Верни ли са тия твърдения дето ги пише тук:
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=15725
Като цени и дали се намира например тая нафтова помпа за 300 лв? В смисъл намира ли се лесно или ако изобщо бъде открита по морги ще е за тая цена?
TDI
- propparo
- Мнения: 1078
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: По света и у нас
Защо да не може да е вярно,колега?
Тези дни се наложи да търсим турбина за TDI.Значи намерихме на няколко места.Цените започват от 450 лева втора ръка,850 лева нова--това цени от ''наш човек''.После чрез PayPal от Австрия -860Е,1140Е,1490Е-различна мощност издържат,затова различни цени.И накрая--''много оригинална'' от представителен магазин на VW-AUDI в BG за 4050 лева,като тивзимат старата и чакаш до месец за другата.
Затова че всичко опира до търсене,и да не се хвърляш на първата срещната оферта.
Тези дни се наложи да търсим турбина за TDI.Значи намерихме на няколко места.Цените започват от 450 лева втора ръка,850 лева нова--това цени от ''наш човек''.После чрез PayPal от Австрия -860Е,1140Е,1490Е-различна мощност издържат,затова различни цени.И накрая--''много оригинална'' от представителен магазин на VW-AUDI в BG за 4050 лева,като тивзимат старата и чакаш до месец за другата.
Затова че всичко опира до търсене,и да не се хвърляш на първата срещната оферта.
- propparo
- Мнения: 1078
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: По света и у нас
Ами на познат с Г3 TDI му искат 3000 лева за помпа-чисто нова,неговата дефектира след самоспоятелни опити за увеличаване на мощността--и ето резултата.
Потискащо е меко казано.По-горе забравих да добавя че от Австрия и от магазина на VW-AUDI турбината е в комплект с колекторите,ама все пак тези 4050 лева пак са много.Колектори мога да използвам и старите,а ако турбината не пасва съвсем,може с фланец да се нагоди.
Просто се убедих за пореден път че в BG има много измислени цени и всеки се стреми да те издои колкото може повече,скрит зад думите ''оригинално'' , ''с гаранция,затова така скъпо'' и т.н.....
Потискащо е меко казано.По-горе забравих да добавя че от Австрия и от магазина на VW-AUDI турбината е в комплект с колекторите,ама все пак тези 4050 лева пак са много.Колектори мога да използвам и старите,а ако турбината не пасва съвсем,може с фланец да се нагоди.
Просто се убедих за пореден път че в BG има много измислени цени и всеки се стреми да те издои колкото може повече,скрит зад думите ''оригинално'' , ''с гаранция,затова така скъпо'' и т.н.....
- ~~~~~
- Мнения: 166
- Регистриран на: Пон 29 окт 2007 17:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Донякъде има логика да са скъпи помпата и турбото - нали дизеловите коли са по-скъпи от същия модел на бензин. Разликата е точно в двигателя. Не знам какво точно има в тая нафтова помпа, но явно е нещо по-сложно. Ако чисто нова колата струва 30 хиляди, то двигателя е поне за 10 хил. Следователно най-съществените му части може да си струват 3-4 хил. Естествено "комплект" т.е. цял двигател е относително по-евтин от сбора на съставните му компоненти. Отделно и търговеца оцепва 40-50% печалба и готово.
PS: Чувал съм че и без турбо може да върви двигателя като чист дизел.
PS: Чувал съм че и без турбо може да върви двигателя като чист дизел.
~~~~~ написа:Донякъде има логика да са скъпи помпата и турбото - нали дизеловите коли са по-скъпи от същия модел на бензин. Разликата е точно в двигателя. Не знам какво точно има в тая нафтова помпа, но явно е нещо по-сложно. Ако чисто нова колата струва 30 хиляди, то двигателя е поне за 10 хил. Следователно най-съществените му части може да си струват 3-4 хил. Естествено "комплект" т.е. цял двигател е относително по-евтин от сбора на съставните му компоненти. Отделно и търговеца оцепва 40-50% печалба и готово.
PS: Чувал съм че и без турбо може да върви двигателя като чист дизел.
Здравей колега "добър" икономически анализ


П.П. а моя икономическо мнение е : един автомобил надхвърли ли 5-6год. или 200000-250000км ориентирай се към втора ръка части ако е възможно естественно, не говорим за ремъци и в. помпа и т.н. Успех.
- ~~~~~
- Мнения: 166
- Регистриран на: Пон 29 окт 2007 17:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Турбото се рециклира доколкото знам, но за нафтовите помпи нямам информация подлежат ли на ремонт. Ако не се оправят, значи варианта с втора ръка е ограничен от откриваемостта на такава помпа по моргите. При по-масовите модели би трябвало да ги има, главно защото стават доста катастрофи. Но ако турбото се износва при всички двигатели следва че нуждите от турбо втора ръка са доста по-големи от катастрофиралите автомобили. Следователно има дефицит. (Тъй си мисля аз по пътя на логиката)
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Здравейте и от мен.не се плаши не е толкова страшно ако знаем кога ще умрем и гроб можем да си изкопаем.
наистина ремонтите на турбините е по скъпичак но на помпите не чак толкова а и вече подлежат на ремонт.Скоро един приател поправя електрониката на помпата и му взеха 90 лв[това е 1z TDI г3] Няма страшно.

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 191 госта