TDI

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Божков
Мнения: 270
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 19:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

TDI

Мнениеот Божков » Вто 08 яну 2008 19:26


Верни ли са тия твърдения дето ги пише тук:

http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=15725

Като цени и дали се намира например тая нафтова помпа за 300 лв? В смисъл намира ли се лесно или ако изобщо бъде открита по морги ще е за тая цена?




Потребителски аватар
dani_94
Мнения: 704
Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Контакти:

Мнениеот dani_94 » Вто 08 яну 2008 19:36


Теб помпа за Форд ли ти трябва???
Намира се... Електронна за ТДИ на ФВ имам за 300лв. та камо ли за форд, би трябвало да е още по тънко...


Потребителски аватар
propparo
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: По света и у нас

Мнениеот propparo » Вто 08 яну 2008 22:33


Защо да не може да е вярно,колега?
Тези дни се наложи да търсим турбина за TDI.Значи намерихме на няколко места.Цените започват от 450 лева втора ръка,850 лева нова--това цени от ''наш човек''.После чрез PayPal от Австрия -860Е,1140Е,1490Е-различна мощност издържат,затова различни цени.И накрая--''много оригинална'' от представителен магазин на VW-AUDI в BG за 4050 лева,като тивзимат старата и чакаш до месец за другата.
Затова че всичко опира до търсене,и да не се хвърляш на първата срещната оферта.


Потребителски аватар
Божков
Мнения: 270
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 19:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот Божков » Вто 08 яну 2008 23:25


Тия 4050 лв звучат потискащо. За нафтова помпа сигурно ще искат 6000.


Потребителски аватар
propparo
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: По света и у нас

Мнениеот propparo » Сря 09 яну 2008 9:07


Ами на познат с Г3 TDI му искат 3000 лева за помпа-чисто нова,неговата дефектира след самоспоятелни опити за увеличаване на мощността--и ето резултата.
Потискащо е меко казано.По-горе забравих да добавя че от Австрия и от магазина на VW-AUDI турбината е в комплект с колекторите,ама все пак тези 4050 лева пак са много.Колектори мога да използвам и старите,а ако турбината не пасва съвсем,може с фланец да се нагоди.
Просто се убедих за пореден път че в BG има много измислени цени и всеки се стреми да те издои колкото може повече,скрит зад думите ''оригинално'' , ''с гаранция,затова така скъпо'' и т.н.....


Потребителски аватар
~~~~~
Мнения: 166
Регистриран на: Пон 29 окт 2007 17:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот ~~~~~ » Сря 09 яну 2008 10:19


Донякъде има логика да са скъпи помпата и турбото - нали дизеловите коли са по-скъпи от същия модел на бензин. Разликата е точно в двигателя. Не знам какво точно има в тая нафтова помпа, но явно е нещо по-сложно. Ако чисто нова колата струва 30 хиляди, то двигателя е поне за 10 хил. Следователно най-съществените му части може да си струват 3-4 хил. Естествено "комплект" т.е. цял двигател е относително по-евтин от сбора на съставните му компоненти. Отделно и търговеца оцепва 40-50% печалба и готово.

PS: Чувал съм че и без турбо може да върви двигателя като чист дизел.


Потребителски аватар
Golf_Bora
Мнения: 168
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bg

Мнениеот Golf_Bora » Сря 09 яну 2008 10:52


~~~~~ написа:Донякъде има логика да са скъпи помпата и турбото - нали дизеловите коли са по-скъпи от същия модел на бензин. Разликата е точно в двигателя. Не знам какво точно има в тая нафтова помпа, но явно е нещо по-сложно. Ако чисто нова колата струва 30 хиляди, то двигателя е поне за 10 хил. Следователно най-съществените му части може да си струват 3-4 хил. Естествено "комплект" т.е. цял двигател е относително по-евтин от сбора на съставните му компоненти. Отделно и търговеца оцепва 40-50% печалба и готово.

PS: Чувал съм че и без турбо може да върви двигателя като чист дизел.

Здравей колега "добър" икономически анализ :wink: , а това което си го чул , че става и без турбо е за старите дизели по-новите с таз електроника влизаш в авариен режим ииииии. :roll:
П.П. а моя икономическо мнение е : един автомобил надхвърли ли 5-6год. или 200000-250000км ориентирай се към втора ръка части ако е възможно естественно, не говорим за ремъци и в. помпа и т.н. Успех.


Потребителски аватар
~~~~~
Мнения: 166
Регистриран на: Пон 29 окт 2007 17:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот ~~~~~ » Сря 09 яну 2008 12:33


Турбото се рециклира доколкото знам, но за нафтовите помпи нямам информация подлежат ли на ремонт. Ако не се оправят, значи варианта с втора ръка е ограничен от откриваемостта на такава помпа по моргите. При по-масовите модели би трябвало да ги има, главно защото стават доста катастрофи. Но ако турбото се износва при всички двигатели следва че нуждите от турбо втора ръка са доста по-големи от катастрофиралите автомобили. Следователно има дефицит. (Тъй си мисля аз по пътя на логиката)


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 09 яну 2008 14:25


Помпите се оправят за по-малко пари и от турбините.На турбините ремонта/говоря за нормален профилактичен ремонт/най-честия/ не когато всичко е отишло/ е около 350 лева ,на помпата 150.


Потребителски аватар
nikeR
Мнения: 24
Регистриран на: Нед 30 апр 2006 8:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот nikeR » Чет 10 яну 2008 19:41


Здравейте и от мен.не се плаши не е толкова страшно ако знаем кога ще умрем и гроб можем да си изкопаем. :wink: наистина ремонтите на турбините е по скъпичак но на помпите не чак толкова а и вече подлежат на ремонт.Скоро един приател поправя електрониката на помпата и му взеха 90 лв[това е 1z TDI г3] Няма страшно.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: alpinab, Google Adsense [Bot], humanic, Volkswangel и 192 госта