Проблем с поло 1,9 D, всичко има неще да пали

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
grishitu
Мнения: 1106
Регистриран на: Пет 16 мар 2007 12:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Проблем с поло 1,9 D, всичко има неще да пали

Мнениеот grishitu » Пон 07 яну 2008 15:37


здравейте колеги,
при немалките студове ми възнинка проблем са паленето, проблема е следния :
стартера върти лениво, не е от акомулатор, давахме ток от други коли и с други акомулатори пак неще.
филтъра е нов, не е запушен.
антифриз, не е и тои е нов.
вечерта докато сменяхме акомулаторите се появи едно чукане, което днес като пробвах го нямаше, нагрявахме картера и скоростната мутия с газова горелка дане би маслото да е замръзнало, никакъв резултат.
ако някои е имал същия проблем моля да пише,че направо съм като без крака.




grishitu
Мнения: 1106
Регистриран на: Пет 16 мар 2007 12:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

re

Мнениеот grishitu » Пон 07 яну 2008 15:51


забравих да кажа, че преди време ми светна serise insp и отидих в сериз да ми нулират тази грешка, и пича като ме пита наколко километра да ми го нагласи пак да ипише това му казах 4500км а той написа 450км. дали е възможно да съм минал 450км и да е блокирано паленето по някакъв начин.


Потребителски аватар
vladko_g40
Мнения: 1386
Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
Автомобил: Audi A6 Audi 90
Двигател: AEB AAN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vladko_g40 » Пон 07 яну 2008 16:52


а подгряването в ред ли ти е? мерил ли си дали са ти здрави подгревните свещи?


grishitu
Мнения: 1106
Регистриран на: Пет 16 мар 2007 12:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

re

Мнениеот grishitu » Пон 07 яну 2008 17:24


аз не, но един комшия ги мери и каза, че нищо им няма.а и аз до предния ден го карах, угасих го, и сега го нема никво.


Потребителски аватар
vladko_g40
Мнения: 1386
Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
Автомобил: Audi A6 Audi 90
Двигател: AEB AAN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vladko_g40 » Пон 07 яну 2008 17:28


аларма или имобилайзер имаш ли? може от него нещо да се е*ава :roll:


grishitu
Мнения: 1106
Регистриран на: Пет 16 мар 2007 12:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

re

Мнениеот grishitu » Пон 07 яну 2008 17:29


не е от него пича които ми слага алармата и той беше там и той гледа, изолира алармата и пак :(


Потребителски аватар
CTaH4o
Мнения: 483
Регистриран на: Пон 10 дек 2007 0:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: re

Мнениеот CTaH4o » Пон 07 яну 2008 17:54


grishitu написа:не е от него пича които ми слага алармата и той беше там и той гледа, изолира алармата и пак :(

хм тоя стартер....
пробвай да я запалиш със засилване (трудно става но...)
забравих да кажа, че преди време ми светна serise insp и отидих в сериз да ми нулират тази грешка, и пича като ме пита наколко километра да ми го нагласи пак да ипише това му казах 4500км а той написа 450км. дали е възможно да съм минал 450км и да е блокирано паленето по някакъв начин.

не ти можеш ако щеш 10000км (на своя глава де) да си караш нa service и пак няма да ти спре колата
отиди някъде да ти отворят стартера
че иначе с такова чукане (при мен чак и тресене)аз съм за поправка на нафтова помпа...


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Пон 07 яну 2008 18:30


Обърни внимание на стартера докато е време, че да не сменяхш маховик след това - явно стартера се ебава - четки, втулки и т.н.
За дизела е много вжно да се разбърти бързо за да запали.
Горивния филтър как ти е. Да не е замръзнала нафтата.


grishitu
Мнения: 1106
Регистриран на: Пет 16 мар 2007 12:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

re

Мнениеот grishitu » Вто 08 яну 2008 8:41


след снощните опити, стартера си върти както трябва, филтъра е нов. обаче забелязах че има въздух в прозрачния маркуч които отива към помпата, след дълги опити ( наливане на нафта във филтъра и въртене ) изкара сичките мехури и мехурчета, но за сметка на акомулатора. сега го зареждам и по обед ще пробвам пак.


John3V
Мнения: 241
Регистриран на: Пет 16 ное 2007 20:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Мнениеот John3V » Вто 08 яну 2008 12:25


Много ми напомня на мой инцидент със замръзнала нафта, точно преди филтъра.


grishitu
Мнения: 1106
Регистриран на: Пет 16 мар 2007 12:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

re

Мнениеот grishitu » Вто 08 яну 2008 16:54


тъкмо от колата идвам, и замръзнала нафта не е, духах в трабата от резевоара (балбука та кипи чак) при въртене припалва и пушииииииииии като парова централа за съвсем малко. :(


Потребителски аватар
pinsi
Мнения: 245
Регистриран на: Пон 12 ное 2007 23:47
Автомобил: Polo 1.9D
Двигател: AEF 99
Местоположение: Габрово

Мнениеот pinsi » Вто 08 яну 2008 23:03


Ако имаш въздух между филтъра и помпата(в прозрачния мъркуч),няма палене.При мен заминаха 3 акомулатора докато накрая надувахме с компресор в резервоара,че да прекара въздуха!


grishitu
Мнения: 1106
Регистриран на: Пет 16 мар 2007 12:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

re

Мнениеот grishitu » Вто 08 яну 2008 23:25


благодаря колега само това остана да пробвам и утре ако не е много късно(вечерта) ще пробвам и това. въпреки че сеа го качихме на системи, без да минава нафтата през филтри и такива работи. никва фаида, припалва за 2-3 секунди и пак гасне, утре или в други ден ще го влача на сервиз там да гледат.слагхме и други акомулатори чисто нови пак неще.


grishitu
Мнения: 1106
Регистриран на: Пет 16 мар 2007 12:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

re

Мнениеот grishitu » Сря 09 яну 2008 16:41


колеги Половерчето вече е на ХОД, причината е била, че е прехвърлило зъбче(което за мое щастие не е фатално) ако някои колега има питане относно тези "трктори" да пита(защото пробвах всичко въможно) и мога да дам некои съвети.



модераторите могат да закрият темата, ако сметнат за необходимо.
благодаря за мненията на всички :) : vw fen


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: re

Мнениеот Adnan » Сря 09 яну 2008 17:13


grishitu написа:.... причината е била, че е прехвърлило зъбче
....


Да не сте я бутали / теглили в студено време ?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: freewaynikolay, georgi_1986 и 76 госта