По въпроса с блокирането на турбината

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
traichev
Мнения: 9
Регистриран на: Сря 06 юни 2007 21:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ok

По въпроса с блокирането на турбината

Мнениеот traichev » Пон 03 дек 2007 18:07


Здравейте аз прочетох всичките проблеми за които си пишете,няма смисъл да повтарям че и моита кола прави същите проблеми и вече ми писна да се разправам и да ходя по маистори.Тяхното мнение е че ми блокира турбината.Интересното е че тя работи до определени обороти след което спира(до 3000 оборота)след това минавала в авариен режим.Въпросът ми е защо когато опана колата на дълг път след определено време се оправя и започва да върви с 200 км.След което известно време нямам проблеми.Възможно ли е да е турбото????както казват майсторите.Другото интересно нещо което забелязах преди 2 дни когато бях при един от маисторите е че тои извади маркуча които е вакума при турбото и напръска вътре с ВД след което се оправи за окло 10 км,и пак започна да блокира сега в момента и аз правя същото нещо пръскам обилно и досега карах да пробвам и нямам проблеми.Друго нещо което е че ми дава някакъв проблем с компютъра а тои в действителност си работи,което било много интересно за маисторите.Също така съм свалил и катализатора.Може ли няои дами каже дали има същия проблем.Интересното е че досега никои маистор неми каза нищо за клапана за които говорите понагоре.Правих диагностики на няколко места и няма проблеми с дебитомера.Благодаря ви предварително за съветите защото вече незнам какво да правя,Да купувам нова турбина ли ,да пева старата ли ?НЕЗНАМ
mod edit: vasstop




Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 03 дек 2007 18:14


Като за начало пиши ква е колата.Вероятно тва дето са го пръскали е споменатия клапан Н75.НЕ СМЕНЯЙ ТУРБИНАТА-проблема е в управлението ,а не в самта нея.Компа дали работи или не работи можеш да разбереш с ВАГ-КОМ.


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Пон 03 дек 2007 18:15


За кой двигател става въпрос конкретно (букви) ? Ако си с променлива геометрия (т.е. различно от 90 к.с. - за 1,9 TDI става въпрос предполагам), решението е описано много добре в тази тема - края на първия пост, по-черните букви.


traichev
Мнения: 9
Регистриран на: Сря 06 юни 2007 21:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ok

ПАСАТ 98 година 1,9 ТДИ

Мнениеот traichev » Пон 03 дек 2007 18:19


Занчи колата е ПАСАТ 98 година 1,9 ТДИ 110 коня ,турбината ми била същата като на тоззи 131 коня.А това за което казваш ВАГ-Ком незма какво е и как се прави


Потребителски аватар
dani_94
Мнения: 704
Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Контакти:

Мнениеот dani_94 » Пон 03 дек 2007 19:02


Ако кажеш и от кое населено място си, може да ти препоръчаме някой с Ваг, който може да ти направи една истинска диагностика и да се разбере от къде идва проблема...


traichev
Мнения: 9
Регистриран на: Сря 06 юни 2007 21:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ok

Мнениеот traichev » Пон 03 дек 2007 19:06


от София съм кв.овча купел


Потребителски аватар
dani_94
Мнения: 704
Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Контакти:

Мнениеот dani_94 » Пон 03 дек 2007 19:14


Или потърси 0889 278 345-Васко, това е vaskoto1 или ventoman... Има и други разбиращи колеги в София но като гледам основно тези работят...


traichev
Мнения: 9
Регистриран на: Сря 06 юни 2007 21:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ok

Мнениеот traichev » Пон 03 дек 2007 19:18


а то в същност за какжо е този тест


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 03 дек 2007 19:31


ВАГ-Ком е програма за комуникиране с компютара.Чете грешки,чете параметри на работа на мотора,дава възможност за настройване/adaptations/


traichev
Мнения: 9
Регистриран на: Сря 06 юни 2007 21:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ok

Мнениеот traichev » Пон 03 дек 2007 19:41


ама те ми пражиха някакав тест на компютъра и тои показа че има проблем компютъра и че неработи но той в същност си работи(маистора ми го обсни с примера"ти ако си луд,незнаеш че си луд")и също така дава проблем в турбината .но в същност тя едимпат работи едимпат неработи(това при обороти над 3000)иначе при по малки обороти рабоди до 3000 няма никакви проблеми,те ми обяняваха за някакв нагар и за някакви оси които се износвали.интересното е защо турбото се беше оправило когато беще на дълго,аз си помислих парвия пат защото нея бях карал а и тя доиде на автовоз че е нещо запущено защото не е карана далго време но после се повтори


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 03 дек 2007 19:46


По-вероятно на него да не му е в час софтуера - да не чете/не че няма и вариант компа да се е смотал/.Проблемат пак ти казвам е в управлението на турбината - демек няма да дваш 1500 лева за нова.Тва дето ти е казал за оста е когато се разебава турбината ,но при него няма работи неработи.


traichev
Мнения: 9
Регистриран на: Сря 06 юни 2007 21:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ok

Мнениеот traichev » Пон 03 дек 2007 19:48


ок щете направя и този тест утре при хората които ми каза колегата и ще ви пиша утре за да ви кажа как е.10х за сега


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Пон 03 дек 2007 20:49


при тия старите майстори и за смяна на масло не ходи.


Потребителски аватар
eeedddeee
Мнения: 91
Регистриран на: Пон 30 яну 2006 17:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Мнениеот eeedddeee » Пон 03 дек 2007 23:14


ifidik написа:при тия старите майстори и за смяна на масло не ходи.


Колега аз като изпатил с "гръмнала" турбина , иди с време при посочените колеги защото "... за срама незнам ама болката(финансова) е голяма... " ако ти "гръмне" турбината от зацапана геометрия. Моя съвет е не я настъпвай даже не я карай докато не отстраниш проблема, освен ако не ти пука от тежки аварии (не го желая на никого) Не се мисли а търси истински майстор.Успех.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: kukata_pasat и 63 госта