Клапан на горивния филтър
-
- Мнения: 261
- Регистриран на: Съб 17 ное 2007 20:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ябланица
Клапан на горивния филтър
Значи проблема ми е такъв клапана на горивния филтар не би трябвало да пуска нафтата да се връща назад нали? моя нещо маи е прецакан и като огася колата нафтата се връща и като истине двигателя колата трудно пали дайте съвет какво да направя.
-
- Мнения: 261
- Регистриран на: Съб 17 ное 2007 20:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ябланица
еми по принцип този клапан не трябва да пуска нафтата да се връща назад нали? а понеже тама маркучите са ми прозрачни и се вижда при спиране на двигателя как нафтата се връщаdmode101 написа:Смени филтъра с някакъв качествен, с него вървят и нови уплътнения за клапанчето. Ако си сигурен, че оттам смуче въздух де...
-
- Мнения: 387
- Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Passat B6 DSG
hanks написа:еми по принцип този клапан не трябва да пуска нафтата да се връща назад нали? а понеже тама маркучите са ми прозрачни и се вижда при спиране на двигателя как нафтата се връщаdmode101 написа:Смени филтъра с някакъв качествен, с него вървят и нови уплътнения за клапанчето. Ако си сигурен, че оттам смуче въздух де...
Нафтата се връща обратно в резервоара, когато влиза въздух в системата от някъде. Най-вероятно ти е от клапана, защото понякога не уплътнява добре, също виж маркучите, скобите.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
а бе мислил съм да ръгна един клапан възвратен от хладилните .... няма пускане назад и са някакви тефлонови да издържат жега , масла и фреон , ама имат пад на налягането върху тях 0.04 бара и ме е страх като работи в студено време да не вземе за късмет да замръзне нещо
то не вярвам да може да дроселира нафтата, ама някаква водица.... знам ли го какво ще му хрумне ... 


Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: del21 и 48 госта