Здравейте,
да си кажа какви дертове си имах аз с пасата - B5, 2000г. 1.9 TDI 116кс AJM.
Първо като го купихме го почнахме - ангренаж, пистов ремък, ролки - (2бр. май?), обтегач, водна помпа, масло за PD, филтри - някъде към 900лв беше сметката с работата. Това беше първа фаза.
Втора фаза - появи се нещо ново - започна да изчезва антифриза. На 100км - 1л. Гледахме го - не тече. Гледахме го за изгорели газове - да е гарнитурата- във въздуха в охладителната система - с колба с реагент - не се оцвети. Накрая видяхме, че дига налягане, оттам през капачката и си изтича. Ясно, все пак гарнитура. Айде шлайф - 70лв, гарнитура - 70лв немска. Ремонтен комплект - 50лв - това са май едни гумички. И има едни части на повдигачите ли, на дюзите ли - винтове + едни дългички метални палци - общо към 140лв излизат. И работа - 150лв. Общо към 480лв. Та ето ги тези съм ги снимал неизвестните за мен, ама са изядени. Но ми казаха, че това е дефект на тези двигатели - износват се тези части - тези винтове + палците. Това на обученията на БОШ са им го казвали на моите приятели, и те си го знаят, а и са изядени по принцип. Пускам линк, че не знам как да ви ги покажа направо тук. Снимките са малки. А това в ляво е от новите палци, VW са ги променили, видели са, че не са добри. Вдясно са износените. Да ги видите и коментирате.
http://www.sibir.bg/realSize.php?PicID=253764&albID=84169
http://www.sibir.bg/realSize.php?PicID=253765&albID=84169
Издухана гарнитура 1.9 TDI 116кс AJM 2000г. - оправена
- Дон Хуан Голфа
- Мнения: 1000
- Регистриран на: Съб 05 ное 2005 20:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
!
По първа фаза и аз минах и трябва да се минава иначе рискуваш много! 

Определено, работата беше така: купуване в София, София - Варна и след това сервиз. Оказа се, че са доста зле ангренажа, ролките бяха поначупени, обтегача (изглеждаше като малко амортисьорче) и той беше мн. зле. А и вода взе да пие - издуханата гарнитура. Общо взето, италиянеца я е разкарал вместо да я ремонтира. Дадохме 1500 лв за всички ремонти и аларма, а той би трябвало да даде 1500 евро в Италия за същите неща, така, че - хайде към България. Иначе е много стегната и запазена, пак си заслужава цената и с ремонтите даже. Общо излезе 14000 с ремонтите.
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: Вто 04 апр 2006 12:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Re: Издухана гарнитура 1.9 TDI 116кс AJM 2000г. - оправена
Това 70лв за шлайф на една глава не е ли бая пари,като нормално взимат по 10-20лв?troika написа:Здравейте,
да си кажа какви дертове си имах аз с пасата - B5, 2000г. 1.9 TDI 116кс AJM.
Първо като го купихме го почнахме - ангренаж, пистов ремък, ролки - (2бр. май?), обтегач, водна помпа, масло за PD, филтри - някъде към 900лв беше сметката с работата. Това беше първа фаза.
Втора фаза - появи се нещо ново - започна да изчезва антифриза. На 100км - 1л. Гледахме го - не тече. Гледахме го за изгорели газове - да е гарнитурата- във въздуха в охладителната система - с колба с реагент - не се оцвети. Накрая видяхме, че дига налягане, оттам през капачката и си изтича. Ясно, все пак гарнитура. Айде шлайф - 70лв, гарнитура - 70лв немска. Ремонтен комплект - 50лв - това са май едни гумички. И има едни части на повдигачите ли, на дюзите ли - винтове + едни дългички метални палци - общо към 140лв излизат. И работа - 150лв. Общо към 480лв. Та ето ги тези съм ги снимал неизвестните за мен, ама са изядени. Но ми казаха, че това е дефект на тези двигатели - износват се тези части - тези винтове + палците. Това на обученията на БОШ са им го казвали на моите приятели, и те си го знаят, а и са изядени по принцип. Пускам линк, че не знам как да ви ги покажа направо тук. Снимките са малки. А това в ляво е от новите палци, VW са ги променили, видели са, че не са добри. Вдясно са износените. Да ги видите и коментирате.
http://www.sibir.bg/realSize.php?PicID=253764&albID=84169
http://www.sibir.bg/realSize.php?PicID=253765&albID=84169

Шлайф
Колега, незнам за цената. Може и да си прав. Знам само, че я надуват (проверяват) за пукнатини и я шлайфат. Във Варна толкова вземат.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: drotomir и 121 госта