Голф 4 ТДИ помпа дюза-конски сили?
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Нед 23 юли 2006 22:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Голф 4 ТДИ помпа дюза-конски сили?
Въпроса ми е,между 90,100,115,131 и 150 к.с. разликата само в турбото ли е или във всички останали 4асти,защото искам да си взема 150 коня ама в момента имам оферта за 115 и за 131 коня която е много примамлива.
П.С. незнам дали въпроса е за този раздел затова се извенявам предварително ако съм сбъркал.
П.С. незнам дали въпроса е за този раздел затова се извенявам предварително ако съм сбъркал.
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Нед 23 юли 2006 22:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- propparo
- Мнения: 1078
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: По света и у нас
Определено ARL-а /150 к.с./ колега ще ти изяде ушите ако стане нещо.Рядко срещан мотор.В момента познат има проблем и то сериозен с този двигател,просто цените са ужасни на частите.На всеки цилиндър има по една помпа дюза на цени от 1150 лева едната и то рециклирана,ако върнеш дефектиралата, които често трябва да се проверяват профилактично.Въобще като цяло е капризен към горивото двигател,а в BG знаеш за какво става въпрос с тази лоша дума ''качество''.
Иначе за вървенето--върви и то добре,но на тези цени на нафталина и частите и консумативите възникват доста въпроси дали си струва,а ако ще зареждаш от туби--трябва да си много сигурен в източника си.
Все пак ти си решаваш.

Иначе за вървенето--върви и то добре,но на тези цени на нафталина и частите и консумативите възникват доста въпроси дали си струва,а ако ще зареждаш от туби--трябва да си много сигурен в източника си.
Все пак ти си решаваш.
- zdravko_dimitrov1986
- Мнения: 1769
- Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Самоков
До колкото знам от 110кс сили са с помпа дюза. Е има и 105 кс но той е слаба ракия. И аз не ти препоръчвам да взимаш 150кс. , скачай на 131. Мисла че двигателя с 90 кс не е с директно впхръскване , а тозе със с 110 да . Този със 110 има и променлива геометрия на турбината и интеркулер. Като разход на гориво със 90кс. почти няма разлика. Ако се вземеш помпа дъза недей да правиш компромиси с качеството на горивото.



- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
zdravko_dimitrov1986 написа:До колкото знам от 110кс сили са с помпа дюза. Е има и 105 кс но той е слаба ракия. И аз не ти препоръчвам да взимаш 150кс. , скачай на 131. Мисла че двигателя с 90 кс не е с директно впхръскване , а тозе със с 110 да . Този със 110 има и променлива геометрия на турбината и интеркулер. Като разход на гориво със 90кс. почти няма разлика. Ако се вземеш помпа дъза недей да правиш компромиси с качеството на горивото.![]()



- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
propparo написа:Определено ARL-а /150 к.с./ колега ще ти изяде ушите ако стане нещо.Рядко срещан мотор.В момента познат има проблем и то сериозен с този двигател,просто цените са ужасни на частите.На всеки цилиндър има по една помпа дюза на цени от 1150 лева едната и то рециклирана,ако върнеш дефектиралата, които често трябва да се проверяват профилактично.Въобще като цяло е капризен към горивото двигател,а в BG знаеш за какво става въпрос с тази лоша дума ''качество''.
Иначе за вървенето--върви и то добре,но на тези цени на нафталина и частите и консумативите възникват доста въпроси дали си струва,а ако ще зареждаш от туби--трябва да си много сигурен в източника си.
Все пак ти си решаваш.
Те щото 101 ,115 и 131 коня можеш да ги караш с корабна нафта и помпите са им редови

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: Голф 4 ТДИ помпа дюза-конски сили?
lordtwister написа:Въпроса ми е,между 90,100,115,131 и 150 к.с. разликата само в турбото ли е или във всички останали 4асти,защото искам да си взема 150 коня ама в момента имам оферта за 115 и за 131 коня която е много примамлива.
П.С. незнам дали въпроса е за този раздел затова се извенявам предварително ако съм сбъркал.
Разлики има доста.Щом офертата е примамлива и са в еднакво техническо състояние/екстри/цена зимай 131 коня.
- propparo
- Мнения: 1078
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: По света и у нас
Rabbit_TDI написа:Те щото 101 ,115 и 131 коня можеш да ги караш с корабна нафта и помпите са им редовиВсички ПД са по-каприцни мотори ,но и вървежа е по-зъл.Относно копуването на помпа-дюзи,4 помпи-дюзи,турбина,компютър............................. просто човек трябва да си отваря очите като копува и после добре да поддържа.
Ами нали точно за помпи дюзите говоря бе колега.А ARL-а го давам като пример защото имам преки наблюдения.Но просто 1,9 литра двигател толкова напомпан незнам дали има смисал да става 190 коня както чета по-горе.Малко нагорно ще му дойдат вече.
А общо взето тези двигатели са за малко по-платежоспособни потребители,няма какво да се лъжем,само на една заплата не мож го поддържа както трябва/е то зависи и от заплатата де

- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Да чукна на дърво, почти никакви ядове. Верно нафта от туба наливам само, ако са я наляли пред мен от колонката.Преди си позволявах, но не си заслужава. Та спрямо 131 съм с друга турбина,голям интеркулер и по-дебели маркучи и колектор. Другото май си е 1:1. А що се отнася до изцеждането....аз съм с чип и определено смея да твърдя, че взимам всичко от него, и все още се държи въглищарката
пп: не съм сменял още ангренаж и кога ли ще си спретна една салатка

пп: не съм сменял още ангренаж и кога ли ще си спретна една салатка

- Дон Хуан Голфа
- Мнения: 1000
- Регистриран на: Съб 05 ное 2005 20:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
!
150-ката взимай-това е колата!!!!
иначе на всички помпа-дюза са им скъпи ремонтите ако нещо се прецака няма 100 коня няма 150 всичко е цифра, но това си зависи кой как е карал и подръжка!!!!
В крайна сметка зависи от цената и екстрите!!!!
150 не върви прилично а лети-особенно с чип и харчи смешно малко!
p.s.
Разлика има в частите!!!



иначе на всички помпа-дюза са им скъпи ремонтите ако нещо се прецака няма 100 коня няма 150 всичко е цифра, но това си зависи кой как е карал и подръжка!!!!
В крайна сметка зависи от цената и екстрите!!!!
150 не върви прилично а лети-особенно с чип и харчи смешно малко!
p.s.
Разлика има в частите!!!
- propparo
- Мнения: 1078
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: По света и у нас
Е чак пък смешно малко!!!!!!!!В града при ръчка ARL дава 11 на 100.а може и повечко.Едва ли това е смешен разход.Разходите по поддръжката им в сравнение с аналогов такъв бензинов двигател стопява плюсовете им до минимум.Върви наистина,но чак да ги прехвалваме тея дизели.
И за да не звуча голословен ето клипче от 150 к.с.,верно добра кола с чудесно усещане за ускорение,но да не дава Господ да се разваля.
http://vbox7.com/play:0210e4a2
P.S. и аз карам дизел,да не си помисли някой че съм против тях,даже напротив.Но разсъждавам реално.
И за да не звуча голословен ето клипче от 150 к.с.,верно добра кола с чудесно усещане за ускорение,но да не дава Господ да се разваля.
http://vbox7.com/play:0210e4a2
P.S. и аз карам дизел,да не си помисли някой че съм против тях,даже напротив.Но разсъждавам реално.