Дали е само от акумулатора

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Б100
Мнения: 18
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 20:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ловеч

Дали е само от акумулатора

Мнениеот Б100 » Съб 05 яну 2008 15:18


След 16 часа заряд на акумулатора BOSCH Silver с ток 0,9 А реших да направя опит за палене на буса -Т4 2,4D.При първо завъртане се получи нещо което с повече въображение от моя страна бих казал че приличаше на опит за запалване.Но от там нататък с всеки следващ опит положението ставаше все по безнадеждно.В момента отново зареждам акумулатора тъй като при въртенето той отново падна и стана муден.Трябва да кажа че не съм го тормозил много.Въпроса е че сега съм го оставил на заряд с малко по висок ампераж 2,4А но от него се чува един звук подобен на свистене или пищене .Та колеги ако знаете нещо повече за заряда на такива необслужваеми акумулатори -пишете.Другите подробности са : компресия- 25 атм.,масло- 15W40 лики моли,антифриз- с бучки лед,нафта в резвоара- 12 л +1л бензин температура в 8:00 ч - 22 градуса,гр. Ловеч.И с този авансатор не знам как да процедирам.Без него ми се струва че по има изглед да запали.Абе какво стана не знам ,до скоро си палеше и на -11 а сега вече не ще.Имах скоро проблеми и при -4 градуса.И на края но не на последно място -За много години !Успехи във всички начинания.




Потребителски аватар
Getoni
Мнения: 99
Регистриран на: Чет 15 мар 2007 20:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Лесидрен
Контакти:

Мнениеот Getoni » Съб 05 яну 2008 16:08


Провери ли си свещите да не са изгорели щом си имал проблеми и на -4 градуса да не е изгоряла една или повече защото сега като е станало -22 изобщо забрави ще запалиш с изгорели свещи макар, че аз на Джетата ми преди 2 години запали на -22 с една здрава свещ ,другото за обогатителя(авансатора) виж си помпата дали е на предварение или на закъснение ,че от нея ти зависи дали ще го ползваш или не и си вземи един EXIDE EXTRA от Лалето да си решиш проблема с акумулатора не се занимавай с тези Бошове.


Потребителски аватар
npu3pak
Мнения: 1292
Регистриран на: Пет 16 фев 2007 15:20
Автомобил: VW Passat B6 4Motion
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот npu3pak » Съб 05 яну 2008 19:56


И аз имах подобен проблем. Смених свещите и се оправи проблема.
Наистина си провери свещите както казва колегата по-горе :)


Б100
Мнения: 18
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 20:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ловеч

Мнениеот Б100 » Нед 06 яну 2008 20:01


Днес ...запалих.Пак по сведения на комшии студа е -10.Акумулатора беше на заряд почти 24 часа.Какво стана обаче при паленето.Завъртане 1-ви път -малко притресе и толкоз,завъртане втори път с обогатител авансатор -нищо, на четвърто завъртане запали обаче едва разви обороти, поглеждам към ауспуха никакъв дим.При толкова въртене преди да запали не трябва ли отзад да има облаци бял дим от от неизгоряла нафта.Демек подозрението ми е в това че нафтата идва малко по късно от колкото трябва.А колкото до акумулатора ще му гласувам доверие още известно време защото определено буса го карам основно из града и на ден не знам по колко пъти въртя на стартер при което той все още е жив.


Б100
Мнения: 18
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 20:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ловеч

Мнениеот Б100 » Нед 06 яну 2008 20:09


Колега nd2nd кой беше тоя корав човек дето извърши подмяната на свещите.Не знам каква кола караш ама на транспортера са завряни( абе още не е измислено определение за местото дето са му завряни).Направо ми се струва безнадежден напъна да се свърши тая работа.


Потребителски аватар
komitov
Мнения: 176
Регистриран на: Нед 23 дек 2007 19:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот komitov » Нед 06 яну 2008 20:34


Aми колега със изгорели свещи няма палене има счупен стартер и омалял акумолатор.Oтносно нафтата ако е замръзнала ще идва късно а може и вобще да не доиде.


Потребителски аватар
didodi
Мнения: 1133
Регистриран на: Сря 23 юни 2004 15:09
Автомобил: Amarok DOUBLE cab
Двигател: CSHA 2014
Местоположение: PB
Контакти:

Мнениеот didodi » Нед 06 яну 2008 21:03


масово замръзват горивните филтри заради прекрасната ни нафта , ама то какво ли иска човек при цена само 2.15 за литър като я направят 3-4 лева ще е хубава тогава с добавка може би :evil:


Б100
Мнения: 18
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 20:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ловеч

Мнениеот Б100 » Нед 06 яну 2008 23:03


Вчера като огледах нафтата в прозрачната тръбичка ми се стори че е по мътна от колкото друг път.По филтъра нямаше лед, въпреки че буса съм го захвърлил пред блока, ама да не е само тай я.А вчера не видях някой да запали на стартер.Кой можа да запали все беше с дърпане.И пак колеги ми се ще да поставя въпроса не е ли най нормално при изгорели свещи след запалване да попуши малко бял дим с мирис на неизгоряла нафта.


Б100
Мнения: 18
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 20:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ловеч

Мнениеот Б100 » Нед 06 яну 2008 23:13


Колкото до цената на горивата то нали от край време се славим че сме страната на парадоксите.Примерно в Ловеч от време оно си имаме един мост над Осъма който е широк примерно колкото Орлов и Лъвов мост взети заедно обаче по странното е че в единия си край се забива точно в един висок жилищен блок и по тая причина е кръстен "мост за никъде" а само 300 м по надолу има един железен мост през който не могат да се разминат две балканчета но пък за сметка на това минава половината град на път за работа в индустриалната зона.Виж само какво нещо а!


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Нед 06 яну 2008 23:31


Купи си нов акумулатор!


Потребителски аватар
juli76
Мнения: 162
Регистриран на: Вто 25 окт 2005 22:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот juli76 » Пон 07 яну 2008 0:22


Най вероято е от акомулатора но си провери и стартера при някой добър еликтричар че може и втулките му да са се поизносили и от там да дава по голам товар на акомулатора и да върти по бавно.Смятям че свещите и нафтата нямат нищо общо в случая защото те не влиаят на оборотите при стартиране маслото играе роля в случая но проблема не е в него.


Потребителски аватар
Wish_Master
Мнения: 948
Регистриран на: Сря 09 май 2007 18:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Wish_Master » Пон 07 яну 2008 0:36


А защо го зареждаш на такъв нисък ампераж 0.9А ? На баща ми вектрата е с 62Аh акумулатор и го зареждам за 10-12 часа при 1/10 от капацитетта - т.е. 6А


Б100
Мнения: 18
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 20:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ловеч

Мнениеот Б100 » Чет 10 яну 2008 12:14


Напоследък буса пали редовно.Кондиката е обаче да не му издърпвам до края авансатора и да го подгрявам само веднъж.Явно си е нещо специфично по центровката.Също трябва да добавя че заредих за проба нафта от "ЕКО" в Плевен и от оттгава оборотите на празен ход се вдигнаха осезаемо.Колкото на въпроса за ниския заряден ток ще кажа на колегата че на самия акумулатор има обозначение 1А което възприемам като номинален ток на зареждане а дали е наистина така само бог знае.А иначе акумулатора в момента е повече от добре ,но пък бендикса се обажда от време на ,абе казано е то "пълно щастие няма".Това са наблюденията ми за в момента.


Потребителски аватар
cosmo
Мнения: 149
Регистриран на: Чет 14 окт 2004 14:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот cosmo » Чет 10 яну 2008 17:35


точно както каза колегата акумулатор се зарежда с ток равен на 1/10 от капацитета му, с по малко няма смисъл, а с повече евредно за акумулатора. според мен проблема ти е от него


Б100
Мнения: 18
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 20:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ловеч

Мнениеот Б100 » Чет 10 яну 2008 18:17


За електролитните акумулатори знам че тока 1/10 но за необслужваемите не съм много информиран с какъв ток се зареждат.Но между другото както вече писах по горе сега акумулатора си върти доста бодро.Може по нататък да го сложа да се зарежда и на по висок ток и да видя какъв ще е ефекта.Впрочем по интересното сега е защо се вдигнаха оборотите на празен ход от самосебе си и дали има нещо общо нафтата дето я налях от ЕКО Helenic.Разсъждавайки по въпроса си мисля че една от причините е че в момента генератора не е толкова натоварен от акумулатора и не затормзява двигателя допълнително.А другата причина я приписвам на нафтата но все пак според мен оборотите зависят от количество не толкова от качеството.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: milench0, Monyo Monev, tdi fen, vladtod®, владислав и 44 госта