СТАРТИРАНЕ НА ДВИГАТЕЛ С НЕИЗПРАВНИ ПОДГРЯВАЩИ СВЕЩИ

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
dimab
Мнения: 15
Регистриран на: Сря 07 ное 2007 23:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ловеч

СТАРТИРАНЕ НА ДВИГАТЕЛ С НЕИЗПРАВНИ ПОДГРЯВАЩИ СВЕЩИ

Мнениеот dimab » Пон 12 ное 2007 23:03


ЗДРАВЕЙТЕ, отскоро имам Пасат 1,6 ТД / марката,която обожавам/ , който палеше" от раз ".При първото застудяване палеше при третото завъртане.При проверка на свещите се оказа,че работела само едната..Това говори добре за двигателя,нали?Нищо не разбирам от дизели...




Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 12 ное 2007 23:08


Това говори че трябва да смениш другите 3 свещи ,а препоръчтелно направо четирите.


dimab
Мнения: 15
Регистриран на: Сря 07 ное 2007 23:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ловеч

Мнениеот dimab » Пон 12 ное 2007 23:38


О, смених ги, но майстора не искаше да повярва че не съм го влачил.Мисля,че при тези обстоятелства двигателят не е лош.Знаещите ми препоръчаха тест : включване на първа,пускане на първа без газ - трябва да върви сам.Има логика,нали?


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 12 ное 2007 23:43


dimab написа:О, смених ги, но майстора не искаше да повярва че не съм го влачил.Мисля,че при тези обстоятелства двигателят не е лош.Знаещите ми препоръчаха тест : включване на първа,пускане на първа без газ - трябва да върви сам.Има логика,нали?

Има доста по-сигурни тестове.
1.Отваряш щеката за масло и пъхаш пръста - ако не духа начи мотора е екстра.
2.Гледаш колко масло гори
3.Гледаш колко горе-долу разход дава
4.Като излезнеш на прав път не спазваш ограниченията и виждаш колко ще вдигне колата и как ще я вдигне съответната скорост
5.Оставяш колата на наклон и на първа предавка без да дигаш ръчната и гледаш дали ще потегли
6.Качваш се на някой познат със същата кола и сравняваш-после двамата в колите и си правите 2-3 старта
7.Мериш компресия
...........................................
P.S.Направил си чудесен избор-1.6 ТД е супер мотор-икономичен и пъргав.Единствения проблем е че при мноог натискане и прегряване пукат глави.Та да си гледаш стрелката за водата.


dimab
Мнения: 15
Регистриран на: Сря 07 ное 2007 23:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ловеч

Мнениеот dimab » Вто 13 ное 2007 0:05


БЛАГОДАРЯ ВИ МОМЧЕТА! УСПОКОИХ СЕ. НО УРЕДА ЗА ТЕМПЕРАТУРАТА И ГОРИВОТО СИ СЕ СКЛЮЧВАТ КОГАТО СИ ИСКАТ. МОЖЕ БИ СЕ ГУБИ МАСАТА,НО НЕ ЗНАЯ ОТЗАД КОЙ КАБЕЛ ДА ПОЧИСТЯ. НОВОБРАНСКА РАБОТА...БЛАГОДАРЯ ВИ ПАК !


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 13 ное 2007 0:08


dimab написа:БЛАГОДАРЯ ВИ МОМЧЕТА! УСПОКОИХ СЕ. НО УРЕДА ЗА ТЕМПЕРАТУРАТА И ГОРИВОТО СИ СЕ СКЛЮЧВАТ КОГАТО СИ ИСКАТ. МОЖЕ БИ СЕ ГУБИ МАСАТА,НО НЕ ЗНАЯ ОТЗАД КОЙ КАБЕЛ ДА ПОЧИСТЯ. НОВОБРАНСКА РАБОТА...БЛАГОДАРЯ ВИ ПАК !

Иди при някой жичкаджия ще ти ги оправи за 10-20 мин.И двете неща-темепература на водата и нивото на горивото са ти супер важни.Виж дали бачка и датчика за маслото и спирачките :!:


dimab
Мнения: 15
Регистриран на: Сря 07 ное 2007 23:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ловеч

Мнениеот dimab » Вто 13 ное 2007 0:46


Благодаря!Другото си работи.Явно не съм я настъпвал както трябва,защото не е стигала до мах. си температура-пък и с този неработещ винаги уред...Тя е произведена началото на 1992г.-1,6 ТД -чета,че някои модели са с автоматично регулиране на съединителя.Знае ли някой какъв е буквения индекс на тези двигатели-сякаш срещам различни обозначения?


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 13 ное 2007 0:49


За индекса погледни в големия талон-пише код на двигателя -първите 2 букви са кода.Съединителя ти почти 100% е автоматично реголируем.Прегряването се случва мног рядко след много ръчки-просто като се случи :horror: ,а и не е нормално да се сцепва глава по принцип - за това е известен мотора с тоя дефект ,не че ще ти се случи.


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Вто 13 ное 2007 1:33


http://members.chello.nl/y.timmer1/
Някой от тези двигатели се слагат и на Пасат - JR - RA или SB :gruebel :dontknow:


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Dobromirski » Вто 13 ное 2007 7:19


Моят двигател също пали без подгряване (при мен причината е доста по-сложна от твоята). Миналата зима , то не че имаше зима де,никакви проблеми. Сега гледам обаче и акумулатора се е окъкал и едвам върти, но все още пали от оборот :lol:
Но проблема не е само в паленето !
Свещите продължават да работят и след запалването (до 2500 rpm) или до достигане на определена температура. При мен двигателят работи доста твърдо и пушейки отзад, но ако подам захранване на свещите всичко става ОК. Така, че СМЕНЯЙ СВЕЩИ.

И да използвам темата :
Ако някой има реле за подгряване за Сеат Леон , Ню битъл, Голф 4 , или Бора за двигател АРЛ СЛЕД 2004 година да свирка на лична. Релето е ЕЛЕКТРОННО, черно е и е 2 пъти по-високо от механичното.


dimab
Мнения: 15
Регистриран на: Сря 07 ное 2007 23:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ловеч

Мнениеот dimab » Вто 13 ное 2007 19:42


БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ КОЛЕГИ ! УДОВОЛСТВИЕ Е ДА СЕ ОБЩУВА СЪС ЗНАЕЩИ И ВЪЗПИТАНИ ЛЮДЕ.... УТРЕ ЩЕ Я КАРАМ НА "ДОКТОР " И ЩЕ ДОКЛАДВАМ ПРЕД АУДИТОРИЯТА ЗА РЕЗУЛТАТА...


dimab
Мнения: 15
Регистриран на: Сря 07 ное 2007 23:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ловеч

Мнениеот dimab » Съб 05 яну 2008 22:27


Да си довършим разговора - имало прекъсната пътечка в таблото и затова не работели двата уреда/температура и гориво /.УБЕДИХ СЕ,ЧЕ КОЛКОТО Е ПО-ПРОСТ ДВИГАТЕЛЯ И КОЛАТА, ТОЛКОВА ПО-ДОБРЕ/и по-евтино/, НАЛИ?


Потребителски аватар
dani_94
Мнения: 704
Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Контакти:

Мнениеот dani_94 » Съб 05 яну 2008 22:32


Ма, ние учените, електрончиците по ТДИ да мреме от глад ли???
Майтап бе Уйли, тапърва ще пристъпваме към електрониката...
Успех през 2008г.....................


dimab
Мнения: 15
Регистриран на: Сря 07 ное 2007 23:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ловеч

Мнениеот dimab » Вто 08 яну 2008 22:07


Благодаря dani 94 за хубавите пожелания.Личи си, че живееш далече от столицата.Малък град, спокойни хора нормални взаимоотношения....Идилия.Нека атмосферата в този прекрасен сайт бъде наистина такава и през Новата 2008г. Всички нас да ни спохожда късмет в начинанията и безаварийно каране на любимата марка. УСПЕХ НА ВСИЧКИ !


Потребителски аватар
Petyoffy
Мнения: 625
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 13:29
Автомобил: Passat B7
Двигател: CBBF 2012
Местоположение: София

Мнениеот Petyoffy » Сря 09 яну 2008 12:34


dimab написа:Благодаря!Другото си работи.Явно не съм я настъпвал както трябва,защото не е стигала до мах. си температура-пък и с този неработещ винаги уред...Тя е произведена началото на 1992г.-1,6 ТД -чета,че някои модели са с автоматично регулиране на съединителя.Знае ли някой какъв е буквения индекс на тези двигатели-сякаш срещам различни обозначения?

Добре дошъл колега. Леко с педала на газта иначе мотора е добър, пъргав и икономичен. :wink:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта