Загуба на мощност
- radi_laif
- Мнения: 58
- Регистриран на: Съб 22 дек 2007 7:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Загуба на мощност
Здравейте пасата е б5 98 г. 1,9 tdi afn след смяна на гарнитура на главата загуби пъргавината си обиколих всички възможни сервизи във варна но проблема си остана първо в бош на ваг но не показа нищо юулката ме посъветва да махна катализатора махнах го но пак нищо след това в мейто да видят турбото надува нормално най вероятно са ми объркали газоразпределянето моля който разбира и е имал същия проблем да даде идеи.весело посрещане на 2008 г. на всички
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
-
- Мнения: 78
- Регистриран на: Чет 19 апр 2007 10:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Долни Чифлик
За МАЙСТОРА Ифидик
radi_laif написа:ами търся го ама не отговаря някой от варна да е ходил при него сервиз ли има
Колега, аз съм ходил при Ифидик. Много съм доволен. Намира се по пътя за стария хлебозавод, по точно от кръстовището на околовръстното поемаш нагоре към вилната зона и на първата пресечка в дясно /може и втората/, на около 200м завиваш в дясно. Караш по асфалтиран път около 100-150 м. и излизаш на едни гаражчета. Неговото е в ляво, и малко настрани. Върви при него и ще бъдеш много доволен.
- radi_laif
- Мнения: 58
- Регистриран на: Съб 22 дек 2007 7:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
здравейте днес ходих при ифидик оправихме зацепването и ходихме да я пробваме на мен ми се струва че пак не върви спрях качи се той да я пробва и още при тръгването ми вика че съединитела е много твърд даде газ колата си пълни оборотомера а не изтегля стигнахме до извода че съединитела буксува и от там не набира вие как мислите
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Ми има разни прости тестове за съединител - що не го пробвате.Най-лесното е колата я опираш на тротоар и на 2ра/3та гледаш дали ще изгасне или превърти като тръгваш.Другото е да превъртиш гумите ,ако боксува ще го направи и ще замирише на феродо
Турбото на колко надува и компресията как е?Чистене на колектори и ЕГР-а?

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 153 госта