Golf III 1,9 TD (AAZ) Турбо как ?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Радо Пеев
Мнения: 651
Регистриран на: Пет 31 авг 2007 7:10
Автомобил: Vw Golf MK3
Двигател: ABF 2.0 16v GTI
Местоположение: Варна

Golf III 1,9 TD (AAZ) Турбо как ?

Мнениеот Радо Пеев » Пет 25 яну 2008 10:17


Здравейте колеги,имам едно вапросче понеже турбото е нещо ново за мен.До сега не съм се занимавал с него винаги ме е било страх,понеже знам цифрите за нови турбота.Преди време имах проблем с турбото, не щеше да бачка оправихме го в един сервиз оръсих се доста парички (поне за мен са доста).Сега всичко е ок ноо ми се иска да му дигна малко надува как да стане и от каде се регулира дали само от вакумната клапа ?И си мисля още нещо понеже до колкото знам през него минава маслото на колата мисля си за маслен кулер дали няма да го освежи малко?




Потребителски аватар
komitov
Мнения: 176
Регистриран на: Нед 23 дек 2007 19:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот komitov » Пет 25 яну 2008 11:19


Колега твоя AAZ си има маслен охладител така че още не са му нужни ако искаш да го правиш бегачка най добре го смени за някои 1Z или AFN a може и за АHF но на твоя надуването няма да му се отрази добре.


Потребителски аватар
Радо Пеев
Мнения: 651
Регистриран на: Пет 31 авг 2007 7:10
Автомобил: Vw Golf MK3
Двигател: ABF 2.0 16v GTI
Местоположение: Варна

Мнениеот Радо Пеев » Пет 25 яну 2008 11:37


хм.... мерси мн колега а от интерес каде се намира този маслен кулер ? защото до колкото знам моя не е GTD (не съм мн запознат с това) ивинаги съмсе питал каква е разликата м/у GTD-то и стандартняи двигател ?


Потребителски аватар
komitov
Мнения: 176
Регистриран на: Нед 23 дек 2007 19:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот komitov » Пет 25 яну 2008 12:17


Погледни където е масления ф-р завива се в едно тяло в което влизат два маркуча това е масления охладител тоест през него минава антифриз и темп. на маслото се регулира от темп. на двигатела.


Потребителски аватар
Радо Пеев
Мнения: 651
Регистриран на: Пет 31 авг 2007 7:10
Автомобил: Vw Golf MK3
Двигател: ABF 2.0 16v GTI
Местоположение: Варна

Мнениеот Радо Пеев » Пет 25 яну 2008 12:24


верно че от масления филтър има няква метамна трабичка да отива някаде но не съм обръщал внимание на нея мерси мн колега :)


Потребителски аватар
komitov
Мнения: 176
Регистриран на: Нед 23 дек 2007 19:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот komitov » Пет 25 яну 2008 16:24


Тази метална тръбичка е мазането на турбото под нея в едно тяло трябва да влизат два маркуча към охладитела.


Потребителски аватар
Радо Пеев
Мнения: 651
Регистриран на: Пет 31 авг 2007 7:10
Автомобил: Vw Golf MK3
Двигател: ABF 2.0 16v GTI
Местоположение: Варна

Мнениеот Радо Пеев » Съб 26 яну 2008 10:26


дам точно така е :) това е нещо ново за мен не го знаех това нещо



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: DanZki и 189 госта