ECU-то не контактува с ГНП-то...Що е то?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
manot77
Мнения: 13
Регистриран на: Пон 29 окт 2007 22:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

ECU-то не контактува с ГНП-то...Що е то?

Мнениеот manot77 » Сря 26 дек 2007 23:07


Братовчед ми има Passat 2.5 TDI V6 2002g. и ми сподели, че на няколко пъти му се случва да се опитва да запали, но да не успява. Каза, че е ходил в сервиз и на компютърната диагностика е излязло точно това, че ECU-то не комуникира с ГНП-то. Къде може да е проблема?




Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Сря 26 дек 2007 23:50


Добре де , тези от диагностиката какво , взеха парите и нищо ли не казаха ? Не комуникира ...това не прилича като да дава проблем в нещо ...значи ми прилича като откачен някакъв куплунг или нещо от рода ...... егати и диагностиците дето са се навъдили , ако малко от малко не са излезли с описание на вероятностите :evil:


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13541
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Сря 26 дек 2007 23:57


Пиши какви са грешките / номерцата/ иначе насляпо.


Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vladko » Чет 27 дек 2007 1:58


Може ЕКУто да е срамежливо или пък ГНПто да го е обидило и затова да не искат да си комуникират :D
Това на шега,а насериозно ако го прави спорадично проверете връзката между тях.


manot77
Мнения: 13
Регистриран на: Пон 29 окт 2007 22:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

По темата...

Мнениеот manot77 » Чет 27 дек 2007 19:19


Vladko написа:Може ЕКУто да е срамежливо или пък ГНПто да го е обидило и затова да не искат да си комуникират :D
Това на шега,а насериозно ако го прави спорадично проверете връзката между тях.


Явно има някаква интрига!
Иначе в сервиза са му казали само това, и че нямат идея каква е причината. Пращат го в София. Може би някъде прекъсва напрежението към ГНП-то. Ако има електромагнитен винтил на помпата и до него не стига напрежение, и не отваря да пропусне горивото няма как да запали, но не знам при неговото ГНП как стоят нещата. Може би има реле, което понякога не сработва...


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Чет 27 дек 2007 19:31


кажи му да си смени реле 109 МИСЛЯ 4е беше и колата ще се оправи :wink:


manot77
Мнения: 13
Регистриран на: Пон 29 окт 2007 22:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Мнениеот manot77 » Пет 28 дек 2007 19:59


niks76 написа:кажи му да си смени реле 109 МИСЛЯ 4е беше и колата ще се оправи :wink:

Може ли още малко подробности във връзка с това реле? В смисъл за какво служи, за да се ориентираме по лесно и когато го потърсим в някой магазин за авточасти. И ориентировъчно къде се намира?
Явно си имал същия проблем?


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 28 дек 2007 20:20


Релето е в бушониерата-вадиш го и с него в магазина- поне аз така блих направил.


manot77
Мнения: 13
Регистриран на: Пон 29 окт 2007 22:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Мнениеот manot77 » Пет 28 дек 2007 22:32


Благодаря на всички, които се опитаха да помогнат! Дано да се реши проблема с това реле!
Всели празници и весело посрещане на Новата Година!
Безаварийно шофиране през новата 2008г! И по-малко актове!


manot77
Мнения: 13
Регистриран на: Пон 29 окт 2007 22:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Проблема продължава...

Мнениеот manot77 » Съб 05 яну 2008 13:32


За много години на всички, колеги от форума!
Преди час ми се обади отново братовчеда, че още няколко пъти му се е случило да не запали. Вчера е бил при някакъв майстор закачили я на компютър, но не показала грешки. Каза, че е проверил при бушоните, имало релета, но такова с номер 109 не видял. Питал някакъв друг майстор, който казал, че има реле G 109, което се намира върху ГНП-то. И какво може да се разбира от това, че не се качва масло в двигателя?
Явно ГНП-то не отваря и не пуска дизелче, за да запали, така че какви релета и бушони евентуално управляват тази ГНП и къде се намират в колата? Някой снимки ако може да прикачи, ще бъде много добре!
Да обобщим: значи стартера върти, изключваме подгряващите свещи, че дори и някоя да не работи, дори и всички, то пак ще запали, върти, но не пали. Все някой трябва да е имал подобен проблем?


manot77
Мнения: 13
Регистриран на: Пон 29 окт 2007 22:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Мнениеот manot77 » Нед 06 яну 2008 15:23


Никой ли не знае какви са тези релета и къде се намират?


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Нед 06 яну 2008 16:36


релето е при останалите релета,но не знам то4ния номер,а ГНП то няма нищо общо в слу4ая


manot77
Мнения: 13
Регистриран на: Пон 29 окт 2007 22:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Мнениеот manot77 » Нед 06 яну 2008 20:29


niks76 написа:релето е при останалите релета,но не знам то4ния номер,а ГНП то няма нищо общо в слу4ая

Останалите релета....предполагам, че всички релета се намират при бушоните в общата бушониера под волана? И дали има вариант, когато си пали да започнат да се махат едно по едно релетата, за да се разбере, кое ще прекъсне запалването? И дали би имало някакъв проблем ако това се направи?


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 07 яну 2008 17:51


Пич релето е в бушониерата ,че май е даже и с различен цвят.Всички признаци към него сочат/не казвам че е то/-няма ток в компа.Вероятно може да се пробва така ,ама все си мисля че тва реле е не повече от 15-20 лева - има ли смисъл да си дърпаш захранванет от компа за нищо.Релето си пише на него-освен тва си има Autodata :?


manot77
Мнения: 13
Регистриран на: Пон 29 окт 2007 22:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Мнениеот manot77 » Пон 07 яну 2008 22:46


Rabbit_TDI написа:Пич релето е в бушониерата ,че май е даже и с различен цвят.Всички признаци към него сочат/не казвам че е то/-няма ток в компа.Вероятно може да се пробва така ,ама все си мисля че тва реле е не повече от 15-20 лева - има ли смисъл да си дърпаш захранванет от компа за нищо.Релето си пише на него-освен тва си има Autodata :?

Такааа....дай сега да уточним дано за последно.
Днес отворихме капака на бушониерата, която се пада отляво на волана и отстрани на таблото. Бушоните бяха подредени отпред, а отвътре в някаква ниша имаше 3 или 4 релета. От краткия поглед и от това, което зрително запомних три релета бяха едно до друго, като 2 бяха с еднакъв цвят сив, а третото беше мръсно бяло, дори имаше емблема от Audi на него. Питаш ме дали има смисъл да дърпаме захранването от компа, ами мисля, че има за да сме сигурни, че това е точното реле. И какво си пише на това реле?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 127 госта