нестабилни обороти 1Z - развитие по въпроса_2

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
pivv
Мнения: 182
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 13:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

нестабилни обороти 1Z - развитие по въпроса_2

Мнениеот pivv » Вто 20 ное 2007 13:41


Здравейте, колеги! Реших да се регистрирам и при вас, иначе съм от Ауди форума. Питането ми е относно променящите се оборити като загрее колата, со около 20-30, понякога са малко повече. Случва ми се най-вече като пусна съединител и педала на газта. Филтри съм сменил всички, но файда няма. Имам няколко мнения от аудистите, но искам да чуя и вашите, щото все пак сме събратя :D Ще ви бъда благодарен ако ми помогнете да се ориентирам в този проблем.

Последна промяна от pivv на Вто 04 дек 2007 22:59, променено общо 2 пъти.




pivv
Мнения: 182
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 13:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Мнениеот pivv » Вто 20 ное 2007 22:04


хайде, няма ли хора тук?


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 20 ное 2007 22:06


Как пък осети колебание от 20 оборта :shock


pivv
Мнения: 182
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 13:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Мнениеот pivv » Вто 20 ное 2007 22:08


:D според делението, нали на стотици?


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 20 ное 2007 22:12


Като за начало я закачи на ВАГ-Ком да видиш всъщност с колко прескача и какви са стойностите,а може и да разбереш от какво го прави.Варианти много - давам ти няколко неточни примера - ниски обороти/настроени от ВАГ-Ком/,дюза,разбит успокойел,смотана демпферна шайба,пишкащи дюзи,загуба на центровка,загуба на аванс на помпата........................


pivv
Мнения: 182
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 13:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Мнениеот pivv » Вто 20 ное 2007 22:19


благодаря колега първо за мнението. Относно Ваг-ком, не знам къде точно да я закача тук в Сливен, но явно ще трябва да потърся по-усилено. Относно демферната шайба отпада да е от нея, щото съм я сменил преди 1 седмица. Също така оборотите ми не са ниски - около 950. За останалите неща не знам, просто не съм ги проверявал, а и нямам как без компетентен майстор..


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 20 ное 2007 22:22


Ако са 950 са високи.ТДИ бачка нормално на 880-920.Моя бачка на 890.Можеш да ги видиш точно като включиш електронния оборомер от скритие функций/има тема как става на ФВ/.


pivv
Мнения: 182
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 13:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Мнениеот pivv » Вто 20 ное 2007 22:25


да, сещам се, ама на ауди б4 няма такова електронно табло.


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Вто 20 ное 2007 23:55


Rabbit_TDI написа:Ако са 950 са високи.ТДИ бачка нормално на 880-920.Моя бачка на 890.Можеш да ги видиш точно като включиш електронния оборомер от скритие функций/има тема как става на ФВ/.


Трябва да са 882-903


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Сря 21 ное 2007 0:04


Rabbit_TDI написа:Като за начало я закачи на ВАГ-Ком да видиш всъщност с колко прескача и какви са стойностите,а може и да разбереш от какво го прави.Варианти много - давам ти няколко неточни примера - ниски обороти/настроени от ВАГ-Ком/,дюза,разбит успокойел,смотана демпферна шайба,пишкащи дюзи,загуба на центровка,загуба на аванс на помпата........................


Много безсмислено мнение !

Пътят по който трябва да минеш е един . Диагностика при компетентен дизелджия , и от там отстраняване на проблема .

От форума според мен може да се получи само информация за дадена част , или решение на открит проблем .

Всичко друго е гадателство . Според отговорите в темите , имам чувството че голяма част от хората тук са си купили кристални топки :lol:

ако тръгнеш по този път които е написал Кунчо , а именно "Варианти много - давам ти няколко неточни примера - ниски обороти/настроени от ВАГ-Ком/,дюза,разбит успокойел,смотана демпферна шайба,пишкащи дюзи,загуба на центровка,загуба на аванс на помпата" , и ако проверяваш всяко нещо при различен майстор , не ти мърдат едни 200лв. за диагностика .

А с тези пари ще си си оправил колата .

Вярвам досега си дал едни 200+лв. напразно за демпферна шаиба......


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 21 ное 2007 0:18


Вариантите му ги дадох за да му кажа ,че на гадателство не става ,а не за да тръгне да сменя :lol:


pivv
Мнения: 182
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 13:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Мнениеот pivv » Сря 21 ное 2007 8:22


здравейте отново, благодрая за включването и на Ventoman. Относно шайбата не съм ги дал парите напразно, щото наистина си беше разбита и всяка сутрин ми вземаше акъла от свирене и стържене. А за другите неща, така е, съгласен съм, че е едно гадаене, но затова сме във форума да даваме и предположения, а всеки според ситуацията и знанията си да преценява кои от тях се доближават до вярното.
Проблемът при мен, е че не знам къде да отида. Имаме един човек в Сливен, но при него близо 2 месеца не мога да се вредя от тъмни и надути коли. Ако има някой да знае близо до Сливен читав сервиз за диагностика, помощ...


Потребителски аватар
ortiz
Мнения: 250
Регистриран на: Вто 02 май 2006 15:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот ortiz » Сря 21 ное 2007 8:38


отиди при Venoman,няма да сгрешиш.Прежали 1 туба нафта.Успех!!!


Потребителски аватар
dani_94
Мнения: 704
Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Контакти:

Мнениеот dani_94 » Сря 21 ное 2007 9:34


Довечера ще ти напиша лично в Ауди форума, както съм ти обещал и ако и тогава не се оправят нещата, ще трябва да се дръпнеш до Карлово, 100-120 км. ти е, не ти е далече, а ти гарантирам успех. Ако изкаш още сега се свържи на лично с kombito-tdi, за него ти говоря и ти гарантирам 100% решение на твоят проблем... А и не е скъпчия :lol:


pivv
Мнения: 182
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 13:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Мнениеот pivv » Сря 21 ное 2007 9:46


благодаря, dani_94. Ще чакам да пишеш, както се уговорихме, и ако не се оправят нещата, тогава ще потърся колегата за който ми говориш и ще си уредя среща с него.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: del21 и 47 госта