свещите не работят колата пали !

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
1z
Мнения: 758
Регистриран на: Нед 05 авг 2007 7:18
Автомобил: seat ibiza
Двигател: atd
Местоположение: Русе Слънчев Бряг

свещите не работят колата пали !

Мнениеот 1z » Сря 21 ное 2007 9:48


първо се извинявам ако съм объркъл раздела но понеже е тди мотор 1з и затова тука пиша .Ситуацията е следната проверявах си свещите и се оказа че нито една от тях не работи а колата си пали без проблем от първият път, имам я от вече 10000км никога не съм имал проблем как е възможно това има ли обяснение? свещите бяха замервани първо както са на мотора със мултицет после с нещо друго незнам как се казва и накрая свалени и брутално пробвани на акумолатор и никва реакция.
п.с единствено свещите мисля че за подгрев на антифриза се водят дето са 3 отстрани бачкаха забравих какви стоиности показваха но майстора каза че са добре . Въпроса ми е как е палела тази кола?




metalqgata
Мнения: 77
Регистриран на: Съб 21 юли 2007 16:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кърджали
Контакти:

Мнениеот metalqgata » Сря 21 ное 2007 9:52


Имаш доба компресия.... ама зимата :) Аз съм само с една свещ и паля без поблем лятото, ама сега почнах да виждам зор и ще трябва да си сложа някоя друга свещ!


drju
Мнения: 155
Регистриран на: Вто 12 юни 2007 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот drju » Сря 21 ное 2007 9:59


дреме ти за свещите:)
така или иначе почват да работят едва при под 9 градуса. и то за много малко. днес сутринта на -5 градуса... контролната лампа остана светната за не повече от 2 секунди:):):)
така че... карай смело и безотговорно и това е...
НО, 100% си е по-добре за колицата да и смениш свещичките... да се почуства рожденичка:)


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Сря 21 ное 2007 10:12


drju написа:дреме ти за свещите:)
така или иначе почват да работят едва при под 9 градуса. и то за много малко. днес сутринта на -5 градуса... контролната лампа остана светната за не повече от 2 секунди:):):)
така че... карай смело и безотговорно и това е...
НО, 100% си е по-добре за колицата да и смениш свещичките... да се почуства рожденичка:)

Я обясни , че нещо не те разбрах - как така под 9 градуса почват да работят - струва ми се грешиш :roll:


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Adnan » Сря 21 ное 2007 10:20


веселин написа:
drju написа:дреме ти за свещите:)
така или иначе почват да работят едва при под 9 градуса. и то за много малко. днес сутринта на -5 градуса... контролната лампа остана светната за не повече от 2 секунди:):):)
така че... карай смело и безотговорно и това е...
НО, 100% си е по-добре за колицата да и смениш свещичките... да се почуства рожденичка:)

Я обясни , че нещо не те разбрах - как така под 9 градуса почват да работят - струва ми се грешиш :roll:


При 5 градуса !

Последна промяна от Adnan на Сря 21 ное 2007 10:40, променено общо 1 път.


jordanpar
Мнения: 840
Регистриран на: Вто 20 фев 2007 15:01
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот jordanpar » Сря 21 ное 2007 10:28


Точно така 9 градуса е при BMW --но тогава почва да включва релето за подготовка на свещите,не е задължително да ги включи.
На VW може и при 5 да е.
Аз съм с ибиза в момента и дори вчера на 1 градус пак само ми присветнаха свещите за секунда и това си беше.


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2703
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Сря 21 ное 2007 10:30


Май си работят винаги,но на мотора не са му необходими да запали над 5 градуса.А тези дето подгряват охлаждащата течност си работят сутрин и им чувам ртелето като преминавам границата от 2500 оборота през цялата година.


Потребителски аватар
1z
Мнения: 758
Регистриран на: Нед 05 авг 2007 7:18
Автомобил: seat ibiza
Двигател: atd
Местоположение: Русе Слънчев Бряг

Мнениеот 1z » Сря 21 ное 2007 10:55


при 1з и афн температурата е +9 градуса при помпа дюза мисля че е +6 градуса така съм чел но не това ми беше вапроса защото колата без свещи палеше и на -3-4 градуса просто подгряваше 4-5 секунди а възможно ли е при добър стартер,акумолатор, и много добра компресия да пали без свещи <тоест неработещи>при минусови температури това ми беше странното


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Сря 21 ное 2007 14:20


Благодаря за инфото - значи след зимата ги свалям , щом казвате че лятото може и без тях :roll: mhihi


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 21 ное 2007 20:49


веселин написа:Благодаря за инфото - значи след зимата ги свалям , щом казвате че лятото може и без тях :roll: mhihi

Твойта не може :ihihih:


Vento_Power
Мнения: 979
Регистриран на: Вто 28 авг 2007 20:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vento_Power » Сря 21 ное 2007 22:22


И Вентото не палеше,а всички свещи бяха изгорели!Сега само пипам ключа и вече съм тръгнал :lol: а без свещи от 5-6 път! :wink:


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Сря 21 ное 2007 22:53


Rabbit_TDI написа:
веселин написа:Благодаря за инфото - значи след зимата ги свалям , щом казвате че лятото може и без тях :roll: mhihi

Твойта не може :ihihih:

Същата кошница като твойта старата 1V :ihihih:


Потребителски аватар
nikolai_ignatov
Мнения: 171
Регистриран на: Пон 02 юли 2007 10:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот nikolai_ignatov » Сря 21 ное 2007 23:03


Моят ПАСАТ Б4 1z от април до сега го карам със 4 изгорели подгревни свещи и си пали без проблем.Смених ги и сега се включват когато си искат.Тази вечер в 22:00 часа колата беше цялата покрита със скреж а свещите не се включиха,запали от раз.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 21 ное 2007 23:23


веселин написа:
Rabbit_TDI написа:
веселин написа:Благодаря за инфото - значи след зимата ги свалям , щом казвате че лятото може и без тях :roll: mhihi

Твойта не може :ihihih:

Същата кошница като твойта старата 1V :ihihih:

Ебавам се бе :lol: Тва дали пали с свещи ,ли без свещи се едно.Важното е че и двата мотора палят,горят малко и бягат много - абе :bowdown .Иначе аз чесно казано се кефя повече на 1.6 ТД.


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Чет 22 ное 2007 1:40


JR - RA - SB - 1V , кви ми говориш 1.6 ТД :wink:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта