Здравейте аз прочетох всичките проблеми за които си пишете,няма смисъл да повтарям че и моита кола прави същите проблеми и вече ми писна да се разправам и да ходя по маистори.Тяхното мнение е че ми блокира турбината.Интересното е че тя работи до определени обороти след което спира(до 3000 оборота)след това минавала в авариен режим.Въпросът ми е защо когато опана колата на дълг път след определено време се оправя и започва да върви с 200 км.След което известно време нямам проблеми.Възможно ли е да е турбото????както казват майсторите.Другото интересно нещо което забелязах преди 2 дни когато бях при един от маисторите е че тои извади маркуча които е вакума при турбото и напръска вътре с ВД след което се оправи за окло 10 км,и пак започна да блокира сега в момента и аз правя същото нещо пръскам обилно и досега карах да пробвам и нямам проблеми.Друго нещо което е че ми дава някакъв проблем с компютъра а тои в действителност си работи,което било много интересно за маисторите.Също така съм свалил и катализатора.Може ли няои дами каже дали има същия проблем.Интересното е че досега никои маистор неми каза нищо за клапана за които говорите понагоре.Правих диагностики на няколко места и няма проблеми с дебитомера.Благодаря ви предварително за съветите защото вече незнам какво да правя,Да купувам нова турбина ли ,да пева старата ли ?НЕЗНАМ
mod edit: vasstop
По въпроса с блокирането на турбината
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
За кой двигател става въпрос конкретно (букви) ? Ако си с променлива геометрия (т.е. различно от 90 к.с. - за 1,9 TDI става въпрос предполагам), решението е описано много добре в тази тема - края на първия пост, по-черните букви.
ПАСАТ 98 година 1,9 ТДИ
Занчи колата е ПАСАТ 98 година 1,9 ТДИ 110 коня ,турбината ми била същата като на тоззи 131 коня.А това за което казваш ВАГ-Ком незма какво е и как се прави
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
ама те ми пражиха някакав тест на компютъра и тои показа че има проблем компютъра и че неработи но той в същност си работи(маистора ми го обсни с примера"ти ако си луд,незнаеш че си луд")и също така дава проблем в турбината .но в същност тя едимпат работи едимпат неработи(това при обороти над 3000)иначе при по малки обороти рабоди до 3000 няма никакви проблеми,те ми обяняваха за някакв нагар и за някакви оси които се износвали.интересното е защо турбото се беше оправило когато беще на дълго,аз си помислих парвия пат защото нея бях карал а и тя доиде на автовоз че е нещо запущено защото не е карана далго време но после се повтори
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
ifidik написа:при тия старите майстори и за смяна на масло не ходи.
Колега аз като изпатил с "гръмнала" турбина , иди с време при посочените колеги защото "... за срама незнам ама болката(финансова) е голяма... " ако ти "гръмне" турбината от зацапана геометрия. Моя съвет е не я настъпвай даже не я карай докато не отстраниш проблема, освен ако не ти пука от тежки аварии (не го желая на никого) Не се мисли а търси истински майстор.Успех.