Проблеми с турбина с променлив надув на 1.9 TDI Motor ALH

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
a.banev
Мнения: 7
Регистриран на: Чет 27 дек 2007 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Проблеми с турбина с променлив надув на 1.9 TDI Motor ALH

Мнениеот a.banev » Чет 27 дек 2007 19:26


Имам проблем с турбината.Получава се голям нагар в направляващия апарат,което води до блокирането му.При работа в режим на натоварване и недостстатъчно налягане колата преминава в сервизен режим.Какви трябва да са основните парамитри на надува при различните режими на работа, както и на горивотои мотат ли да се регулират.Горивото е с зимна присадка.




Потребителски аватар
nasodotcom
Мнения: 400
Регистриран на: Пон 13 мар 2006 0:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот nasodotcom » Пет 28 дек 2007 13:12


Без присадка с повече газ, поне веднъж дневно...


a.banev
Мнения: 7
Регистриран на: Чет 27 дек 2007 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот a.banev » Пет 28 дек 2007 16:57


Геометрията е чистена преди 1000км и пак започва да се зацапва.Колата е на 5г 137хил. може ли да е от катализатора?


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Dobromirski » Съб 29 дек 2007 7:20


На тия километри си е време да го махнеш.
И един съвет.... използвай целият ход на педала на газта mhihi


a.banev
Мнения: 7
Регистриран на: Чет 27 дек 2007 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот a.banev » Съб 29 дек 2007 10:54


Четох много за премахване на катализатори мненията на колегите в форума са противоричиви.Дали да се изтърбуши ,да се постави нова тръба или да се почисти катализатора.За голф 4 90 коня кой ще е най удачния?


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8368
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Съб 29 дек 2007 14:22


a.banev написа:Четох много за премахване на катализатори мненията на колегите в форума са противоричиви.Дали да се изтърбуши ,да се постави нова тръба или да се почисти катализатора.За голф 4 90 коня кой ще е най удачния?


Е те такова нещо не бях чувал да се прави :wink: Махай го ,слагай една тръба и не го мисли толкова-това не е сложено за да върви колата повече или по-добре а по-скоро обратното така че....! Може следващото почистване на турбото да даде по-дълготраен ефект без катализатора![/b]



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], mironski и 150 госта