Съвет за покупка ГОЛФ 4 1.9 ТДИ

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
yokvov
Мнения: 9
Регистриран на: Вто 08 яну 2008 0:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Съвет за покупка ГОЛФ 4 1.9 ТДИ

Мнениеот yokvov » Вто 08 яну 2008 13:53


ЧНГ на всички!

Здравейте на всички. Мисля да си закупя Голф 4 1.9 тди 110 к.с. какво мнение имате за този тип двигатели издражливи ли са правят ли много проблеми. На мене ми е ясно че няма кола която да не прави проблеми но по-принцип като цяло издражливи ли са тези двигатели. Интерисува ме сащо как е и ходовата им част? Просто не сам запознат с този тип двигатели, но колата ми харесва много като цяло.Ако някой може да помогне да пиши Благодаря ви предварително. :)




Потребителски аватар
propparo
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: По света и у нас

Мнениеот propparo » Вто 08 яну 2008 14:06


Колега по-надолу в темите има подобна на твоята.
Попрочети и нея.
Някои там се изказват че другите били големи разбирачи,но поне ще добиеш някаква представа,макар и мъглява.Все пак докато не се сблъскаш лично с някои неща,няма да повярваш замо на чужди мнения на 100%.Най добре е някой колега от форума с такава кола който е близо до теб като местоживеене да ти обърне нужното внимание.Ако трябва да се качиш на нея,да покараш,да поразпиташ.Все пак нали знаеш--око да види,ръка да пипне.


yokvov
Мнения: 9
Регистриран на: Вто 08 яну 2008 0:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот yokvov » Вто 08 яну 2008 14:21


Ами мерси за отговора.Четах може би сащата тема там доста хора изказваха различни мнения и чесно казано останах разочарован :) . До сега от прочетеното просто се иска доста пари ако случайно се развали нещо


yokvov
Мнения: 9
Регистриран на: Вто 08 яну 2008 0:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот yokvov » Вто 08 яну 2008 14:24


А да пипитам като за начало за началното обслужване като ремаци,ролки масло и т.н. какви пари трябва да приготвя :?


Потребителски аватар
propparo
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: По света и у нас

Мнениеот propparo » Вто 08 яну 2008 14:49


Еми то няма от какво да се разочароваш.Като е гледан както трябва двигателя,не би трябвало да те притеснява.
Аз в нея тема просто съм се увлякъл малко и доста спам се е получил от моя страна,затова ще постна в най-скоро време в Offtopic отделна изчерпателна.Не си прави изводи че дизелите са калпави,просто така се случи този път.Аз от моя съм много доволен,да чукна на дърво засега.Но цените на всичко изброено са достоверни.
А иначе ти гледам че си се заинтересувал от TDI 110 коня,което ако нямаш чак много големи възможности да поддържаш дизел е добро решение.Защото TDI PD наистина изисква малко по-голям бюджет.
Аз карам TDI а посочения в темата ARL ,който си е помпа дюза е на близък мой познат.И затова имам преки наблюдения и над двата типа двигатели.TDI-то не е чак толкова капризно за качеството на нафтата,докато помпа дюзата си е,както и при нея има повече електроника на едно място.На всеки цилиндър си е отделна помпа-дюза,при TDI -една обща помпа.Смяната на ангренажен комлект е към 400 лева,но все пак зависи и къде,при кого,с какви марки консумативи......Хубавите масла започват от 15-16 лев литъра до колкото си пожелаеш.При моя двигател /AGR код на мотора/ масления филтър е 21 лева на BOSCH /уж/.Въздушен-19 лева.Горивен-21 също.
Помпа дюзата също така издържа повече на ръчкане,дори и да караш близо до червената зона на оборотомера и е по-пъргава от обикновеното TDI.


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2184
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Мнениеот nasko1978 » Вто 08 яну 2008 17:20


Здрасти!Колега аз съм с AHF 110 к.с и за сега съм много доволен!Колата ми е2000 г и е с куп екстри и много ме кефи!С всичко е въпрос на късмет,но мотора ми е по-обикновен и не дай Боже по евтин за ремонт!Първоначално за консумативи - ролки, ремъци и смяна 430 лв-INA .Всички видове течности и филтри по колата -200лв.Наскоро сменявах накладки-предни с датчик читави-40 лв.,задни -30 лв.Сменявах и накрайници-къс и дълъг : -общо със смяната 65 лв.,което за кола 2000 г. си мисля е супер нормална сума!Пари за колата си не пестя та да ми е спокойна душата,пък каквото дойде -здраве да е,части дал Господ!Желая ти успех!Напук на всички дето оплюват Г4-колата си е много ЯКА! :banana


Потребителски аватар
maiz
Мнения: 1558
Регистриран на: Нед 01 юли 2007 7:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот maiz » Вто 08 яну 2008 17:39


nasko1978 написа:Здрасти!Колега аз съм с AHF 110 к.с и за сега съм много доволен!Колата ми е2000 г и е с куп екстри и много ме кефи!С всичко е въпрос на късмет,но мотора ми е по-обикновен и не дай Боже по евтин за ремонт!Първоначално за консумативи - ролки, ремъци и смяна 430 лв-INA .Всички видове течности и филтри по колата -200лв.Наскоро сменявах накладки-предни с датчик читави-40 лв.,задни -30 лв.Сменявах и накрайници-къс и дълъг : -общо със смяната 65 лв.,което за кола 2000 г. си мисля е супер нормална сума!Пари за колата си не пестя та да ми е спокойна душата,пък каквото дойде -здраве да е,части дал Господ!Желая ти успех!Напук на всички дето оплюват Г4-колата си е много ЯКА! :banana

Аз съм с същата "каруца" няма грешка смених ве4е 2 пъти масло навъртиях и 20к Км само нафта и газ :).


yokvov
Мнения: 9
Регистриран на: Вто 08 яну 2008 0:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот yokvov » Вто 08 яну 2008 18:16


Значи общо взето 110 тди за този който преказваме е що годе ефтин за подражка.Дай- боже вече да сполуча на доло горе запазена кола че да не бера много ядове.Е мерси за отговорите много ми помогнахте.А на какво мнение сте от каде е по добре да се внесе защото може да имам вазможност да ходя до Австрия и се чудя дали да отида защото някой ми казват че по скапо ще ми дойде да отида да си я докарам отколкото да си я взема от тука. :)


Потребителски аватар
DiMiTaR_k
Мнения: 281
Регистриран на: Сря 27 юни 2007 11:29
Автомобил: VW Golf MK5
Двигател: R32 DSG
Местоположение: Сопот/София

Мнениеот DiMiTaR_k » Вто 08 яну 2008 20:50


Колега аз имам 1.9 ТДИ Помпа-Дюза 101 коня.За момента съм много доволен(да чукна на дърво).Колата върви доста за 101 коня обаче поддръжката и е малко скъпичка.Да ти кажа 110 коня ще ти е перфектна и няма да са скъпи частите(колкото на ПД-то).Успех с покупката и безаварийно каране. :wink: : vw fen


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Вто 08 яну 2008 21:12


yokvov написа:ходя до Австрия и се чудя дали да отида защото някой ми казват че по скапо ще ми дойде да отида да си я докарам отколкото да си я взема от тука. :)


Естествено че ще ти излезе по-скъпо,най-малкото защото ще е единична бройка от собственик в Австрия /не говорим за арабска автокъща/ а няма да е "на кило" от Италия :wink: Остави това че ще е по-скъпа ами сигурно ще е и на повече километри понеже въздуха в БГ имам чудодеен ефект върху километражите на колите-направо се стопяват като подишат тук :shock Така че ако искаш евтина и малко ползвана кола вземи си от тук а ако искаш скъпа и скъсана от каране-Австрия :lol:


Потребителски аватар
Vanich
Мнения: 316
Регистриран на: Пон 26 ное 2007 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Vanich » Вто 08 яну 2008 22:03


Колега аз търсех около 5-6 месеца читав голф 4 без да се ограничавам в това да е ТДИ. Ако щеш ми вярвай но не можах да намеря.... ходил съм в пловдив, кюстендил и къде ли не. Аз стигнах до извода, че 4-ките се карат от младоци, които им взимат огъня на тези колички. Пасатите се карат от по улегнали хора и може би това е причината в последствие да купя пасат уж читав, поне за момента.
Оригиналните части са доста по скъпи от тези, които са написани по горе--горивен филтър 78лв - сакар ауто.
Казвам ти ги тези неща, за да се въоръжиш с повече търпение.
Пожелавам ти късмет.


Потребителски аватар
propparo
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: По света и у нас

Мнениеот propparo » Вто 08 яну 2008 22:17


Vanich написа:Оригиналните части са доста по скъпи от тези, които са написани по горе--горивен филтър 78лв - сакар ауто.
Казвам ти ги тези неща, за да се въоръжиш с повече търпение.
Пожелавам ти късмет.


?????
Не че споря с тебе колега ама 78 лв за горивен филтър :screwy .
Даже и не ти е PD двигателя,ако написаното в аватара AVG е това което караш-110к.с. TDI.
Мнооооого надута цифра.А и любимата ми дума в BG -''оригинален''.
Просто съм запознат с цените на вносители,78 лв е супер пресилено,че тя една ролкa INA струва толкова на цена на краен потребител,а вносната и цена е около 54 лева на едро.
А за оригиналното ето ти и пример--в Германия купувам масло Castrol GT за 52 евро 5 литра туба,тука в BG пак ''оригинално'' го виждам за 84 лева????Е те подарък ли ми правят тогава в магазина или кво????
Просто има магазини и магазини,оригиналното отдавна вече в BG си е отмило понятието.


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Сря 09 яну 2008 0:17


Цената е нормална за филтър от официалния вносител ! Аз съм с MANN горивен и струваше 75лв но за нещо което се сменя на поне 50 000км и е от значение за двигателя мисля че парите не са много !


Потребителски аватар
propparo
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: По света и у нас

Мнениеот propparo » Сря 09 яну 2008 9:00


Stivi написа:Цената е нормална за филтър от официалния вносител ! Аз съм с MANN горивен и струваше 75лв но за нещо което се сменя на поне 50 000км и е от значение за двигателя мисля че парите не са много !


Е,ако наистина се сменя на тези километри колега,грешката е моя тогава.Аз взимам горивни филтри от по 20-25 лева/и пак си пише MANN на тях/,но ги сменям на 7-8000 километра.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 09 яну 2008 9:30


:shock - По къв повод ги сменяш на 7-8 к километри.Аз моя го смених на 40к и беше чист като сълза и съжалявах че сам го сменил.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта