Дали е само от акумулатора
Дали е само от акумулатора
След 16 часа заряд на акумулатора BOSCH Silver с ток 0,9 А реших да направя опит за палене на буса -Т4 2,4D.При първо завъртане се получи нещо което с повече въображение от моя страна бих казал че приличаше на опит за запалване.Но от там нататък с всеки следващ опит положението ставаше все по безнадеждно.В момента отново зареждам акумулатора тъй като при въртенето той отново падна и стана муден.Трябва да кажа че не съм го тормозил много.Въпроса е че сега съм го оставил на заряд с малко по висок ампераж 2,4А но от него се чува един звук подобен на свистене или пищене .Та колеги ако знаете нещо повече за заряда на такива необслужваеми акумулатори -пишете.Другите подробности са : компресия- 25 атм.,масло- 15W40 лики моли,антифриз- с бучки лед,нафта в резвоара- 12 л +1л бензин температура в 8:00 ч - 22 градуса,гр. Ловеч.И с този авансатор не знам как да процедирам.Без него ми се струва че по има изглед да запали.Абе какво стана не знам ,до скоро си палеше и на -11 а сега вече не ще.Имах скоро проблеми и при -4 градуса.И на края но не на последно място -За много години !Успехи във всички начинания.
- Getoni
- Мнения: 99
- Регистриран на: Чет 15 мар 2007 20:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Лесидрен
- Контакти:
Провери ли си свещите да не са изгорели щом си имал проблеми и на -4 градуса да не е изгоряла една или повече защото сега като е станало -22 изобщо забрави ще запалиш с изгорели свещи макар, че аз на Джетата ми преди 2 години запали на -22 с една здрава свещ ,другото за обогатителя(авансатора) виж си помпата дали е на предварение или на закъснение ,че от нея ти зависи дали ще го ползваш или не и си вземи един EXIDE EXTRA от Лалето да си решиш проблема с акумулатора не се занимавай с тези Бошове.
Днес ...запалих.Пак по сведения на комшии студа е -10.Акумулатора беше на заряд почти 24 часа.Какво стана обаче при паленето.Завъртане 1-ви път -малко притресе и толкоз,завъртане втори път с обогатител авансатор -нищо, на четвърто завъртане запали обаче едва разви обороти, поглеждам към ауспуха никакъв дим.При толкова въртене преди да запали не трябва ли отзад да има облаци бял дим от от неизгоряла нафта.Демек подозрението ми е в това че нафтата идва малко по късно от колкото трябва.А колкото до акумулатора ще му гласувам доверие още известно време защото определено буса го карам основно из града и на ден не знам по колко пъти въртя на стартер при което той все още е жив.
Вчера като огледах нафтата в прозрачната тръбичка ми се стори че е по мътна от колкото друг път.По филтъра нямаше лед, въпреки че буса съм го захвърлил пред блока, ама да не е само тай я.А вчера не видях някой да запали на стартер.Кой можа да запали все беше с дърпане.И пак колеги ми се ще да поставя въпроса не е ли най нормално при изгорели свещи след запалване да попуши малко бял дим с мирис на неизгоряла нафта.
Колкото до цената на горивата то нали от край време се славим че сме страната на парадоксите.Примерно в Ловеч от време оно си имаме един мост над Осъма който е широк примерно колкото Орлов и Лъвов мост взети заедно обаче по странното е че в единия си край се забива точно в един висок жилищен блок и по тая причина е кръстен "мост за никъде" а само 300 м по надолу има един железен мост през който не могат да се разминат две балканчета но пък за сметка на това минава половината град на път за работа в индустриалната зона.Виж само какво нещо а!
- juli76
- Мнения: 162
- Регистриран на: Вто 25 окт 2005 22:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Най вероято е от акомулатора но си провери и стартера при някой добър еликтричар че може и втулките му да са се поизносили и от там да дава по голам товар на акомулатора и да върти по бавно.Смятям че свещите и нафтата нямат нищо общо в случая защото те не влиаят на оборотите при стартиране маслото играе роля в случая но проблема не е в него.
- Wish_Master
- Мнения: 948
- Регистриран на: Сря 09 май 2007 18:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Напоследък буса пали редовно.Кондиката е обаче да не му издърпвам до края авансатора и да го подгрявам само веднъж.Явно си е нещо специфично по центровката.Също трябва да добавя че заредих за проба нафта от "ЕКО" в Плевен и от оттгава оборотите на празен ход се вдигнаха осезаемо.Колкото на въпроса за ниския заряден ток ще кажа на колегата че на самия акумулатор има обозначение 1А което възприемам като номинален ток на зареждане а дали е наистина така само бог знае.А иначе акумулатора в момента е повече от добре ,но пък бендикса се обажда от време на ,абе казано е то "пълно щастие няма".Това са наблюденията ми за в момента.
За електролитните акумулатори знам че тока 1/10 но за необслужваемите не съм много информиран с какъв ток се зареждат.Но между другото както вече писах по горе сега акумулатора си върти доста бодро.Може по нататък да го сложа да се зарежда и на по висок ток и да видя какъв ще е ефекта.Впрочем по интересното сега е защо се вдигнаха оборотите на празен ход от самосебе си и дали има нещо общо нафтата дето я налях от ЕКО Helenic.Разсъждавайки по въпроса си мисля че една от причините е че в момента генератора не е толкова натоварен от акумулатора и не затормзява двигателя допълнително.А другата причина я приписвам на нафтата но все пак според мен оборотите зависят от количество не толкова от качеството.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: milench0, Monyo Monev, tdi fen, vladtod®, владислав и 44 госта