странно 1.6д

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
stanimir1123
Мнения: 211
Регистриран на: Сря 29 авг 2007 17:44
Автомобил: b5 AFN
Двигател:
Местоположение: Димитровград / LONDON

странно 1.6д

Мнениеот stanimir1123 » Сря 21 ное 2007 15:04


странно днеска свалях на голфа на нашия главата и свалих ремъка ангренажния свалих зъбното колело на разпр. вал и се оказа че няма застопоряваща шпонка която да не позволява на колелото да превърта.
на вала има каналче кадето да се слага но на зъбното колело няма много странна работа и се чюдя как е вървяла то малко да преплъзне и губи центровката :shock :shock :shock
да не би да си е така :?: :?:




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19706
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Сря 21 ное 2007 15:11


:да: Така си е!
И на моята нямаше. Конуса е със специален ъгъл и зацепва много яко!
Нищо, че ми забраниха да пиша за Г2! :lol: Конкретно тоя мач го играх и аз се чудих много. ;)


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Сря 21 ное 2007 15:18


това е най сладкото нещо на Г2 дизел!
като правиш ремъка на разпред. вала отзад има резка-там се заглавя метална шина за да не може да врътне вала. охлабва се колелото на ангренажа от конуса и после слагането на новия ремък на белези на помпа и на всичко е песен!
влед като си поставил всичко-стягаш конуса (5градуса е ъгъла радо :wink: ) и всичко спи. 8)


stanimir1123
Мнения: 211
Регистриран на: Сря 29 авг 2007 17:44
Автомобил: b5 AFN
Двигател:
Местоположение: Димитровград / LONDON

Мнениеот stanimir1123 » Сря 21 ное 2007 15:34


аз обаче свалих колелото
после като я събирам ще я мисля


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19706
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Сря 21 ное 2007 16:10


vaskoto1 написа: отзад има резка-там се заглавя метална шина за да не може да врътне вала.

Мдам! Това и аз го усетих ;) Даже си намерих шлайфана пластина( 3.2мм ли беше, Васко?) за там.
Чудничкото беше като тръгнах да центровам помпата! :( Зъб напред, 2 назад... че и с болтчето за доцентровка връткай... ма тръгна, де! ;)
Само дето след 2.5К км свалях капака на клапаните, че да донатягам главата... Де да знам, че не се правило... пък и де да знаех, че го има този форум...
Ама на Интернет с БТК-аналогова линия какво ли да знам... :lol:


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Сря 21 ное 2007 16:14


колелото не играе никаква роля!
по него ни белези има ни гяволи. законтряш вала( ключе 10 е точно по мярка! mhihi ) и си слагаш колелото и си капитан. 8)



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Angel_, Google [Bot] и 67 госта