VW Golf 1995 TDI - много ли са 300000 км..?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
ks
Мнения: 26
Регистриран на: Пон 31 дек 2007 18:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

VW Golf 1995 TDI - много ли са 300000 км..?

Мнениеот ks » Пон 31 дек 2007 18:20


Здравейте, колебая се за покупката на голф комби 95-а, 1,9 ТДИ, колата е в много добро състояние, със всички документи книжки и тн, внос от Австрия, но е на 300000 км - много ли са, колко може да изкара още?




Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пон 31 дек 2007 18:34


най честия и скъпоструващ проблем е турбото. живота му е около 200к грубо но до 300к не вярвам да е устискало.
за мене тая кола си заслужава поради големия шанс турбото да е сменявано относително скоро. което те вади от голямо блато...
иначе на мотора не би трябвало да му пречат тия километри ако е поддържан правилно и навременно.
ако има достоверна сервизна информация-не се колебай!


Golf_Super_G
Мнения: 3
Регистриран на: Съб 24 ное 2007 17:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот Golf_Super_G » Пон 31 дек 2007 18:34


Ами виж сега колега,от където и да го погледнеш са си 300000 км.Множко са си.Ама ако мотора бачка добре,турбината е добре(закарай я да я погледне читав маистор) Колата трябва да си държи още поне 200000 според мен.Пак казвам това е мнение на неспециалист.Не ангажирам никои с него.Пък и по тукашните автокъщи са на по-малко км. Особенно от Австрия и Холандия.Мое мнение понеже в шумен бачках в автокъща и знам горе долу кое как е.


Май стана много дълго,извинявам се :lol:



Пожелавам на всички весело посрещане на 2008 година,много здраве щастие , късмет,пари коли жени секс сръбска музика :lol: :lol: :lol: и НЕ внимавайте с алкохола :D


Потребителски аватар
komitov
Мнения: 176
Регистриран на: Нед 23 дек 2007 19:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот komitov » Пон 31 дек 2007 19:03


Ако мислиш че тиа по салоните са на по малко се лъжеш, тази ако има всичко като сервизна и-я не му мисли защото читаво ТDI трудно се намира.


Потребителски аватар
trunner
Мнения: 1624
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 12:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра
Контакти:

Мнениеот trunner » Пон 31 дек 2007 19:44


При добра поддръжка, живота на ТДИ е над 500 000км, така, че... Кво си мислиш, че нашите дизелови комбита са на колкото пише ли? По-добре така, че поне ще си я знаеш на колко е наистина. На моята пише 188 000км, ама знам ли я аз? Остави тия приказки "турбото живеело 200 000км" и т.н. Ваското е уважаван от много хора тук и вкл от мен, но това за турбото специално е глупост! Отивай да ти гледат надува на турбото и ако е ОК вземай и само качествена нафта и масла и тва е! Весело посрещане на всички!
Васко сори, но това е моето мнение!


Потребителски аватар
ks
Мнения: 26
Регистриран на: Пон 31 дек 2007 18:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Мнениеот ks » Пон 31 дек 2007 20:06


благодаря на всички за съветите!
ако се сещате още нещо, за което да гледам, допълвайте. весело посрещане на всички, и да си пожелаем да не се оливаме много, защото лично аз имам тази склонност!
:D


Потребителски аватар
Alek
Мнения: 764
Регистриран на: Сря 12 апр 2006 14:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Alek » Пон 31 дек 2007 22:37


И аз съм на мнение, че турбото може да има по-дълъг живот......на старата ми Джета работеше оригиналното турбо, което беше на 290000 км........


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пон 31 дек 2007 23:25


trunner написа: Ваското е уважаван от много хора тук и вкл от мен, но това за турбото специално е глупост! Васко сори, но това е моето мнение!


ма само не знам защо реши че знам всичко...mhihi просто така съм чувал. опита ми е малък и е свързан с въздушни турбокомпресори а па от дизел грам нищо не отбирам... :roll:
много е вероятно да не е така.
благодаря за респекта все пак де... 8)


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Вто 01 яну 2008 1:13


при правилна експлоатация турбото уморява два двигателя,а 300000 е на4алото на втория живот на тди :wink:
пове4ето в бг са на по толкова ,нищо 4е километража е по малък


Потребителски аватар
apchih
Мнения: 542
Регистриран на: Сря 07 фев 2007 22:12
Автомобил: Ford Mondeo MK4 TDCi
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот apchih » Вто 01 яну 2008 1:32


Не е за сравнение, но Golf 2 1.6 TD (86г) на 400280км е в момента, турбото си работи.


Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Мнениеот ACCELERATOR » Вто 01 яну 2008 2:37


Не са много, но всичко зависи от поддръжката. Ако редовно са сменяни масла, филтри и т.н. - 300000км са нищо.


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Вто 01 яну 2008 14:06


От известно време на сам , почнах да ремонтирам и потдържам коли на авто пазари и да ти кажа до сега не е дошло ТДИ на под 280000км .

Най-тихия и перфетен като двигател беше на 365000км.


ikonoma
Мнения: 419
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 22:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот ikonoma » Вто 01 яну 2008 15:29


Турбото и на 30000 км. може да се скапе. Така, че нищо не е гаранция.


Потребителски аватар
Maki
Мнения: 82
Регистриран на: Пет 16 ное 2007 1:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: около Луната

Мнениеот Maki » Вто 01 яну 2008 23:11


ikonoma написа:Турбото и на 30000 км. може да се скапе. Така, че нищо не е гаранция.

:да:
Няма гаранция кое на колко ще се насере!!!
Всичко си е до самия автомобил,как е подържан и експлоатиран!
Както казват колегите по нагоре в темата,повечето автомобиле са на по 300000 и нагоре километри.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 02 яну 2008 12:05


Понеже гледам че страха е за турбото.Като идеш гледаш дали е омаслено ,гледаш на Компа дали ис надува/нормално трябва да дава пикове от 2000-2100/.Ако толкова те е страх за него накарй джамбаза да ти свали въздуховода и да осетиш луфта но оста на ръка/тва как ша го накараш обаче незнам/.След тва като толкос се развали ще отидеш да му сменят лагерите за 300-350 лева.Тва което ти пиша покрива 80% сигуррност че няма да има проблеми.Ся винаги можеш да попаднеш на някойе необратима умряло/незнам как ще го направиш щото то ще стърже,отзад ще пуши ,колата няма да върви и т.н./.По принцип турбото се чупи само от гасене от веднъж на доста загряла кола/от ръчкане/ и на запушени/течащи маслени пътища.
P.S.Ако колата е наред я зимай - като гледам обявите в мобиле за мен ТДИ държи от 500 000 до 700 000 км. без проблеми - след тва на майстор да ти смени "гумичките на буталата"



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта