Golf 2 TD странно дрънчене при подаване на повече газ.

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
vwgolf
Мнения: 25
Регистриран на: Вто 14 мар 2006 16:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Golf 2 TD странно дрънчене при подаване на повече газ.

Мнениеот vwgolf » Пон 10 дек 2007 9:34


здравейте,
да ви питам колеги от известно време се появи странно дрънчене което се чува само в купето при подаване на повече газ, а от скоро започна да гори маслото (2л на 100км) . дали не си е заминала турбината?
VW golf 2 TD 1,6 1V 1990




Потребителски аватар
h0nda
Мнения: 215
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 11:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот h0nda » Пон 10 дек 2007 11:09


(2л на 100км)

Според мен ако гори наистина толкоз одзаде нз ква мъгла ще прави
Тъй че виж ако е Синкав пушека е издухана и гори масло ако го няма това, да не би да има някаде теч
А за шуменето едва ли някой може да ти кажа без да го чуе


vwgolf
Мнения: 25
Регистриран на: Вто 14 мар 2006 16:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Мнениеот vwgolf » Пон 10 дек 2007 11:43


димът не е синкав доколкото го видях , около турбината е доста омаслено, (преди не беше) но като стои на паркинг под колата няма масло.


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Пон 10 дек 2007 13:14


Ако ти е заминала турбината, трябва да имаш осезаема разлика във вървенето на автомобила. Освен това, не е задължително да има масло под автомобила - тя го гори, и както каза колегата, трябва да пуши яко...


vwgolf
Мнения: 25
Регистриран на: Вто 14 мар 2006 16:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Мнениеот vwgolf » Пон 10 дек 2007 13:59


няма голяма разлика във вървенето защото турбината е мала и колата е 44KW (без турбина е 40кW) не съм тдобър шофьор и не мога да я осетя тази разлика от 4кW


Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот don hose » Пон 10 дек 2007 18:24


Maхаш пласмасовата траба която излиза от въздушния филтър и влиза в турбото.Така ще може да огледаш студената част на турбото.Пъхаш пръсти в дупката и хващаш оста на турбината и разклащаш ляво дясно ако усетиш луфт и видиш много масло по гърлото и в самата пласмасова тръба значи си за ремонт от порядака на 300лв.Ако има вече нещо счупено вътре като лопати или ос тогава одвоявай цената.
Ако не си ме разбрал пак ще обесня.


vwgolf
Мнения: 25
Регистриран на: Вто 14 мар 2006 16:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Мнениеот vwgolf » Вто 11 дек 2007 8:40


don hose написа:Maхаш пласмасовата траба която излиза от въздушния филтър и влиза в турбото.Така ще може да огледаш студената част на турбото.Пъхаш пръсти в дупката и хващаш оста на турбината и разклащаш ляво дясно ако усетиш луфт и видиш много масло по гърлото и в самата пласмасова тръба значи си за ремонт от порядака на 300лв.Ако има вече нещо счупено вътре като лопати или ос тогава одвоявай цената.
Ако не си ме разбрал пак ще обесня.

благодаря, ще направя това дето ми казваш,
но никак не ме радват цифрите дето са по-горе (все пак става въпрос за кола на 17г.)


vwgolf
Мнения: 25
Регистриран на: Вто 14 мар 2006 16:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Мнениеот vwgolf » Вто 11 дек 2007 11:27


a може ли да затапя тръбата с малото от масления филтър и да изкарам турбинките (един вид вече да не е турбо)?


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Вто 11 дек 2007 14:03


можеш , има писано обаче в тема за колега с пасат който даже го е и направил ...ще трябва да свикнеш с определено неудобство ...потърси и почети по въпроса


buko
Мнения: 2
Регистриран на: Сря 25 апр 2007 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот buko » Пон 24 дек 2007 17:51


Аз имам подобен проблем, обаче 2литра масло на 100 километра....! Ти да не го наливаш в резервоара бе човек? :]
мене ми гори около литър на 350-400 км. и като я настъпя не виждам колите отзаде в огледалото.Пуши като тец варна.За да гори толкова много трябва да има и нещо друго.Виж си клапаните, сегментите(и по точно маслообиращите) и т.н. А доколкото се отнася до разликата във вървенето-има я и то голяма.Не е въпроса в конските сили а във въртящият момент.Аз ходих на турбо сервиз и ми казаха цена от 300лв.Само чакам да минат празниците и отивам да я правя.Има кирия да се дадат тези пари.

П.С (само информативно)
Има три варианта на дъртите турбодизели на VW.
Ти си с първият-малката турбина 59к.с.По голямата(която е моята)69к.с и третият е голямата турбина с кулер-80к.с.


Потребителски аватар
mr_bush
Мнения: 3523
Регистриран на: Съб 05 май 2007 19:59
Автомобил: Vw Transporter T6
Двигател: 2016
Местоположение: Bg

Мнениеот mr_bush » Нед 30 дек 2007 22:20


Турбината :!::?:


vwgolf2
Мнения: 2
Регистриран на: Чет 22 мар 2007 10:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Балчик

Мнениеот vwgolf2 » Чет 03 яну 2008 11:00


смених гарнитурата на капака на главата и махнах катализатора. спря да омаслява турбината външно (маслото не намалява) и тракането изчезна.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: georgi_1986, jordan17772 и 98 госта