бучене от към двг. на Б5 при 2500 до 3000 оборота - Решено!

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Vanich
Мнения: 316
Регистриран на: Пон 26 ное 2007 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

бучене от към двг. на Б5 при 2500 до 3000 оборота - Решено!

Мнениеот Vanich » Вто 04 дек 2007 1:01


Здравейте от няклоко месеца имам пасат комби, TDI 110 "AVG" , 2000г. и имам едно дразнещо проблемче....
При изтърбушен каталзатор и здрава ауспухна система и движение с 100км двг издава звук, все едно съм я настъпил до ламарината?? приятелката ми пита..... какво става?? На по - висока скорост изчезва. На място между 2500 и 3000 борота също се чува това бучене!!!
Това болест на тези пасати ли е или на моя му има нещо??
Рових се доста по форумите, но не открих инфо за тези двг.


РЕШЕНИЕ:
Онзи ден смених горивният филтър с оригинален от сакар - 78лв и бученето от двг. изчезна, но колата вече не върти гуми на втора!!
Каква е точно логиката на това което се случва с ПАСАТА на мен не ми е ясно!!!

Последна промяна от Vanich на Пет 11 яну 2008 18:46, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
trunner
Мнения: 1624
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 12:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра
Контакти:

Мнениеот trunner » Вто 04 дек 2007 7:11


И при мен има известно бучене при определени обороти, но не ме тревожи чак толкова, карай си колата и свиркай докато бучи :lol:


plamenjdv
Мнения: 7
Регистриран на: Съб 22 сеп 2007 11:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Мнениеот plamenjdv » Вто 04 дек 2007 9:18


Vanich и аз имах същия проблем.Само че при мен имаше и вибрации при ниски обороти.Моя Пасат е бензин и е 1992г.При 3000 об. имаше страхотно бучене а със скорост над 120 шума изчезва.Проблема се оказа в тампоните.Преди това сменях лагери на генератор и хидравлика. След смяната на трите тампона всичко се оправи.Първо смених тези до радиатора и скоростите.Като цяло имаше подобрение но бученето си остана макар че намаля.След смяната и на третия всичко се оправи.Тампоните са скъпички-около 120 лв. всичките.Има и по-евтини но си има и рискове с тях :lol: Все пак се консултирай преди да купиш.Дано да съм помогнал. УСПЕХ!!!


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Вто 04 дек 2007 9:32


В тази тема се предлагаше да се сложат баластни (или балансни :lol: ) тежести на гърнетата.
Според мен е малка вероятността да е от тампони. По-скоро мека връзка.
Катализатора как е премахван ?


WasteLand_TD
Мнения: 740
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WasteLand_TD » Вто 04 дек 2007 9:53


При моя Б4 също имах вибрации - сложих мека връзка веднага след резонаторното гърне(махнал съм катализатора) и колата в момента на практика няма вибрация.За 1.9ТДИ говоря.
Доколото прочетох(не знам дали за Б5 важи) но меката връзка при Б4 след турбото първо е недостатъчна като дължина.Другото, което може би е по-вероятно - с времето се натрупват сажди по нея и други ла..на като това намалява много от фунцкията и.
Същата мека връзка сложих и преди на вентото ми 1.9ТД - разликата беше ОГРОМНА.
Интересното е че на брат ми стария Б5 АФН има повечко вибрации от моя Б4, но той не е пипал нищо по него - колата си е абсолютен сток от Австрия.


Потребителски аватар
dmitko
Мнения: 465
Регистриран на: Вто 21 дек 2004 14:51
Автомобил: Tiguan II 4Motion
Двигател: CZEA 2016
Местоположение: София

Мнениеот dmitko » Вто 04 дек 2007 10:07


Вчера изчетох всички теми из форума по въпроса, а те не са малко :wink:
При мен бученето се засилва с оборотите и на магистрала при скорост над 120 /над 3500 об./ си изключвам музиката защото тъй или иначе не се чува нищо в купето от шума. Доколкото видях от темите проблема може да е от изпускателната система или тампоните. За последните имаше една тема наскоро как точно се проверяват, но за съжаление така и не мога да я намеря с търсачката.
В случая не мога да разбера каква е ролята на меката връзка, тя може ли да се "запуши" или ако е "прокъсана" не били трябвало в още по-малка степен да предава вибрациите, или има меки връзки -"ментета" , които всъщност са твърди и предават лесно всички вибрации.


plamenjdv
Мнения: 7
Регистриран на: Съб 22 сеп 2007 11:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Мнениеот plamenjdv » Вто 04 дек 2007 10:50


Можеш да провериш тампоните като тръгваш напред и назад на ръчна спирачка.Някой трябва да гледа двигателя.Ако подскача много значи има проблем с тампони.Трябва да се внимава да не се тръгва рязко защото тогава ще си създадеш сам проблема.Най добре да се види в сервиз.Когато смених тампона от страната на генератора двигателя се повдигна с повече от 2 пръста в задния си край понеже тампона беше разкъсан и не държеше двигателя.


Потребителски аватар
Vanich
Мнения: 316
Регистриран на: Пон 26 ное 2007 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Vanich » Вто 04 дек 2007 18:41


Благодаря за съветите ..
Със сигурност проблема не е в тампоните, защото бученето се чува и на място кагото форсирам двг. Като анлизирам събраното инфо до момента най-вероятно или изтърбушеният катализатор прави тапа, както пише по някои форуми или меката връзка (45лв. с отстъпка крафт), която сменях преди два месеца не е качествена.


plamenjdv
Мнения: 7
Регистриран на: Съб 22 сеп 2007 11:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Мнениеот plamenjdv » Вто 04 дек 2007 20:29


Не че те навивам да сменяш тампони но виврацията на двигателя си я има и на място.А шума по метала се предава много лесно.Пиши във форума като си решиш проблема.Дано да не е това.


koleca1
Мнения: 81
Регистриран на: Вто 15 дек 2009 9:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: бучене от към двг. на Б5 при 2500 до 3000 оборота - Решено!

Мнениеот koleca1 » Пет 11 мар 2011 18:26


И при мен след смяна на меката връзка, около 2500 оборота имам едно много дразнещо гърлено бучене, купувана е от Крафт и мисля да я сменям отново, понеже яко дразни! scare



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Diliyan, explorer.1505 и 27 госта