Голф 4 ТДИ помпа дюза-конски сили?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
lordtwister
Мнения: 15
Регистриран на: Нед 23 юли 2006 22:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Голф 4 ТДИ помпа дюза-конски сили?

Мнениеот lordtwister » Пон 10 дек 2007 12:54


Въпроса ми е,между 90,100,115,131 и 150 к.с. разликата само в турбото ли е или във всички останали 4асти,защото искам да си взема 150 коня ама в момента имам оферта за 115 и за 131 коня която е много примамлива.
П.С. незнам дали въпроса е за този раздел затова се извенявам предварително ако съм сбъркал.




Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Пон 10 дек 2007 13:02


Мятай се на 131-цата няма да сгрешиш щом ти я дават на добра цена.. а 150-тката е доста голяма рядкост и трудно ще намериш под 16-20к (ебати диапазона ама е така...) според зависимост от състоянието..

за другото да кажат колегите дето чуват дизелите... :wink:


dmode101
Мнения: 387
Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Passat B6 DSG

Мнениеот dmode101 » Пон 10 дек 2007 14:19


Пък и можеш да му направиш чип тунинг и ще стане пак над 150 коня.


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Dobromirski » Пон 10 дек 2007 14:34


А на 150 не можеш ли му сложи някое магаре ? :roll:


dmode101
Мнения: 387
Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Passat B6 DSG

Мнениеот dmode101 » Пон 10 дек 2007 14:36


Dobromirski написа:А на 150 не можеш ли му сложи някое магаре ? :roll:

Знаеш, че може :), но е много скъп, дали си струва???


lordtwister
Мнения: 15
Регистриран на: Нед 23 юли 2006 22:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот lordtwister » Пон 10 дек 2007 14:41


Dobromirski написа:А на 150 не можеш ли му сложи някое магаре ? :roll:

То че може може с чип може да го докараш около 190 к.с.
Мен ми беше интересно дали разликата е само в турбината(или разликата колко бара надува) или са различни валовете,буталата и т.н.


Потребителски аватар
propparo
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: По света и у нас

Мнениеот propparo » Пон 10 дек 2007 17:32


Определено ARL-а /150 к.с./ колега ще ти изяде ушите ако стане нещо.Рядко срещан мотор.В момента познат има проблем и то сериозен с този двигател,просто цените са ужасни на частите.На всеки цилиндър има по една помпа дюза на цени от 1150 лева едната и то рециклирана,ако върнеш дефектиралата, които често трябва да се проверяват профилактично.Въобще като цяло е капризен към горивото двигател,а в BG знаеш за какво става въпрос с тази лоша дума ''качество''. :-)
Иначе за вървенето--върви и то добре,но на тези цени на нафталина и частите и консумативите възникват доста въпроси дали си струва,а ако ще зареждаш от туби--трябва да си много сигурен в източника си.
Все пак ти си решаваш.


Потребителски аватар
zdravko_dimitrov1986
Мнения: 1769
Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков

Мнениеот zdravko_dimitrov1986 » Пон 10 дек 2007 17:47


До колкото знам от 110кс сили са с помпа дюза. Е има и 105 кс но той е слаба ракия. И аз не ти препоръчвам да взимаш 150кс. , скачай на 131. Мисла че двигателя с 90 кс не е с директно впхръскване , а тозе със с 110 да . Този със 110 има и променлива геометрия на турбината и интеркулер. Като разход на гориво със 90кс. почти няма разлика. Ако се вземеш помпа дъза недей да правиш компромиси с качеството на горивото. :cry: :lol:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 10 дек 2007 17:59


zdravko_dimitrov1986 написа:До колкото знам от 110кс сили са с помпа дюза. Е има и 105 кс но той е слаба ракия. И аз не ти препоръчвам да взимаш 150кс. , скачай на 131. Мисла че двигателя с 90 кс не е с директно впхръскване , а тозе със с 110 да . Този със 110 има и променлива геометрия на турбината и интеркулер. Като разход на гориво със 90кс. почти няма разлика. Ако се вземеш помпа дъза недей да правиш компромиси с качеството на горивото. :cry: :lol:

:lol: :lol: :lol: -Хубаво е да имаш желание да помогнеш ,ама такава каша написа че не е истина - почти нищо вярно няма в написаното от тебе.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 10 дек 2007 18:01


propparo написа:Определено ARL-а /150 к.с./ колега ще ти изяде ушите ако стане нещо.Рядко срещан мотор.В момента познат има проблем и то сериозен с този двигател,просто цените са ужасни на частите.На всеки цилиндър има по една помпа дюза на цени от 1150 лева едната и то рециклирана,ако върнеш дефектиралата, които често трябва да се проверяват профилактично.Въобще като цяло е капризен към горивото двигател,а в BG знаеш за какво става въпрос с тази лоша дума ''качество''. :-)
Иначе за вървенето--върви и то добре,но на тези цени на нафталина и частите и консумативите възникват доста въпроси дали си струва,а ако ще зареждаш от туби--трябва да си много сигурен в източника си.
Все пак ти си решаваш.

Те щото 101 ,115 и 131 коня можеш да ги караш с корабна нафта и помпите са им редови :lol: Всички ПД са по-каприцни мотори ,но и вървежа е по-зъл.Относно копуването на помпа-дюзи,4 помпи-дюзи,турбина,компютър............................. просто човек трябва да си отваря очите като копува и после добре да поддържа.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Голф 4 ТДИ помпа дюза-конски сили?

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 10 дек 2007 18:02


lordtwister написа:Въпроса ми е,между 90,100,115,131 и 150 к.с. разликата само в турбото ли е или във всички останали 4асти,защото искам да си взема 150 коня ама в момента имам оферта за 115 и за 131 коня която е много примамлива.
П.С. незнам дали въпроса е за този раздел затова се извенявам предварително ако съм сбъркал.

Разлики има доста.Щом офертата е примамлива и са в еднакво техническо състояние/екстри/цена зимай 131 коня.


Потребителски аватар
propparo
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: По света и у нас

Мнениеот propparo » Пон 10 дек 2007 19:28


Rabbit_TDI написа:Те щото 101 ,115 и 131 коня можеш да ги караш с корабна нафта и помпите са им редови :lol: Всички ПД са по-каприцни мотори ,но и вървежа е по-зъл.Относно копуването на помпа-дюзи,4 помпи-дюзи,турбина,компютър............................. просто човек трябва да си отваря очите като копува и после добре да поддържа.


Ами нали точно за помпи дюзите говоря бе колега.А ARL-а го давам като пример защото имам преки наблюдения.Но просто 1,9 литра двигател толкова напомпан незнам дали има смисал да става 190 коня както чета по-горе.Малко нагорно ще му дойдат вече.
А общо взето тези двигатели са за малко по-платежоспособни потребители,няма какво да се лъжем,само на една заплата не мож го поддържа както трябва/е то зависи и от заплатата де :-) /


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Dobromirski » Пон 10 дек 2007 20:23


Да чукна на дърво, почти никакви ядове. Верно нафта от туба наливам само, ако са я наляли пред мен от колонката.Преди си позволявах, но не си заслужава. Та спрямо 131 съм с друга турбина,голям интеркулер и по-дебели маркучи и колектор. Другото май си е 1:1. А що се отнася до изцеждането....аз съм с чип и определено смея да твърдя, че взимам всичко от него, и все още се държи въглищарката :headbang
пп: не съм сменял още ангренаж и кога ли ще си спретна една салатка death


Потребителски аватар
Дон Хуан Голфа
Мнения: 1000
Регистриран на: Съб 05 ное 2005 20:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

!

Мнениеот Дон Хуан Голфа » Пон 10 дек 2007 21:09


150-ката взимай-това е колата!!!! :twisted: :twisted: :twisted:
иначе на всички помпа-дюза са им скъпи ремонтите ако нещо се прецака няма 100 коня няма 150 всичко е цифра, но това си зависи кой как е карал и подръжка!!!!
В крайна сметка зависи от цената и екстрите!!!!
150 не върви прилично а лети-особенно с чип и харчи смешно малко!

p.s.
Разлика има в частите!!!


Потребителски аватар
propparo
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: По света и у нас

Мнениеот propparo » Пон 10 дек 2007 22:36


Е чак пък смешно малко!!!!!!!!В града при ръчка ARL дава 11 на 100.а може и повечко.Едва ли това е смешен разход.Разходите по поддръжката им в сравнение с аналогов такъв бензинов двигател стопява плюсовете им до минимум.Върви наистина,но чак да ги прехвалваме тея дизели.
И за да не звуча голословен ето клипче от 150 к.с.,верно добра кола с чудесно усещане за ускорение,но да не дава Господ да се разваля.

http://vbox7.com/play:0210e4a2

P.S. и аз карам дизел,да не си помисли някой че съм против тях,даже напротив.Но разсъждавам реално.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: PzKpfW, venll-vr и 59 госта