здравейте,
да ви питам колеги от известно време се появи странно дрънчене което се чува само в купето при подаване на повече газ, а от скоро започна да гори маслото (2л на 100км) . дали не си е заминала турбината?
VW golf 2 TD 1,6 1V 1990
Golf 2 TD странно дрънчене при подаване на повече газ.
- don hose
- Мнения: 568
- Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Maхаш пласмасовата траба която излиза от въздушния филтър и влиза в турбото.Така ще може да огледаш студената част на турбото.Пъхаш пръсти в дупката и хващаш оста на турбината и разклащаш ляво дясно ако усетиш луфт и видиш много масло по гърлото и в самата пласмасова тръба значи си за ремонт от порядака на 300лв.Ако има вече нещо счупено вътре като лопати или ос тогава одвоявай цената.
Ако не си ме разбрал пак ще обесня.
Ако не си ме разбрал пак ще обесня.
-
- Мнения: 25
- Регистриран на: Вто 14 мар 2006 16:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
don hose написа:Maхаш пласмасовата траба която излиза от въздушния филтър и влиза в турбото.Така ще може да огледаш студената част на турбото.Пъхаш пръсти в дупката и хващаш оста на турбината и разклащаш ляво дясно ако усетиш луфт и видиш много масло по гърлото и в самата пласмасова тръба значи си за ремонт от порядака на 300лв.Ако има вече нещо счупено вътре като лопати или ос тогава одвоявай цената.
Ако не си ме разбрал пак ще обесня.
благодаря, ще направя това дето ми казваш,
но никак не ме радват цифрите дето са по-горе (все пак става въпрос за кола на 17г.)
Аз имам подобен проблем, обаче 2литра масло на 100 километра....! Ти да не го наливаш в резервоара бе човек? :]
мене ми гори около литър на 350-400 км. и като я настъпя не виждам колите отзаде в огледалото.Пуши като тец варна.За да гори толкова много трябва да има и нещо друго.Виж си клапаните, сегментите(и по точно маслообиращите) и т.н. А доколкото се отнася до разликата във вървенето-има я и то голяма.Не е въпроса в конските сили а във въртящият момент.Аз ходих на турбо сервиз и ми казаха цена от 300лв.Само чакам да минат празниците и отивам да я правя.Има кирия да се дадат тези пари.
П.С (само информативно)
Има три варианта на дъртите турбодизели на VW.
Ти си с първият-малката турбина 59к.с.По голямата(която е моята)69к.с и третият е голямата турбина с кулер-80к.с.
мене ми гори около литър на 350-400 км. и като я настъпя не виждам колите отзаде в огледалото.Пуши като тец варна.За да гори толкова много трябва да има и нещо друго.Виж си клапаните, сегментите(и по точно маслообиращите) и т.н. А доколкото се отнася до разликата във вървенето-има я и то голяма.Не е въпроса в конските сили а във въртящият момент.Аз ходих на турбо сервиз и ми казаха цена от 300лв.Само чакам да минат празниците и отивам да я правя.Има кирия да се дадат тези пари.
П.С (само информативно)
Има три варианта на дъртите турбодизели на VW.
Ти си с първият-малката турбина 59к.с.По голямата(която е моята)69к.с и третият е голямата турбина с кулер-80к.с.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: georgi_1986, jordan17772 и 98 госта