Знам за приказката, че евтиното излиза скъпо, но пък знам и че не купувам година, а автомобил. Вие какво бихте избрали на мое място (не като двигател - чел съм темите по въпроса, странно защо ли толкова против стария мотор четох напоследък
AAZ и 1З, но конкретни!
- BeckoTDI
- Мнения: 1486
- Регистриран на: Нед 09 дек 2007 1:24
- Автомобил: VW Touareg-Audi Coupe-VW Golf 3
- Двигател: BPE-ABK-AAZ
- Местоположение: София
AAZ и 1З, но конкретни!
Здравейте става въпрос за 2 конкретни автомобила. Единия е с по новия мотор, но е гол като пушка няма никакви екстри, запазен е 96г. Другия е със стария мотор, но пък е GTD вс. екстри+климатроник, в добро състояние 93г и е с 1500лв. долу.
Знам за приказката, че евтиното излиза скъпо, но пък знам и че не купувам година, а автомобил. Вие какво бихте избрали на мое място (не като двигател - чел съм темите по въпроса, странно защо ли толкова против стария мотор четох напоследък
), а като конкретен автомобил?
Знам за приказката, че евтиното излиза скъпо, но пък знам и че не купувам година, а автомобил. Вие какво бихте избрали на мое място (не като двигател - чел съм темите по въпроса, странно защо ли толкова против стария мотор четох напоследък
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Ми дилемата е нисък разход+вървеж ,или климатроник - ти избираш.Странно е обаче че има ААЗ с климатроник - вероятно е оная италианска дришня Диавиа и е монтиран допълнително.Иначе разликата в годините е смешна - единия е 11 другия 14 години - се дърти кошници.Техническото състояние на двата мотора как е - покара ли ги разгледа ли ги?
- BeckoTDI
- Мнения: 1486
- Регистриран на: Нед 09 дек 2007 1:24
- Автомобил: VW Touareg-Audi Coupe-VW Golf 3
- Двигател: BPE-ABK-AAZ
- Местоположение: София
Според нещата които проверявам и двата бих заявил, че са в добро състояние, но не се наемам моето мнение да е толкова силно, така че все пак ще ги огледам с някой който е по наясно от мен.
Колата ще се кара градско и съм наясно че стария ще понагорява повече, но няма как климатроника да не ме блазни в този случай! Незнам дали е монтиран допълнително, виждал съм и други GTD от тази година с климатроник. Това как може да се разбере, че е монтиран допълнително и проблем ли е..
Също така не вярвам ААЗ да е такъв мъртвец за какъвто го описвате, предишната ми кола беше опел кадетт 1.6 чист дизел и малко или много ще понавървява повече от нея. Пък и взимам я да ми върши работа, не да се състезавам
Колата ще се кара градско и съм наясно че стария ще понагорява повече, но няма как климатроника да не ме блазни в този случай! Незнам дали е монтиран допълнително, виждал съм и други GTD от тази година с климатроник. Това как може да се разбере, че е монтиран допълнително и проблем ли е..
Също така не вярвам ААЗ да е такъв мъртвец за какъвто го описвате, предишната ми кола беше опел кадетт 1.6 чист дизел и малко или много ще понавървява повече от нея. Пък и взимам я да ми върши работа, не да се състезавам
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Климатроника можеш да разбереш по снимка като видиш оригиналните.Диавиата си пише на нея Диавиа ,а не ФВ и стой ено изрязано такова-щото е универсален.От нея по принцип като всичко снаждано очаквай повечко проблеми-има доста теми.В тоя ред на мисли щом ще караш основно градско климатроника не виждам да е някъв супер плюс освен източник на разходи - верно тръгнеш ли на море обаче нещата друго седят
ААЗ не че е кой знае къв мъртвец ама като покараш него и ТДИ ще разбереш разликата - отделно не говорим за темата че ТДИ можеш постоянно да го "пощипваш" по електрониката и т.н. за да върви повече.Лошото обаче е разхода - извънградско ще лапка средно 0.5-1.5 летра отгоре ,а градско от 1-3 литра което на днешните цени си е бая
При него ако сложиш кулер и пипнеш помпата нещата малко се пооправят ама си е бая разправия.Като ходиш да гледаш колите ги покарай стабилно-демек понатисни ги позавърти ги та да видиш разликата,изръчкай ги из сички скорости и обороти да видиш за прекъсвания.ТДИ-то го качи на ВАГ-Ком и двете виж дали и колко духат от щеката на маслото- най-добер е даже компресия да се мерне.Отделно си гледай за стандартните неща ражда и интериор.
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
Също така не вярвам ААЗ да е такъв мъртвец за какъвто го описвате, предишната ми кола беше опел кадетт 1.6 чист дизел и малко или много ще понавървява повече от нея.
А бе не съм карал 1З , ама ААЗ с климатроник - ...хм .... не се заблуждавай , макар че си харесвам непретенциозния мотор ( който ми гори 65 грама масло от смяна на смяна 7500 км ) ти казвам - дърво си е и това е, а пък с клима - тъжнооо .... онзи ден взеха за служебна кола фиат Скудо или нещо от рода ...1.9 ТД пише отвън ....а бе мъчно ми е , ама макар че е голяма баничарка ( направо миниван ) направо ще ме разпилее с пасата на всяка дистанция поне като пъргавина е в пъти по добре ...
п.с Имай в предвид , че скоростите на ААЗ са яко дървения за града ..... на светофара тръгваш ЗА 3 та още преди гъза да е минал покрай ъгъла на кръстовището ....отвратително къси скорости за града..
п.пс Опел кадет -
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
От тая снимка нищо не се вижда за климатроника.Лично на мене обаче като погледна тая имитация на дърво по таблото + плюшените седалки ми призлява.Отделно и волана е сменян макар и с Момо.Като бърка в щеката коя беше по-недухаща или и двете изобщо.По ауспуха как разбра че не гори масло?
P.S. Juve що не бочнеш един кулер?
P.S. Juve що не бочнеш един кулер?
- buller
- Мнения: 2198
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
- Автомобил: Audi_Q5 FY
- Двигател: DJYA 2020
- Местоположение: София
Ако това на снимката е салона на AAZ - аз бих бягал далеч от него
Някакви селски доработки
При всички случаи, ако TDI-то е читаво и разполагаш с парите - смело на него! Какво разбираш под "няма екстри". AAZ-та има ли ABS, airbag??? Ако не, то с нищо не го превъзхожда, освен климатроник...
Аз бих взел TDI-то
При всички случаи, ако TDI-то е читаво и разполагаш с парите - смело на него! Какво разбираш под "няма екстри". AAZ-та има ли ABS, airbag??? Ако не, то с нищо не го превъзхожда, освен климатроник...
Аз бих взел TDI-то
- BeckoTDI
- Мнения: 1486
- Регистриран на: Нед 09 дек 2007 1:24
- Автомобил: VW Touareg-Audi Coupe-VW Golf 3
- Двигател: BPE-ABK-AAZ
- Местоположение: София
Значи аз съм се объркал - тоя GTD с МОМО волана на който съм дал снимка бил 5 бинки
Но пък мой човек е вкарал някво GTD+климатроник, утре ще ходя да го гледам, ако ми хареса и го даде за парички като на приятел го отнасям
А дали гори масло съм чувал и съответно проверявам с бъркане в ауспуха и почвам да търкам между 2та си пръста и то се вижда дали се изчиства чернилката или има масълце
А дали гори масло съм чувал и съответно проверявам с бъркане в ауспуха и почвам да търкам между 2та си пръста и то се вижда дали се изчиства чернилката или има масълце
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
P.S. Juve що не бочнеш един кулер?
ами малко оффтопик , ама колегата ще прощава :
едната причина е , че служебно карам само мерцедеси CDI и една баничарка и ми е ясно , че пасата едва ли ще литне ; другият момент е , че много ме е страх да си разбазикам помпата без основателна причина - двигателя пали от ряз и при ниски температури , не ми пуши нито отзад , нито през щеките , гори ми без да го ръчкам 6.5 на 100 смесено , за маслото казах , и така ...18000 км откакто я взех ...кажи ми с какво сърце да я бутам ? в Пловдив нямаме клубни майстори ....другия момент е , че ме притеснява проклетата демпферна шайба - не е сменяна и ме е страх като я пооправя да не ми се случи случка ...а бе много причини ..... иначе мераци имам ..даже се чудех дали да не си направя нещо самм относно кулера - все пак съм хладилен бандит
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
ОФФ:От кулера само ще спечелиш.Единственото нещо дето ще разручкаш са въздушните пътища.За барането на помпата е леко "щипване " на ено винтче дето ако толкова те е страх можеш да си го бележиш с боя/за форумен майстор kombito_tdi е на 50 км. от тебе и на дизелите е бог/.В крайна сметка ако толкова те е страх можеш само кулер да сложиш да падне разхода и да поглезиш мотора с по "незагряваща" работа.
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
В крайна сметка ако толкова те е страх можеш само кулер да сложиш да падне разхода и да поглезиш мотора с по "незагряваща" работа.
А бе страх е силно казано
Живот и здраве да го взема сигурен съм че има колеги които могат да помогнат с поотпушването на ААЗ,
А бе отваряй си очите , че ААЗ като му хрумне умира за секунди .... иначе улучи ли се ...аз съм доволен
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 68 госта

