

Първо като го купихме го почнахме - ангренаж, пистов ремък, ролки - (2бр. май?), обтегач, водна помпа, масло за PD, филтри - някъде към 900лв беше сметката с работата. Това беше първа фаза.

Втора фаза - появи се нещо ново - започна да изчезва антифриза. На 100км - 1л. Гледахме го - не тече. Гледахме го за изгорели газове - да е гарнитурата- във въздуха в охладителната система - с колба с реагент - не се оцвети. Накрая видяхме, че дига налягане, оттам през капачката и си изтича. Ясно, все пак гарнитура. Айде шлайф - 70лв, гарнитура - 70лв немска. Ремонтен комплект - 50лв - това са май едни гумички. И има едни части на повдигачите ли, на дюзите ли - винтове + едни дългички метални палци - общо към 140лв излизат. И работа - 150лв. Общо към 480лв. Та ето ги тези съм ги снимал неизвестните за мен, ама са изядени. Но ми казаха, че това е дефект на тези двигатели - износват се тези части - тези винтове + палците. Това на обученията на БОШ са им го казвали на моите приятели, и те си го знаят, а и са изядени по принцип. Пускам линк, че не знам как да ви ги покажа направо тук. Снимките са малки. А това в ляво е от новите палци, VW са ги променили, видели са, че не са добри. Вдясно са износените. Да ги видите и коментирате.

http://www.sibir.bg/realSize.php?PicID=253764&albID=84169
http://www.sibir.bg/realSize.php?PicID=253765&albID=84169




Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Пет 21 сеп 2007 21:21


Снимките :
Изображение
Изображение


Потребителски аватар
Дон Хуан Голфа
Мнения: 1000
Регистриран на: Съб 05 ное 2005 20:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

!

Мнениеот Дон Хуан Голфа » Съб 22 сеп 2007 20:16


По първа фаза и аз минах и трябва да се минава иначе рискуваш много! :wink:


troika
Мнения: 5
Регистриран на: Чет 23 авг 2007 17:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот troika » Съб 22 сеп 2007 22:30


Определено, работата беше така: купуване в София, София - Варна и след това сервиз. Оказа се, че са доста зле ангренажа, ролките бяха поначупени, обтегача (изглеждаше като малко амортисьорче) и той беше мн. зле. А и вода взе да пие - издуханата гарнитура. Общо взето, италиянеца я е разкарал вместо да я ремонтира. Дадохме 1500 лв за всички ремонти и аларма, а той би трябвало да даде 1500 евро в Италия за същите неща, така, че - хайде към България. Иначе е много стегната и запазена, пак си заслужава цената и с ремонтите даже. Общо излезе 14000 с ремонтите.


lt28
Мнения: 30
Регистриран на: Вто 04 апр 2006 12:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Re: Издухана гарнитура 1.9 TDI 116кс AJM 2000г. - оправена

Мнениеот lt28 » Пон 01 окт 2007 12:12


troika написа:Здравейте,
да си кажа какви дертове си имах аз с пасата - B5, 2000г. 1.9 TDI 116кс AJM.

Първо като го купихме го почнахме - ангренаж, пистов ремък, ролки - (2бр. май?), обтегач, водна помпа, масло за PD, филтри - някъде към 900лв беше сметката с работата. Това беше първа фаза.

Втора фаза - появи се нещо ново - започна да изчезва антифриза. На 100км - 1л. Гледахме го - не тече. Гледахме го за изгорели газове - да е гарнитурата- във въздуха в охладителната система - с колба с реагент - не се оцвети. Накрая видяхме, че дига налягане, оттам през капачката и си изтича. Ясно, все пак гарнитура. Айде шлайф - 70лв, гарнитура - 70лв немска. Ремонтен комплект - 50лв - това са май едни гумички. И има едни части на повдигачите ли, на дюзите ли - винтове + едни дългички метални палци - общо към 140лв излизат. И работа - 150лв. Общо към 480лв. Та ето ги тези съм ги снимал неизвестните за мен, ама са изядени. Но ми казаха, че това е дефект на тези двигатели - износват се тези части - тези винтове + палците. Това на обученията на БОШ са им го казвали на моите приятели, и те си го знаят, а и са изядени по принцип. Пускам линк, че не знам как да ви ги покажа направо тук. Снимките са малки. А това в ляво е от новите палци, VW са ги променили, видели са, че не са добри. Вдясно са износените. Да ги видите и коментирате.

http://www.sibir.bg/realSize.php?PicID=253764&albID=84169
http://www.sibir.bg/realSize.php?PicID=253765&albID=84169
Това 70лв за шлайф на една глава не е ли бая пари,като нормално взимат по 10-20лв? :shock


troika
Мнения: 5
Регистриран на: Чет 23 авг 2007 17:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Шлайф

Мнениеот troika » Чет 11 окт 2007 22:12


Колега, незнам за цената. Може и да си прав. Знам само, че я надуват (проверяват) за пукнатини и я шлайфат. Във Варна толкова вземат.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: drotomir и 121 госта