AAZ и 1З, но конкретни!

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
BeckoTDI
Мнения: 1486
Регистриран на: Нед 09 дек 2007 1:24
Автомобил: VW Touareg-Audi Coupe-VW Golf 3
Двигател: BPE-ABK-AAZ
Местоположение: София

AAZ и 1З, но конкретни!

Мнениеот BeckoTDI » Пон 21 яну 2008 18:42


Здравейте става въпрос за 2 конкретни автомобила. Единия е с по новия мотор, но е гол като пушка няма никакви екстри, запазен е 96г. Другия е със стария мотор, но пък е GTD вс. екстри+климатроник, в добро състояние 93г и е с 1500лв. долу.

Знам за приказката, че евтиното излиза скъпо, но пък знам и че не купувам година, а автомобил. Вие какво бихте избрали на мое място (не като двигател - чел съм темите по въпроса, странно защо ли толкова против стария мотор четох напоследък :roll: ), а като конкретен автомобил?




Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 21 яну 2008 18:53


Ми дилемата е нисък разход+вървеж ,или климатроник - ти избираш.Странно е обаче че има ААЗ с климатроник - вероятно е оная италианска дришня Диавиа и е монтиран допълнително.Иначе разликата в годините е смешна - единия е 11 другия 14 години - се дърти кошници.Техническото състояние на двата мотора как е - покара ли ги разгледа ли ги?


Потребителски аватар
BeckoTDI
Мнения: 1486
Регистриран на: Нед 09 дек 2007 1:24
Автомобил: VW Touareg-Audi Coupe-VW Golf 3
Двигател: BPE-ABK-AAZ
Местоположение: София

Мнениеот BeckoTDI » Пон 21 яну 2008 19:05


Според нещата които проверявам и двата бих заявил, че са в добро състояние, но не се наемам моето мнение да е толкова силно, така че все пак ще ги огледам с някой който е по наясно от мен.
Колата ще се кара градско и съм наясно че стария ще понагорява повече, но няма как климатроника да не ме блазни в този случай! Незнам дали е монтиран допълнително, виждал съм и други GTD от тази година с климатроник. Това как може да се разбере, че е монтиран допълнително и проблем ли е..

Също така не вярвам ААЗ да е такъв мъртвец за какъвто го описвате, предишната ми кола беше опел кадетт 1.6 чист дизел и малко или много ще понавървява повече от нея. Пък и взимам я да ми върши работа, не да се състезавам :)


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 21 яну 2008 19:18


Климатроника можеш да разбереш по снимка като видиш оригиналните.Диавиата си пише на нея Диавиа ,а не ФВ и стой ено изрязано такова-щото е универсален.От нея по принцип като всичко снаждано очаквай повечко проблеми-има доста теми.В тоя ред на мисли щом ще караш основно градско климатроника не виждам да е някъв супер плюс освен източник на разходи - верно тръгнеш ли на море обаче нещата друго седят :lol: ААЗ не че е кой знае къв мъртвец ама като покараш него и ТДИ ще разбереш разликата - отделно не говорим за темата че ТДИ можеш постоянно да го "пощипваш" по електрониката и т.н. за да върви повече.Лошото обаче е разхода - извънградско ще лапка средно 0.5-1.5 летра отгоре ,а градско от 1-3 литра което на днешните цени си е бая :cry: При него ако сложиш кулер и пипнеш помпата нещата малко се пооправят ама си е бая разправия.Като ходиш да гледаш колите ги покарай стабилно-демек понатисни ги позавърти ги та да видиш разликата,изръчкай ги из сички скорости и обороти да видиш за прекъсвания.ТДИ-то го качи на ВАГ-Ком и двете виж дали и колко духат от щеката на маслото- най-добер е даже компресия да се мерне.Отделно си гледай за стандартните неща ражда и интериор.


Потребителски аватар
BeckoTDI
Мнения: 1486
Регистриран на: Нед 09 дек 2007 1:24
Автомобил: VW Touareg-Audi Coupe-VW Golf 3
Двигател: BPE-ABK-AAZ
Местоположение: София

Мнениеот BeckoTDI » Пон 21 яну 2008 19:59


Това с щеката съм го направил добре са, бъркал съм им и в дупетата (ауспусите) :oops: не горят масалце :)

Имам на единия снимка от вътре, ще я прикача ( ако може да се види климатроника на нея). Утре ще ходя да ги огледам пак по обстойно.

Изображение


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Пон 21 яну 2008 21:01


Също така не вярвам ААЗ да е такъв мъртвец за какъвто го описвате, предишната ми кола беше опел кадетт 1.6 чист дизел и малко или много ще понавървява повече от нея.

А бе не съм карал 1З , ама ААЗ с климатроник - ...хм .... не се заблуждавай , макар че си харесвам непретенциозния мотор ( който ми гори 65 грама масло от смяна на смяна 7500 км ) ти казвам - дърво си е и това е, а пък с клима - тъжнооо .... онзи ден взеха за служебна кола фиат Скудо или нещо от рода ...1.9 ТД пише отвън ....а бе мъчно ми е , ама макар че е голяма баничарка ( направо миниван ) направо ще ме разпилее с пасата на всяка дистанция поне като пъргавина е в пъти по добре ... :oops: :cry: така че ...ако състоянието е добро и на двата - по добре не ААЗ ....а за екстрите - леле какви танци те чакат на портфейла с кола с много екстри и стара ..... :!:
п.с Имай в предвид , че скоростите на ААЗ са яко дървения за града ..... на светофара тръгваш ЗА 3 та още преди гъза да е минал покрай ъгъла на кръстовището ....отвратително къси скорости за града.. :idea:
п.пс Опел кадет - :roll: за коли говорим все пак , нали така ? :wink:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 21 яну 2008 21:34


От тая снимка нищо не се вижда за климатроника.Лично на мене обаче като погледна тая имитация на дърво по таблото + плюшените седалки ми призлява.Отделно и волана е сменян макар и с Момо.Като бърка в щеката коя беше по-недухаща или и двете изобщо.По ауспуха как разбра че не гори масло?
P.S. Juve що не бочнеш един кулер?


Потребителски аватар
buller
Мнения: 2192
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
Двигател: 1_8T AWT
Местоположение: София

Мнениеот buller » Пон 21 яну 2008 21:39


Ако това на снимката е салона на AAZ - аз бих бягал далеч от него :lol: Някакви селски доработки :shock
При всички случаи, ако TDI-то е читаво и разполагаш с парите - смело на него! Какво разбираш под "няма екстри". AAZ-та има ли ABS, airbag??? Ако не, то с нищо не го превъзхожда, освен климатроник...
Аз бих взел TDI-то :)


Потребителски аватар
BeckoTDI
Мнения: 1486
Регистриран на: Нед 09 дек 2007 1:24
Автомобил: VW Touareg-Audi Coupe-VW Golf 3
Двигател: BPE-ABK-AAZ
Местоположение: София

Мнениеот BeckoTDI » Пон 21 яну 2008 22:02


Значи аз съм се объркал - тоя GTD с МОМО волана на който съм дал снимка бил 5 бинки :shock Но пък мой човек е вкарал някво GTD+климатроник, утре ще ходя да го гледам, ако ми хареса и го даде за парички като на приятел го отнасям :)

А дали гори масло съм чувал и съответно проверявам с бъркане в ауспуха и почвам да търкам между 2та си пръста и то се вижда дали се изчиства чернилката или има масълце :idea:


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Пон 21 яну 2008 22:06


P.S. Juve що не бочнеш един кулер?

ами малко оффтопик , ама колегата ще прощава :
едната причина е , че служебно карам само мерцедеси CDI и една баничарка и ми е ясно , че пасата едва ли ще литне ; другият момент е , че много ме е страх да си разбазикам помпата без основателна причина - двигателя пали от ряз и при ниски температури , не ми пуши нито отзад , нито през щеките , гори ми без да го ръчкам 6.5 на 100 смесено , за маслото казах , и така ...18000 км откакто я взех ...кажи ми с какво сърце да я бутам ? в Пловдив нямаме клубни майстори ....другия момент е , че ме притеснява проклетата демпферна шайба - не е сменяна и ме е страх като я пооправя да не ми се случи случка ...а бе много причини ..... иначе мераци имам ..даже се чудех дали да не си направя нещо самм относно кулера - все пак съм хладилен бандит ;) , ама пак се връщаме отначало - как да експериментирам на тоя часовник , докато тиктака перфектно :roll:


Потребителски аватар
buller
Мнения: 2192
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
Двигател: 1_8T AWT
Местоположение: София

Мнениеот buller » Пон 21 яну 2008 22:19


Sw!zz3r0 написа:Значи аз съм се объркал - тоя GTD с МОМО волана на който съм дал снимка бил 5 бинки :shock

:lol: За тези пари читаво TDI ще си намериш! Ако искат повече от 3000-3500 лв. за необслужен AAZ - не се занимавай ;) Колкото и да е запазен, не си заслужава да купуваш кола на 14-16 години за толкова пари!


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 21 яну 2008 22:22


ОФФ:От кулера само ще спечелиш.Единственото нещо дето ще разручкаш са въздушните пътища.За барането на помпата е леко "щипване " на ено винтче дето ако толкова те е страх можеш да си го бележиш с боя/за форумен майстор kombito_tdi е на 50 км. от тебе и на дизелите е бог/.В крайна сметка ако толкова те е страх можеш само кулер да сложиш да падне разхода и да поглезиш мотора с по "незагряваща" работа.


Потребителски аватар
BeckoTDI
Мнения: 1486
Регистриран на: Нед 09 дек 2007 1:24
Автомобил: VW Touareg-Audi Coupe-VW Golf 3
Двигател: BPE-ABK-AAZ
Местоположение: София

Мнениеот BeckoTDI » Пон 21 яну 2008 22:31


Живот и здраве да го взема сигурен съм че има колеги които могат да помогнат с поотпушването на ААЗ, пък ако трябва да споменавам цена мисля да го пазаря приятеля да го дава за 3 :roll: докато за 5 вече има тди-та да, това 'голото' му искат толкова.


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Пон 21 яну 2008 22:41


В крайна сметка ако толкова те е страх можеш само кулер да сложиш да падне разхода и да поглезиш мотора с по "незагряваща" работа.

А бе страх е силно казано :wink: ...гложди ме да не взема сам да се нахендря на някой голям ..... :wink: а иначе верно ще взема да се замисля .... току си направя всичките въздушни пътища с медни тръби 50 мм - ето ти половин кулер :)
Живот и здраве да го взема сигурен съм че има колеги които могат да помогнат с поотпушването на ААЗ,

А бе отваряй си очите , че ААЗ като му хрумне умира за секунди .... иначе улучи ли се ...аз съм доволен :)


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 21 яну 2008 22:46


Ако е за 3к и е добро си заслужава.Хубаво ТДИ/говоря не само за мотор ,а кола като цяло/ за по-малко от 5к трудно.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 115 госта