Колеги здравейте, карам Голф 1 дизел 1984г има го от около 1 година - не съм сменял горивен филтър.
Имам следния проблем. Пали нормално - дори и при студен двигател работи около 30 секунди ,почва да придърпва и гасне. Ако пробвам веднага да запаля не пали. Чакам около 1 минута чукам пали веднага и пак така гасне след около 30 секунди. Пробвах да подавам много плавно газ - реагира, вдига обороти държи ги около 2 минути след което пак гасне. Ако настъпя педала по рязко гасне веднага. Възможно ли е да е запушен филтъра и проблема да е там или да търся по горивопровода ,резервоара , отдушника на резервоара. Гориво по маркуча има. Като загасне след около 1 минута от двигателя към филтъра минават балончета въздух. Прави си го когато и скимне - възможно ли е да дърпа въздух от някъде. Гледах под нея петно след една нощ престой няма.
п.с. нафта винаги сипвам при стрелка близко до резерва - тоя номер ми го направи по средата на резервоара.
Проблем - Горивен филтър или горивопровод
- sashoskiora
- Мнения: 449
- Регистриран на: Сря 07 ное 2007 10:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- sashoskiora
- Мнения: 449
- Регистриран на: Сря 07 ное 2007 10:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
sashoskiora написа:Смуче въздух колата,може и някои маркуч да се е удървил с времето и да е елементарно,но понякога трудно се открива.
А има ли ръчна помпа за подкачване?
не има едно клапанче синьо - газ пише на него то е между филтъра и помпата - от там обезвъздушава. Като подам ток на клапанчето - иглата си цъка, почистих обувки - всичко е ок
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: Вто 14 ное 2006 11:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
Според мен някъде е запушен горивопровода. Това което аз бих направя е да извадя маркуча, който влиза в горивния филтур и да го продухам по посока на резервоара. Ако въздуха свободно стига до резервоара (чуват се характерно клокочене) тогава запушването вероятно е в алуминиевото тяло за което се завива горивния филтър. Почисти и него, като особено внимание обърни дали не е запушена тръбичката, в която влиза маркуча от резервоара.
Dancho M написа:Според мен някъде е запушен горивопровода. Това което аз бих направя е да извадя маркуча, който влиза в горивния филтур и да го продухам по посока на резервоара. Ако въздуха свободно стига до резервоара (чуват се характерно клокочене) тогава запушването вероятно е в алуминиевото тяло за което се завива горивния филтър. Почисти и него, като особено внимание обърни дали не е запушена тръбичката, в която влиза маркуча от резервоара.
ми направено - определено е запушено между резервоара и филтъра - доста се напъвах докато прокарам въздух. Колата работи но проблема най вероятно ще се появи пак. Има ли начин да се поизчисит резервоара без да се сваля ?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Danny boy и 62 госта