Малко дизелови въпроси :)

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Малко дизелови въпроси :)

Мнениеот Vizor » Нед 03 фев 2008 17:13


Понеже моя приятел го е срам да пусне тема да не му се смеете за това я пускам аз

Колата е сеат ибиза 1.9 тди AHU мотор

Има 2 стрелки червена и жълта
Червената мисля че сочи към дебитомера (не съм наясно с дизелите ама ИЗОБЩО.. така че помагайте)
Жълтата към какво сочи

Изображение

та така .. също моя френд пита дали има някакъв проблем ако сложи конусен филтър защото са го наплашили че ще има проблеми с дебитомера
също така ако махне катализатора дали ще се промени много звука на колата
и също така пита :

[17:13:53] ģŏŐ says: i kak podqvolite da si izkaram kompa


или в превод .. иска да си снима компа за евентуален чип тунинг ама нещо не може да го свали :lol:


благодаря Ви
той евентуално ще пише в темата.. ама да видим ако не го досрамее :lol:




GoPlay
Мнения: 17
Регистриран на: Пет 26 май 2006 18:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот GoPlay » Нед 03 фев 2008 17:18


:roll:


Потребителски аватар
GodLike
Мнения: 2133
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 9:27
Автомобил: VW Touran
Двигател: CRKB 7DSG Highline
Контакти:

Re: Малко дизелови въпроси :)

Мнениеот GodLike » Нед 03 фев 2008 19:40


Vizor написа:Жълтата към какво сочи


N75 ми се вижда на снимката. Ако не е той значи N75 е съседния в дясно :lol:


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Нед 03 фев 2008 21:17


клапьна за рециркулация на отработените газове EGR
с филтьра ще скьси малко живота на дебитомера
катализатор и турбина са две несьвместими неща
леко се променя но даже е по-приятно
под лявата чистачка е и няма нищо сложно


GoPlay
Мнения: 17
Регистриран на: Пет 26 май 2006 18:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот GoPlay » Нед 03 фев 2008 21:48


някъде из форумите четох, че този ЕГР клапан се изолира в името на доброто за мотора, но мисля ставаше въпрос за АФН моторите правилно ли съм прочел, а за компа захванат е за някъква планка и немога да достигна до нея за да отвия гайката доста е шибано ... немога да си провра ръцете :(

а до тази джаджа със жълтата стрелка отива 1 маркуч който влиза в кутията на въздушния филтър - какво да правя с него при евентуално поставяне на конусен филтър ?


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Пон 04 фев 2008 12:49


този ЕГР клапан е сложен с цел екология..
неговата роля, е в определен момент да вкарва част от изгорелите газове, в чистото въздух.. по този начин се подобряват екологичните параметри..

относително лесен начин за байпасване, е да го блокирате в крайно затворено положение...т.е. да не вкарва никакви изгорели газове...

по спомени това байпасване може да се направи с рапидка или нещо от сорта.. демек хардуерно ;)

вече не знам, дали компира няма да се усети, че като го регулира.. нищо не се случва, и да изцепи някоя решка.


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Пон 04 фев 2008 13:33


wili98 написа:този ЕГР клапан е сложен с цел екология..
неговата роля, е в определен момент да вкарва част от изгорелите газове, в чистото въздух.. по този начин се подобряват екологичните параметри..

относително лесен начин за байпасване, е да го блокирате в крайно затворено положение...т.е. да не вкарва никакви изгорели газове...

по спомени това байпасване може да се направи с рапидка или нещо от сорта.. демек хардуерно ;)

вече не знам, дали компира няма да се усети, че като го регулира.. нищо не се случва, и да изцепи някоя решка.


Грешки няма да натрупа , колата ще отчете по високи стойности на дебитомера (да не обяснявам защо и какви промени още ще се случат ) , от там колата ще тръгне повечко , за сметка на по-бавно загряване и по-остра работа на мотора . Сами трябва да изберете какво предпочитате !


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 04 фев 2008 15:21


Щом е ТДИ катализатора в боклука и то с изкормване не слагай никви резонаторни гърнета и подобни простотий-промяна в звука ,че си чуваш по-добре как вие турбото ама то даже е яко :lol: Щом е AHU затапвай и ЕГР-а /за справка питай Ventoman кво извади от мойте колектори :lol: /.Компа е в пласмасата под чистачките в средата.Спортния филтър може да ти преебе дебитомера щото се смазва с масло и то може да преебе термоелемента.


GoPlay
Мнения: 17
Регистриран на: Пет 26 май 2006 18:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот GoPlay » Пон 04 фев 2008 16:40


катализатора вече е минало, сега остава спортния филтър.... иска ми се да ми обясните малко по-подробно и като на начинаещ какво по-точно означава по-остра работа на двигателя и малко по-подробно как да го затапя този ЕГР евентуално ?


GoPlay
Мнения: 17
Регистриран на: Пет 26 май 2006 18:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот GoPlay » Чет 07 фев 2008 16:46


:?: :oops:


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Пет 08 фев 2008 0:39


има една метална тръба която съединява смукателните и изпускателните колектори;на махаш оригиналната гарнитура и си изрязваш същата метална но без дупка по средата
относно твърдата работа и загряването не е то4но така-софтуерно се правят някои и други настроикии си влиза и в екологи4ните норми и пак си работи нормално;за всеки мотор е индивидуално


Потребителски аватар
Passat_bs
Мнения: 595
Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Passat_bs » Вто 12 фев 2008 17:58


GoPlay написа::?: :oops:
Всичко ти го бях обяснил в Скайп. Да не забрави вече. :lol:


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Мнениеот znainainai » Вто 19 фев 2008 21:42


Извинявам се че ползвам темата но каква е тая джиджавка м-у акумулатора и казанчето за чистачките и защо моя пасат я няма :?:


GoPlay
Мнения: 17
Регистриран на: Пет 26 май 2006 18:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот GoPlay » Вто 19 фев 2008 23:50


алармата ми е тва говно което от днес вече е безполезно .... откъде да знам, че ако махнеш батерията на дистанционното за повече от 10 секунди и дистанционното си трие паметта.... ся тряа си купувам нова аларма маке му и трън....


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 20 фев 2008 0:11


GoPlay написа:алармата ми е тва говно което от днес вече е безполезно .... откъде да знам, че ако махнеш батерията на дистанционното за повече от 10 секунди и дистанционното си трие паметта.... ся тряа си купувам нова аларма маке му и трън....

Не може да бъде.Пройзводителя се нещо е измислил.Та нали като и свърши тока на батерията/за година-две/трябва да копуваш нова аларма.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 77 госта