Проблеми с турбина с променлив надув на 1.9 TDI Motor ALH
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Чет 27 дек 2007 18:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Проблеми с турбина с променлив надув на 1.9 TDI Motor ALH
Имам проблем с турбината.Получава се голям нагар в направляващия апарат,което води до блокирането му.При работа в режим на натоварване и недостстатъчно налягане колата преминава в сервизен режим.Какви трябва да са основните парамитри на надува при различните режими на работа, както и на горивотои мотат ли да се регулират.Горивото е с зимна присадка.
- nasodotcom
- Мнения: 400
- Регистриран на: Пон 13 мар 2006 0:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
- Stivi
- Мнения: 8368
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
a.banev написа:Четох много за премахване на катализатори мненията на колегите в форума са противоричиви.Дали да се изтърбуши ,да се постави нова тръба или да се почисти катализатора.За голф 4 90 коня кой ще е най удачния?
Е те такова нещо не бях чувал да се прави

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], mironski и 150 госта