Passat 2.0TDI - 140ps. i Passat 2.0TDI - 170ps.
Passat 2.0TDI - 140ps. i Passat 2.0TDI - 170ps.
Еднакъв ли е двигателя на Passat 2.0TDI - 140ps. i Passat 2.0TDI - 170ps. или е просто сложен някакъв чип или промяна на програмата? Мога ли да си направя Passat 2.0TDI - 140ps. същия като Passat 2.0TDI - 170ps?
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
:)
колега той 140 коня също е с пиезо инжектори! сигурен съм щото го пише в книжката му
според мен е само промяна в праграмата 


- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- propparo
- Мнения: 1078
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: По света и у нас
Така си е.Това че си сменил софтуера на ЕКУ-то е нещо което можеш да направиш най-накрая.
Ами изходящата система.Рзликата във въртящия момент се отразява и на жвота на съединителя,спирачната система дали може да поема новото по-голямо усилие което ще е необходимо за спиране-все пак по-бърз си,следоателно ще трябва и да спираш по-бързо.Ами тея инжектори хубаво че и двата случая са пиезокристални,но какъв дебит гориво може да мине през едните,а какъв през другите за единица време.И т.н..................
Ами изходящата система.Рзликата във въртящия момент се отразява и на жвота на съединителя,спирачната система дали може да поема новото по-голямо усилие което ще е необходимо за спиране-все пак по-бърз си,следоателно ще трябва и да спираш по-бързо.Ами тея инжектори хубаво че и двата случая са пиезокристални,но какъв дебит гориво може да мине през едните,а какъв през другите за единица време.И т.н..................
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
На подобен въпрос ще отговоря по следният начин:
На 170 коня като му сложиш "чип" ще го докарш към 210 нали така ? Ами след като според теб са еднакви, защо твоят не го хакнеш от 140 направо на 210 ?
Никой производител няма да направи технологичен резерв по-голям от коефициента на сигурност и след това да го ограничи със софта. Това са материали и пари, а в последно време май борбата е в парата 
На 170 коня като му сложиш "чип" ще го докарш към 210 нали така ? Ами след като според теб са еднакви, защо твоят не го хакнеш от 140 направо на 210 ?


Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: georgi_1986, TheEx0rcist и 174 госта