Колата е на приятел и ме помоли за малко инфо. Когато е студена няма проблем. Щом загрее започва да тресе двг на празен ход. Сменил е тампоните на двг и пак проблема е налице. Някой да се сблъсквал с това?
Става въпрос за Поло 98 г. 1,9 Д 60 к.с.
Благодаря ви предварително!
Поло 1,9 Д 60 к.с. - тресе двигател при празен ход
- Koksan
- Мнения: 1678
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
- Контакти:
Нормално за Дизел! Когато не е загряла работи на по високи обороти и тогава не изпада в резнонс! Когато ... загрее ... се опитва да си свали максимално оборотите за да е максимално икономичен. Ако преди с ее държал по-добре ... просто да отиде майстор да му вдигне ако е възмойно съвсем леко оборотите на празен ход и ще се оправи! 

-
- Мнения: 74
- Регистриран на: Сря 26 яну 2005 12:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Здравей, при мен съм забелязал че почва да притриса когато му станат повечко консуматорите - влкючени фарове, вентилатор на парното и като се включи и перката на радиатора на двигателя почва да вибрира... същото най ясно го усещам като включа фарове и вентилатора на парното и пусна аварийните - ясно се усеща как като не святят крушките на аварийните вибрацията намалява и след това като светнат вибрира по осезаемо. при мен за този проблем се съмнявам в акумулатора който си е вече на годинки, но все още не съм го сменил...
Колкото до оборотите... При мене на студена кола са малко под 1000, да кажем 980. Като загрее се качва стрелката на оборотомера малко над 1000.
Колкото до оборотите... При мене на студена кола са малко под 1000, да кажем 980. Като загрее се качва стрелката на оборотомера малко над 1000.
yagoda написа:Здравей, при мен съм забелязал че почва да притриса когато му станат повечко консуматорите - влкючени фарове, вентилатор на парното и като се включи и перката на радиатора на двигателя почва да вибрира... същото най ясно го усещам като включа фарове и вентилатора на парното и пусна аварийните - ясно се усеща как като не святят крушките на аварийните вибрацията намалява и след това като светнат вибрира по осезаемо. при мен за този проблем се съмнявам в акумулатора който си е вече на годинки, но все още не съм го сменил...
Колкото до оборотите... При мене на студена кола са малко под 1000, да кажем 980. Като загрее се качва стрелката на оборотомера малко над 1000.
Като включваш консуматори е нормално малко да има смущение в оборотите.Особено като навключиш куп неща и примерно ти е кофти акомулатора пьк и не зарежда хубаво...И при полото и голфа които ползвам го има тва,нормално е ще ти го кажат много хора.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: PzKpfW и 51 госта