ECU-то не контактува с ГНП-то...Що е то?
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: Пон 29 окт 2007 22:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
ECU-то не контактува с ГНП-то...Що е то?
Братовчед ми има Passat 2.5 TDI V6 2002g. и ми сподели, че на няколко пъти му се случва да се опитва да запали, но да не успява. Каза, че е ходил в сервиз и на компютърната диагностика е излязло точно това, че ECU-то не комуникира с ГНП-то. Къде може да е проблема?
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
Добре де , тези от диагностиката какво , взеха парите и нищо ли не казаха ? Не комуникира ...това не прилича като да дава проблем в нещо ...значи ми прилича като откачен някакъв куплунг или нещо от рода ...... егати и диагностиците дето са се навъдили , ако малко от малко не са излезли с описание на вероятностите 

-
- Мнения: 13
- Регистриран на: Пон 29 окт 2007 22:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
По темата...
Vladko написа:Може ЕКУто да е срамежливо или пък ГНПто да го е обидило и затова да не искат да си комуникират![]()
Това на шега,а насериозно ако го прави спорадично проверете връзката между тях.
Явно има някаква интрига!
Иначе в сервиза са му казали само това, и че нямат идея каква е причината. Пращат го в София. Може би някъде прекъсва напрежението към ГНП-то. Ако има електромагнитен винтил на помпата и до него не стига напрежение, и не отваря да пропусне горивото няма как да запали, но не знам при неговото ГНП как стоят нещата. Може би има реле, което понякога не сработва...
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: Пон 29 окт 2007 22:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Проблема продължава...
За много години на всички, колеги от форума!
Преди час ми се обади отново братовчеда, че още няколко пъти му се е случило да не запали. Вчера е бил при някакъв майстор закачили я на компютър, но не показала грешки. Каза, че е проверил при бушоните, имало релета, но такова с номер 109 не видял. Питал някакъв друг майстор, който казал, че има реле G 109, което се намира върху ГНП-то. И какво може да се разбира от това, че не се качва масло в двигателя?
Явно ГНП-то не отваря и не пуска дизелче, за да запали, така че какви релета и бушони евентуално управляват тази ГНП и къде се намират в колата? Някой снимки ако може да прикачи, ще бъде много добре!
Да обобщим: значи стартера върти, изключваме подгряващите свещи, че дори и някоя да не работи, дори и всички, то пак ще запали, върти, но не пали. Все някой трябва да е имал подобен проблем?
Преди час ми се обади отново братовчеда, че още няколко пъти му се е случило да не запали. Вчера е бил при някакъв майстор закачили я на компютър, но не показала грешки. Каза, че е проверил при бушоните, имало релета, но такова с номер 109 не видял. Питал някакъв друг майстор, който казал, че има реле G 109, което се намира върху ГНП-то. И какво може да се разбира от това, че не се качва масло в двигателя?
Явно ГНП-то не отваря и не пуска дизелче, за да запали, така че какви релета и бушони евентуално управляват тази ГНП и къде се намират в колата? Някой снимки ако може да прикачи, ще бъде много добре!
Да обобщим: значи стартера върти, изключваме подгряващите свещи, че дори и някоя да не работи, дори и всички, то пак ще запали, върти, но не пали. Все някой трябва да е имал подобен проблем?
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: Пон 29 окт 2007 22:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
niks76 написа:релето е при останалите релета,но не знам то4ния номер,а ГНП то няма нищо общо в слу4ая
Останалите релета....предполагам, че всички релета се намират при бушоните в общата бушониера под волана? И дали има вариант, когато си пали да започнат да се махат едно по едно релетата, за да се разбере, кое ще прекъсне запалването? И дали би имало някакъв проблем ако това се направи?
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Пич релето е в бушониерата ,че май е даже и с различен цвят.Всички признаци към него сочат/не казвам че е то/-няма ток в компа.Вероятно може да се пробва така ,ама все си мисля че тва реле е не повече от 15-20 лева - има ли смисъл да си дърпаш захранванет от компа за нищо.Релето си пише на него-освен тва си има Autodata 

-
- Мнения: 13
- Регистриран на: Пон 29 окт 2007 22:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Rabbit_TDI написа:Пич релето е в бушониерата ,че май е даже и с различен цвят.Всички признаци към него сочат/не казвам че е то/-няма ток в компа.Вероятно може да се пробва така ,ама все си мисля че тва реле е не повече от 15-20 лева - има ли смисъл да си дърпаш захранванет от компа за нищо.Релето си пише на него-освен тва си има Autodata
Такааа....дай сега да уточним дано за последно.
Днес отворихме капака на бушониерата, която се пада отляво на волана и отстрани на таблото. Бушоните бяха подредени отпред, а отвътре в някаква ниша имаше 3 или 4 релета. От краткия поглед и от това, което зрително запомних три релета бяха едно до друго, като 2 бяха с еднакъв цвят сив, а третото беше мръсно бяло, дори имаше емблема от Audi на него. Питаш ме дали има смисъл да дърпаме захранването от компа, ами мисля, че има за да сме сигурни, че това е точното реле. И какво си пише на това реле?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 127 госта