Диагностика на VW Пасат 19 ТДИ мотор 1Z
Диагностика на VW Пасат 19 ТДИ мотор 1Z
От скоро притежавам Пасат 19 тди с мотор 1z и имам следния проблем : независимо на коя скорост съм и с каква скорост се движа<на съответната предавка> при плавно подаване на газ с педала се получава едно предърпване на мотора, това не се усещта при агресивно натискане на педала.Бях на три диагноститки с ВАК и всичките казват ,че нямам проблем с датчеци,клапани и електроника и вдигат рамене .След това започва едно налучкване да съм купил нова електромагнитна дюза,или всичките дюзи или ГНП. Колата като цяло нямам никакви други оплаквания: не пуши,не харчи масло,ускорява се добре и има голяма мощност. Моля Ви ако можете да ми помогнете по прблема ще ви бъда много благодарен, защото изпълнявайки тези ''налучквания'' финансово този проблем ще надхвърли стойноста на самия автомобил.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- madfan
- Мнения: 30
- Регистриран на: Сря 20 сеп 2006 20:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: по света и у нас
Rabbit_TDI написа:madfan написа:електрониката на ГНП не ти е наред,в супер дизел е към 600 лв,...........ама имаше тук едни колеги дето ги оправяха и за по-малко незнам обаче доколко се получава при тях
Получава се по-добре от в Супер дизел
дано да е така,щото при тия в супер дизел има резултат,ама ..............много пари искат - 600лв
------------
ами прати едно лично на колегата да му помогнете
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:

Така кат го гледаш тоя "Респром" мислиш ли че ремонта му струва 600 лева ,или че там ти го сменят с нов

Последна промяна от Rabbit_TDI на Сря 12 дек 2007 8:31, променено общо 1 път.
- Ventoman
- Мнения: 980
- Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Така като го гледаш тоя "респром" , няма и нищо просто в него освен 2'те пружини 4 болчета (пиша само 4 защото другите са шпилки , а 2 са със обратна резба) . Изработката на всеки детаил според мен е мнохо сложна и за това държи цана . Точно този ел. блок не се слага на Ауди Б4 1З
Колкото до това дали другите се спавяме с ремонта или не , аз лично давам гаранция за работата си ! Мисля че не е тук мястото но ще ви разкажа един случай .
Преди време имаше една тема за един сеат ибиза с проблем с ел.блок . Тя е със ел.блок като този на снимката който попринцип не трябва да има проблем , но от външен причинител имаше . Отремонтирах го . Постоянното ръмкане спря . Но в колата остана едно подритване в мотора но не много често . Симптомите бяха на ел.блок . Мина се време и пича (много готин човек) , реше да смени ел.блок с нов . Тук е момента да вметна една подсказка пък вие преценете супер дизел дали го сменят с нов . За 1з мотора ел. блок не се предлага вече като резервна част "НЯМА" , за по новите не съм питал . Та в бош сервиз уж му смениха ел. блок с нов за скромната сума от 1000лв. , звънна ми момчето и каза колата е все така . Върна си стария ел. блок. А за проблема със неговата кола ще пиша по-късно днес

Колкото до това дали другите се спавяме с ремонта или не , аз лично давам гаранция за работата си ! Мисля че не е тук мястото но ще ви разкажа един случай .
Преди време имаше една тема за един сеат ибиза с проблем с ел.блок . Тя е със ел.блок като този на снимката който попринцип не трябва да има проблем , но от външен причинител имаше . Отремонтирах го . Постоянното ръмкане спря . Но в колата остана едно подритване в мотора но не много често . Симптомите бяха на ел.блок . Мина се време и пича (много готин човек) , реше да смени ел.блок с нов . Тук е момента да вметна една подсказка пък вие преценете супер дизел дали го сменят с нов . За 1з мотора ел. блок не се предлага вече като резервна част "НЯМА" , за по новите не съм питал . Та в бош сервиз уж му смениха ел. блок с нов за скромната сума от 1000лв. , звънна ми момчето и каза колата е все така . Върна си стария ел. блок. А за проблема със неговата кола ще пиша по-късно днес

Благодаря на всички колеги кито бяха съпричасни с моя проблем. Наистина се оказа проблема в електрическата част на ГНП. Хубаво е ,че има истински специалисти за съжаление не от София та ми разрешиха проблема,ако някой му се случи нещо подобено с удоволствие ще го свържа с тях. тел. ми е : 0898495136
- Ventoman
- Мнения: 980
- Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
vvn52 написа:Хубаво е ,че има истински специалисти за съжаление не от София
Човече , сам ли измисли тва дет си написал ?
Днес си погледнах историята на ремонтираните коли при мен .
Имам при мен отремонтирани 37 ел. блока . Нито един с рекламация !
Ти направо ми се из.ра на труда и знанията ! Евала .
Колега, извинявай ако съм те засегнал лично, но незнам какво ще си помислиш като попаднеш на петима прехвалени ''майстопа"които имаха общо 8 взаимно изключващи компетентни диагнози. Това разбира се не им пречеше да си взимат между 35 и 50 лв и умно да гледане 10тина минути в лаптопа. Колега, а твоето писание се появи точно в деня в който си бях свършил вече работата иначе нямах нищо проти да съм 38 ти клиен.
Колега, извинявай ако съм те засегнал лично, но незнам какво ще си помислиш като попаднеш на петима прехвалени ''майстопа"които имаха общо 8 взаимно изключващи компетентни диагнози. Това разбира се не им пречеше да си взимат между 35 и 50 лв и умно да гледат 10тина минути в лаптопа. Колега, а твоето писание се появи точно в деня в който си бях свършил вече работата иначе нямах нищо проти да съм 38 ти клиен.
Колега, извинявай ако съм те засегнал лично, но незнам какво ще си помислиш като попаднеш на петима прехвалени ''майстопа"които имаха общо 8 взаимно изключващи компетентни диагнози. Това разбира се не им пречеше да си взимат между 35 и 50 лв за умно да гледане 10тина минути в лаптопа. Колега, а твоето писание се появи точно в деня в който си бях свършил вече работата иначе нямах нищо проти да съм 38 ти клиен.
Колега, извинявай ако съм те засегнал лично, но незнам какво ще си помислиш като попаднеш на петима прехвалени ''майстопа"които имаха общо 8 взаимно изключващи компетентни диагнози. Това разбира се не им пречеше да си взимат между 35 и 50 лв и умно да гледат 10тина минути в лаптопа. Колега, а твоето писание се появи точно в деня в който си бях свършил вече работата иначе нямах нищо проти да съм 38 ти клиен.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 144 госта