Клапан на горивния филтър

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
hanks
Мнения: 261
Регистриран на: Съб 17 ное 2007 20:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ябланица

Клапан на горивния филтър

Мнениеот hanks » Сря 28 ное 2007 12:55


Значи проблема ми е такъв клапана на горивния филтар не би трябвало да пуска нафтата да се връща назад нали? моя нещо маи е прецакан и като огася колата нафтата се връща и като истине двигателя колата трудно пали дайте съвет какво да направя.




dmode101
Мнения: 387
Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Passat B6 DSG

Мнениеот dmode101 » Чет 29 ное 2007 9:57


Смени филтъра с някакъв качествен, с него вървят и нови уплътнения за клапанчето. Ако си сигурен, че оттам смуче въздух де...


hanks
Мнения: 261
Регистриран на: Съб 17 ное 2007 20:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ябланица

Мнениеот hanks » Чет 29 ное 2007 22:31


dmode101 написа:Смени филтъра с някакъв качествен, с него вървят и нови уплътнения за клапанчето. Ако си сигурен, че оттам смуче въздух де...
еми по принцип този клапан не трябва да пуска нафтата да се връща назад нали? а понеже тама маркучите са ми прозрачни и се вижда при спиране на двигателя как нафтата се връща


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Чет 29 ное 2007 22:41


Този клапан пуска нафта обратно във филтъра или към резервоара в зависимост от температурата на нафтата... тоест не е стоп клапан за нафта. :wink:


Потребителски аватар
Golf_Bora
Мнения: 168
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bg

Мнениеот Golf_Bora » Чет 29 ное 2007 22:57


Има едни клапани струват около 10-15лв (вузвратни/невъзвратни) пропущат гориво само в 1 посока . Поставят се преди ГНП (помпата де)
вършат идеална работа за по стари мотори с захабени части. Ако разбира се проблема е там ? Успех.


dmode101
Мнения: 387
Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Passat B6 DSG

Мнениеот dmode101 » Пет 30 ное 2007 9:09


hanks написа:
dmode101 написа:Смени филтъра с някакъв качествен, с него вървят и нови уплътнения за клапанчето. Ако си сигурен, че оттам смуче въздух де...
еми по принцип този клапан не трябва да пуска нафтата да се връща назад нали? а понеже тама маркучите са ми прозрачни и се вижда при спиране на двигателя как нафтата се връща


Нафтата се връща обратно в резервоара, когато влиза въздух в системата от някъде. Най-вероятно ти е от клапана, защото понякога не уплътнява добре, също виж маркучите, скобите.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 30 ное 2007 11:35


Как може да се разбере дали пропуска клапана?


dmode101
Мнения: 387
Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Passat B6 DSG

Мнениеот dmode101 » Пет 30 ное 2007 11:50


Rabbit_TDI написа:Как може да се разбере дали пропуска клапана?

Ми тъпо е... :evil: Гледам мехурчетата в прозрачната тръба и когато навия от онази бялата водопроводна изолираща лента върху двете гумени уплътнения на клапана, те изчезват...


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 30 ное 2007 13:07


Ми карай с тях :idea: -къв е проблема.Щом нямам мехурчета значи клапан е ОК?
P.S.Преди и в моя маркуч имаше по-малко мехури ,но изчезнаха от самосебе си - странна работа :?


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Пет 30 ное 2007 15:48


а бе мислил съм да ръгна един клапан възвратен от хладилните .... няма пускане назад и са някакви тефлонови да издържат жега , масла и фреон , ама имат пад на налягането върху тях 0.04 бара и ме е страх като работи в студено време да не вземе за късмет да замръзне нещо :wink: то не вярвам да може да дроселира нафтата, ама някаква водица.... знам ли го какво ще му хрумне ... :roll:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: ogogin и 71 госта